Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En in zone 30 ben je het kwijt vanaf 50. (dacht ik?)
    Last edited by Skyrider; 11/06/2009, 19:25.
    Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
    BMW E90 320d:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Nee
      BB kom vanaf 30
      Daarbuiten vanaf 40

Tenzij je nog geen 2 jaar je rbw hebt
      Blijkbaar toch niet, voor alle zekerheid nagevraagd bij een advocaat en die zei dat ik hier niets meer van ging horen zodra ik de boete betaald heb. Stond ook niks van in de brief die ik in de bus heb gekregen. En ik veronderstel dat wanneer je rijbewijs wordt ingevorderd, er ook geen boetebedrag vermeld wordt. Dat was dus wel het geval. €180

Comment

• Binnenkort kom ik te weten of Duitsland flitsboetes opstuurt
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Binnenkort kom ik te weten of Duitsland flitsboetes opstuurt
          ik wacht ook nog altijd ook van Frankrijk en van de politierechtbank in Gent ook

Comment

• Vanmorgen chance gehad Ik reed aan 140 op de E40 richting Brussel, stukje voorbij Aalter .. plots voegt er voor mij een BMW Compact in waardoor ik moet vertragen naar 120. Net op dat moment passeren we een flitskar die ik anders NOOIT had zien staan

bedankt!
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Als ge naar de radio had geluisterd , wist je dat ze er stonden

Staan er al de hele morgen blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                Na 6 jaar nog eens geflitst

66 km/u in bebouwde kom , na correctie 60 km

Passeer langs kassa en betaal 50 eur
                Maat van mij op dezelfde plaats 2x geflitst in 8 min tijd ,
                eentje van 50 eur en eentje van 170 eur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                  Als ge naar de radio had geluisterd , wist je dat ze er stonden

Vertrokken om tien na het uur .. dan moet ge wachten op t volgende verkeersbericht he vijf minuten nadat ik er gepasseerd was hoorde ik dat ze er stonden
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Vanmorgen chance gehad Ik reed aan 140 op de E40 richting Brussel, stukje voorbij Aalter .. plots voegt er voor mij een BMW Compact in waardoor ik moet vertragen naar 120. Net op dat moment passeren we een flitskar die ik anders NOOIT had zien staan

bedankt!
                    Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Als ge naar de radio had geluisterd , wist je dat ze er stonden

Die staan daar toch altijd

Comment

Binnenkort kom ik te weten of Duitsland flitsboetes opstuurt
                      Verleden jaar eentje vanuit Aachen gehad, zat al na anderhalve week in de mail

Comment

• Vandaag aan de kant gehouden in Zeeland, NL.
                        Werd gepakt aan exact 130km/u in zone 80...

Rijbewijs niet kwijt, maar de officier van justitie bepaald wat er nu gaat gebeuren...
                        Ben 20 jaar dus vrees voor mn rijbewijs aangezien ik beginnend bestuurder ben.

Iemand enig idee aan wat ik mij mag verwachten?

Comment

• Zij rijdt met de brommer

En ik rijd met de fiets

Wat een zorg en kommer

Zij heeft alles en ik niets

Had ik maar een brommer

En had zij een fiets

Dan zou ik haar kunnen duwen

Maar nu duw ik niets

Duw ik in 't niets

Had ik maar een brommer

En had zij een fiets

Dan zou ik haar kunnen duwen

Maar nu duw ik niets

Duw ik in 't niets
                          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten
                            Vandaag aan de kant gehouden in Zeeland, NL.
                            Werd gepakt aan exact 130km/u in zone 80...

Rijbewijs niet kwijt, maar de officier van justitie bepaald wat er nu gaat gebeuren...
                            Ben 20 jaar dus vrees voor mn rijbewijs aangezien ik beginnend bestuurder ben.

Iemand enig idee aan wat ik mij mag verwachten?
                            Ik vrees ervoor. In Belgie was je zowiezo je rijbewijs kwijt.
                            Zeker in NL zijn ze ook zeer streng. Ik vraag me wel af of ze je rijbewijs kunnen vorderen vermits je buitenlander bent, maar met de nieuwe Europese gedacht zou ik toch niet gerust zijn.

Vroeger kreeg je een boete die je al dan niet betaalde. Het enige probleem was dat, als je niet betaalde, en je werd erna in NL tegen gehouden, dat je DAN kon betalen of te voet verder moest. Maar dat is 10-15 jaar geleden.

Dit alles terzijde: 130 doen waar je maar 80 mag is wel heel dom. Waar was je met je gedachten?

Comment

• camouflageflitsers!
                              blijkbaar verhogen ze het "veiligheidsgevoel" ter hoogte van het bord....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                                camouflageflitsers!
                                http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...rs-staan.dhtml

Eigenlijk zou daar zo'n "flits" bord voor moeten komen, en dan liefst een elektronisch dat enkel aan gaat als de flitsers er staan...

Er zijn op verkeersveiligheid vlak toch belangrijkere dingen te doen dan op een autosnelweg flitsen (als het veel op brengt, ttz als het geen kwaad kan).

Comment

camouflageflitsers!
                                  ach weet ge ik rijd altijd 160 op teller daar op de kaar getoonde twee plaatsen op de E314 en ook E40 en nog noooit een bekeuring ofzoiets gehad
                                  Last edited by ; 13/06/2009, 18:20.

Comment

camouflageflitsers!
                                    zuch, hoe hard gaan ze de verkeersboetes nog verder uitmelken
                                    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Dit alles terzijde: 130 doen waar je maar 80 mag is wel heel dom. Waar was je met je gedachten?
                                      aan't denken dat zijn 318 toch wel te traag is en chiptuning hoeft

het spijt me

Comment

• geef hen enkele jaren verplicht een cit sax van vipdriver om te rijden, zonder enige veiligheidsvoorziening en mss piepen ze anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          aan't denken dat zijn 318 toch wel te traag is en chiptuning hoeft

het spijt me
                                          Besef ik zelf ook wel hoor, spijtig genoeg te laat.
                                          Ik zie dit dan ook als een waarschuwing, misschien wel net op tijd?

Anyway, mn rijstijl zal altijd wel sportief en snel blijven al ga ik toch trachten dit meer binnen de perken te houden...

Comment

Working...
                                          X