En in zone 30 ben je het kwijt vanaf 50. (dacht ik?)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNee
BB kom vanaf 30
Daarbuiten vanaf 40
Tenzij je nog geen 2 jaar je rbw hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBinnenkort kom ik te weten of Duitsland flitsboetes opstuurtook van Frankrijk en van de politierechtbank in Gent ook
Comment
-
Vanmorgen chance gehadIk reed aan 140 op de E40 richting Brussel, stukje voorbij Aalter .. plots voegt er voor mij een BMW Compact in waardoor ik moet vertragen naar 120. Net op dat moment passeren we een flitskar die ik anders NOOIT had zien staan
bedankt!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenNa 6 jaar nog eens geflitst
66 km/u in bebouwde kom , na correctie 60 km
Passeer langs kassa en betaal 50 eur
eentje van 50 eur en eentje van 170 eur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenAls ge naar de radio had geluisterd , wist je dat ze er stonden
Staan er al de hele morgen blijkbaarvijf minuten nadat ik er gepasseerd was hoorde ik dat ze er stonden
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVanmorgen chance gehadIk reed aan 140 op de E40 richting Brussel, stukje voorbij Aalter .. plots voegt er voor mij een BMW Compact in waardoor ik moet vertragen naar 120. Net op dat moment passeren we een flitskar die ik anders NOOIT had zien staan
bedankt!Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenAls ge naar de radio had geluisterd , wist je dat ze er stonden
Staan er al de hele morgen blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBinnenkort kom ik te weten of Duitsland flitsboetes opstuurt
Comment
-
Vandaag aan de kant gehouden in Zeeland, NL.
Werd gepakt aan exact 130km/u in zone 80...
Rijbewijs niet kwijt, maar de officier van justitie bepaald wat er nu gaat gebeuren...
Ben 20 jaar dus vrees voor mn rijbewijs aangezien ik beginnend bestuurder ben.
Iemand enig idee aan wat ik mij mag verwachten?
Comment
-
Zij rijdt met de brommer
En ik rijd met de fiets
Wat een zorg en kommer
Zij heeft alles en ik niets
Had ik maar een brommer
En had zij een fiets
Dan zou ik haar kunnen duwen
Maar nu duw ik niets
Duw ik in 't niets
Had ik maar een brommer
En had zij een fiets
Dan zou ik haar kunnen duwen
Maar nu duw ik niets
Duw ik in 't niets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk BerichtenVandaag aan de kant gehouden in Zeeland, NL.
Werd gepakt aan exact 130km/u in zone 80...
Rijbewijs niet kwijt, maar de officier van justitie bepaald wat er nu gaat gebeuren...
Ben 20 jaar dus vrees voor mn rijbewijs aangezien ik beginnend bestuurder ben.
Iemand enig idee aan wat ik mij mag verwachten?
Zeker in NL zijn ze ook zeer streng. Ik vraag me wel af of ze je rijbewijs kunnen vorderen vermits je buitenlander bent, maar met de nieuwe Europese gedacht zou ik toch niet gerust zijn.
Vroeger kreeg je een boete die je al dan niet betaalde. Het enige probleem was dat, als je niet betaalde, en je werd erna in NL tegen gehouden, dat je DAN kon betalen of te voet verder moest. Maar dat is 10-15 jaar geleden.
Dit alles terzijde: 130 doen waar je maar 80 mag is wel heel dom. Waar was je met je gedachten?
Comment
-
camouflageflitsers!
blijkbaar verhogen ze het "veiligheidsgevoel" ter hoogte van het bord....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichtencamouflageflitsers!
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...rs-staan.dhtml
Eigenlijk zou daar zo'n "flits" bord voor moeten komen, en dan liefst een elektronisch dat enkel aan gaat als de flitsers er staan...
Er zijn op verkeersveiligheid vlak toch belangrijkere dingen te doen dan op een autosnelweg flitsen (als het veel op brengt, ttz als het geen kwaad kan).
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDit alles terzijde: 130 doen waar je maar 80 mag is wel heel dom. Waar was je met je gedachten?
het spijt me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenaan't denken dat zijn 318 toch wel te traag is en chiptuning hoeft
het spijt me
Ik zie dit dan ook als een waarschuwing, misschien wel net op tijd?
Anyway, mn rijstijl zal altijd wel sportief en snel blijven al ga ik toch trachten dit meer binnen de perken te houden...
Comment
Comment