Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het zijn plaatsen waar ze al vaak stonden. Dat in Tielt-Winge staat zelfs niet in middenberm, maar langs de kant van de weg. Niet bepaald iets om wakker van te liggen als je het weet.
Word echt 120 rijden op de autoweg, anders zit ik meer langs als op de weg te kijken.
Jonge, jonge, allemaal in naam van "veiligheid" my ass.
Altijd maar op de autotraagweg flitsen. In bebouwde kommen e.d. zie ik nooit veel flitsers, brengt waarschijnlijk te weinig op. En voor alcoholcontroles is er te weinig man.
Gewoon in elke auto een slimme snelheidsbegrenzer en we zijn van dat gezeik af. Ik blijf erbij de grootste reden is nog altijd kassa kassa.
Als ze dan eens met dat boetegeld onze wegen onderhielden, maar nee. Je vraagt je af waarvoor dat geld gebruikt word.
Ik ben vannacht geflitst tegen ~90 op een baan waar je 70 mag toen ik op weg was naar spoed... 't moest natuurlijk net lukken dat ze net dan daar staan te flitsen, maar soit. Is er een manier om hier vanonder te geraken, mensen met ervaring met zoiets? Ik heb een attest van de spoedgevallendienst.
Buh, vanmorgen om 6u30 net wel/net niet geflitst op de E19. Ik reed zo'n 140 op de teller toen ik ze in Kontich achter zo'n groen bord zag staan. Ik heb op 't laatste moment nog geremd, en ik heb geen flits gezien. Dat wordt weer afwachten dus ...
Op de E314 ook want de groene verf is er aan het afgaan en dan zien je dat het een "hergebruikt" blauw bord is
vind die platen wel handig, weet ik tenminste waar ze meestal staan
hoewel... ik rij daar nu al 3jaar elke dag en tijdens de spitsuren heb ik ze nog NOOIT zien staan
iemand vanmorgen de rij flitsers gehoord op Q? Rond 7u30 was het echt waanzinnig
"Vallende sterren op de E40 kust-brussel in mannekensvere, in oostkamp, in beernem, in aalter en in ternat. Op de E40 brussel-kust in Aalst en in Drongen. Op de E314 in ... Op de A12 in ... Op de E313 in ... Op de A19 in ... Op de E403 in ... Op de N31 in ... Op de N38 in ..."
Zeker dertig flitsers
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
iemand vanmorgen de rij flitsers gehoord op Q? Rond 7u30 was het echt waanzinnig
"Vallende sterren op de E40 kust-brussel in mannekensvere, in oostkamp, in beernem, in aalter en in ternat. Op de E40 brussel-kust in Aalst en in Drongen. Op de E314 in ... Op de A12 in ... Op de E313 in ... Op de A19 in ... Op de E403 in ... Op de N31 in ... Op de N38 in ..."
Zeker dertig flitsers
Net op het VTM nieuws, speciale actie. Ze gaan ook al 's nachts beginnen flitsen.
Flik tegen een toerist die eerder al geflitst was: 'you were already controlled today?'
Zeker dertig flitsers
Die mannen moeten hun congégeld nog verdienen zeker
Zondag 24 mei heb ik het ongeluk gehad geflitst te worden met een vervangwagen van VAB tegen een snelheid van ongeveer 160km/h. Nu tot op heden heb ik nog geen papiertje van the Belgian finest ontvangen.
Nu is dat normaal dat het meer dan een maand duurt eer dat de VAB zoiets geregeld krijgt?
Voor de moraalridders, waar zat ik met men gedachten?
- Dat was de dag van de Autobahnrun en ik reed met die Quattroporte die in panne is gevallen... Nu is die wel in panne gevallen 200km over de grens in NL. Dus ik heb 2 uur mogen wachten eer de VAB me kwam helpen. Een geluk dat we de verzekering hebben met alles erin, maar ik kwam met een Maserati en ging met een Honda Jazz. Dus ik was ergens anders met men gedachten
De federale wegpolitie heeft woensdagochtend een grootschalige snelheidscontrole georganiseerd. Daarbij werden in totaal 68.776 voertuigen gecontroleerd en 2.949 inbreuken vastgesteld. Dat meldt de federale politie in een persbericht.
De operatie Speed, waaraan vijftig leden van de wegpolitie deelnamen, liep van 4.30 tot 9 uur. Op negentien verschillende plaatsen in alle provincies werd gecontroleerd met vaste en mobiele radars. 75 voertuigen werden onderschept en vijf rijbewijzen werden ingetrokken. De hoogste opgemeten snelheid was 188 km/uur.
De operatie ging gepaard met een sensibiliseringsactie op een parking in Bierges (Waals-Brabant) langs de E411, georganiseerd in samenwerking met het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV). Automobilisten in overtreding werden onderschept en naar de parking geleid. Vrijwilligers van het BIVV legden die bestuurders uit wat de gevaren en gevolgen van overdreven snelheid kunnen zijn. Geschat wordt dat een op de drie ongevallen met lichamelijk letsel te wijten is aan onaangepaste of overdreven snelheid.
zoals je zegt ben ik de slachtoffer geworden van de MULTANOVA 6F RADAR 25 C02-96-1361 op tijdstip 22:30u.
Ik reed 152 km/u (142 km/u gecorrigeerd) en kostprijs ervan 110 euro
Echt ik voel met u mee
Ik doe dagelijks ook iets van 80 km autostrade en constant 120 rijden op een bijna halflege autostrade is echt moeilijk
Ik begin nu meer en meer constant op cruise control te rijden gewoon om geen miserie te hebben. Ik ben dan wel minder oplettend dan aan 150-160...
Ik weet nie hoe het bij u zit, maar ik mag al de boetjes die binnenkomen zelf betalen. Nu ik bijna niet meer werk zijn zo'n constante grapjes van 50 tot 100 euro geen lachtertjes nie meer. Het geld gaat enorm rap .
Amai, vanaf 4u30 deze ochtend; zéér goeie actie want iemand die op woensdagochtend om 4u30 op een lege autosnelweg aan 150 rijdt is natuurlijk een gevaar voor al die overstekende kinderen
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Echt ik voel met u mee
Ik doe dagelijks ook iets van 80 km autostrade en constant 120 rijden op een bijna halflege autostrade is echt moeilijk
Ik begin nu meer en meer constant op cruise control te rijden gewoon om geen miserie te hebben. Ik ben dan wel minder oplettend dan aan 150-160...
Ik weet nie hoe het bij u zit, maar ik mag al de boetjes die binnenkomen zelf betalen. Nu ik bijna niet meer werk zijn zo'n constante grapjes van 50 tot 100 euro geen lachtertjes nie meer. Het geld gaat enorm rap .
Tja ... Als je veel autostrade doet vind ik het net dom om dan nog gepakt te worden; uiteindelijk wéét je dan als geen ander dat ze er wel degelijk af en toe staan.
Ik voel geen compassie voor izzy; ik heb zelf ook nog zo'n boetes gehad en dat is uit pure stommigheid, als je ouder wordt zul je het begrijpen.
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment