Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    geef hen enkele jaren verplicht een cit sax van vipdriver om te rijden, zonder enige veiligheidsvoorziening en mss piepen ze anders

Comment

• onderbewust voel, ik ook me heel veilig in onze dikke bakken

dat helpt soms ni veel, in dit topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Die staan daar toch altijd
        Tussen Aalter en Nevele?? Daar heb ik ze echt nog nooit zien staan buiten die ene keer

Vlak voor Aalter, ja, daar staan ze veel.
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
          camouflageflitsers!
          blijkbaar verhogen ze het "veiligheidsgevoel" ter hoogte van het bord....
          http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...rs-staan.dhtml
          Het zijn plaatsen waar ze al vaak stonden. Dat in Tielt-Winge staat zelfs niet in middenberm, maar langs de kant van de weg. Niet bepaald iets om wakker van te liggen als je het weet.

Comment

camouflageflitsers!
            Word echt 120 rijden op de autoweg, anders zit ik meer langs als op de weg te kijken.
            Jonge, jonge, allemaal in naam van "veiligheid" my ass.
            Altijd maar op de autotraagweg flitsen. In bebouwde kommen e.d. zie ik nooit veel flitsers, brengt waarschijnlijk te weinig op. En voor alcoholcontroles is er te weinig man.

Gewoon in elke auto een slimme snelheidsbegrenzer en we zijn van dat gezeik af. Ik blijf erbij de grootste reden is nog altijd kassa kassa.
            Als ze dan eens met dat boetegeld onze wegen onderhielden, maar nee. Je vraagt je af waarvoor dat geld gebruikt word.

Comment

• Ik ben vannacht geflitst tegen ~90 op een baan waar je 70 mag toen ik op weg was naar spoed... 't moest natuurlijk net lukken dat ze net dan daar staan te flitsen, maar soit. Is er een manier om hier vanonder te geraken, mensen met ervaring met zoiets? Ik heb een attest van de spoedgevallendienst.

Comment

• Begeleidende brief + attest ziekenhuis doorsturen als je het PV krijgt
                en wachten op reactie.

Als het bv in je woonplaats is desnoods eens met de politie zelf gaan praten
                en hen de situatie uitleggen.

Comment

• Buh, vanmorgen om 6u30 net wel/net niet geflitst op de E19. Ik reed zo'n 140 op de teller toen ik ze in Kontich achter zo'n groen bord zag staan. Ik heb op 't laatste moment nog geremd, en ik heb geen flits gezien. Dat wordt weer afwachten dus ...
                  AutoMinded.be

Comment

camouflageflitsers!
                    ik rij dagelijks die E40 en geloof me, die platen vallen enorm hard op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                      ik rij dagelijks die E40 en geloof me, die platen vallen enorm hard op
                      Op de E314 ook want de groene verf is er aan het afgaan en dan zien je dat het een "hergebruikt" blauw bord is
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        Op de E314 ook want de groene verf is er aan het afgaan en dan zien je dat het een "hergebruikt" blauw bord is

vind die platen wel handig, weet ik tenminste waar ze meestal staan
                        hoewel... ik rij daar nu al 3jaar elke dag en tijdens de spitsuren heb ik ze nog NOOIT zien staan

Comment

• iemand vanmorgen de rij flitsers gehoord op Q? Rond 7u30 was het echt waanzinnig

"Vallende sterren op de E40 kust-brussel in mannekensvere, in oostkamp, in beernem, in aalter en in ternat. Op de E40 brussel-kust in Aalst en in Drongen. Op de E314 in ... Op de A12 in ... Op de E313 in ... Op de A19 in ... Op de E403 in ... Op de N31 in ... Op de N38 in ..."

Zeker dertig flitsers
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            iemand vanmorgen de rij flitsers gehoord op Q? Rond 7u30 was het echt waanzinnig

"Vallende sterren op de E40 kust-brussel in mannekensvere, in oostkamp, in beernem, in aalter en in ternat. Op de E40 brussel-kust in Aalst en in Drongen. Op de E314 in ... Op de A12 in ... Op de E313 in ... Op de A19 in ... Op de E403 in ... Op de N31 in ... Op de N38 in ..."

Zeker dertig flitsers
                            Net op het VTM nieuws, speciale actie. Ze gaan ook al 's nachts beginnen flitsen.
                            Flik tegen een toerist die eerder al geflitst was: 'you were already controlled today?'
                            i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              iemand vanmorgen de rij flitsers gehoord op Q? Rond 7u30 was het echt waanzinnig

Zeker dertig flitsers
                              Die mannen moeten hun congégeld nog verdienen zeker

Comment

• Ik heb eens een vraagje

Zondag 24 mei heb ik het ongeluk gehad geflitst te worden met een vervangwagen van VAB tegen een snelheid van ongeveer 160km/h. Nu tot op heden heb ik nog geen papiertje van the Belgian finest ontvangen.
                                Nu is dat normaal dat het meer dan een maand duurt eer dat de VAB zoiets geregeld krijgt?

Voor de moraalridders, waar zat ik met men gedachten?
                                - Dat was de dag van de Autobahnrun en ik reed met die Quattroporte die in panne is gevallen... Nu is die wel in panne gevallen 200km over de grens in NL. Dus ik heb 2 uur mogen wachten eer de VAB me kwam helpen. Een geluk dat we de verzekering hebben met alles erin, maar ik kwam met een Maserati en ging met een Honda Jazz. Dus ik was ergens anders met men gedachten

Comment

• Politie houdt woensdagochtend grootschalige snelheidscontrole

De federale wegpolitie heeft woensdagochtend een grootschalige snelheidscontrole georganiseerd. Daarbij werden in totaal 68.776 voertuigen gecontroleerd en 2.949 inbreuken vastgesteld. Dat meldt de federale politie in een persbericht.
                                  De operatie Speed, waaraan vijftig leden van de wegpolitie deelnamen, liep van 4.30 tot 9 uur. Op negentien verschillende plaatsen in alle provincies werd gecontroleerd met vaste en mobiele radars. 75 voertuigen werden onderschept en vijf rijbewijzen werden ingetrokken. De hoogste opgemeten snelheid was 188 km/uur.

De operatie ging gepaard met een sensibiliseringsactie op een parking in Bierges (Waals-Brabant) langs de E411, georganiseerd in samenwerking met het Belgisch Instituut voor de Verkeersveiligheid (BIVV). Automobilisten in overtreding werden onderschept en naar de parking geleid. Vrijwilligers van het BIVV legden die bestuurders uit wat de gevaren en gevolgen van overdreven snelheid kunnen zijn. Geschat wordt dat een op de drie ongevallen met lichamelijk letsel te wijten is aan onaangepaste of overdreven snelheid.
                                  Artikel
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                    Net op het VTM nieuws, speciale actie. Ze gaan ook al 's nachts beginnen flitsen.
                                    Ja man pfff

't is weer bingo na zoveel tijd

zoals je zegt ben ik de slachtoffer geworden van de MULTANOVA 6F RADAR 25 C02-96-1361 op tijdstip 22:30u.

Ik reed 152 km/u (142 km/u gecorrigeerd) en kostprijs ervan 110 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Ja man pfff

't is weer bingo na zoveel tijd

zoals je zegt ben ik de slachtoffer geworden van de MULTANOVA 6F RADAR 25 C02-96-1361 op tijdstip 22:30u.

Ik reed 152 km/u (142 km/u gecorrigeerd) en kostprijs ervan 110 euro
                                      Echt ik voel met u mee
                                      Ik doe dagelijks ook iets van 80 km autostrade en constant 120 rijden op een bijna halflege autostrade is echt moeilijk
                                      Ik begin nu meer en meer constant op cruise control te rijden gewoon om geen miserie te hebben. Ik ben dan wel minder oplettend dan aan 150-160...

Ik weet nie hoe het bij u zit, maar ik mag al de boetjes die binnenkomen zelf betalen. Nu ik bijna niet meer werk zijn zo'n constante grapjes van 50 tot 100 euro geen lachtertjes nie meer. Het geld gaat enorm rap .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                        Amai, vanaf 4u30 deze ochtend; zéér goeie actie want iemand die op woensdagochtend om 4u30 op een lege autosnelweg aan 150 rijdt is natuurlijk een gevaar voor al die overstekende kinderen
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          Echt ik voel met u mee
                                          Ik doe dagelijks ook iets van 80 km autostrade en constant 120 rijden op een bijna halflege autostrade is echt moeilijk
                                          Ik begin nu meer en meer constant op cruise control te rijden gewoon om geen miserie te hebben. Ik ben dan wel minder oplettend dan aan 150-160...

Ik weet nie hoe het bij u zit, maar ik mag al de boetjes die binnenkomen zelf betalen. Nu ik bijna niet meer werk zijn zo'n constante grapjes van 50 tot 100 euro geen lachtertjes nie meer. Het geld gaat enorm rap .
                                          Tja ... Als je veel autostrade doet vind ik het net dom om dan nog gepakt te worden; uiteindelijk wéét je dan als geen ander dat ze er wel degelijk af en toe staan.

Ik voel geen compassie voor izzy; ik heb zelf ook nog zo'n boetes gehad en dat is uit pure stommigheid, als je ouder wordt zul je het begrijpen.
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X