Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Nee, dankje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Smurf gespot

Als je daar overdag te snel voorbijknalt ben je toch echt dom IMO
      Er zijn er die na de tunnel beginnen te gassen, die zijn ook niet echt slim want de helft van de tijd staan ze ook wat verderop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        Staat er op de Ring, tss Dilbeek en Ruisbroeck al ergens een flitspaal?
        Flitspalen staan daar niet maar in Vorst staan er wel regelmatig mobiele flitsers

Comment

• mijn auto is ook geflitst, ik zat ernaast
          in tielt, 100 waar je 70 mag

ik ken haast geen hardrijders meer waar ik mee mee rijd
          alleen deze dus, erg vermoeiend ook, mensen die graag snel rijden om mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
            Flitspalen staan daar niet maar in Vorst staan er wel regelmatig mobiele flitsers
            Net aan die bocht.
            Ze hebben mij daar ook al eens gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
              Staat er op de Ring, tss Dilbeek en Ruisbroeck al ergens een flitspaal?
              Buitenring? Niet dat ik weet ...
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Er zijn er die na de tunnel beginnen te gassen, die zijn ook niet echt slim want de helft van de tijd staan ze ook wat verderop
                Het domste kieken kan op een gaspedaal duwen. Dat is al langer geweten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  mijn auto is ook geflitst, ik zat ernaast
                  in tielt, 100 waar je 70 mag

ik ken haast geen hardrijders meer waar ik mee mee rijd
                  alleen deze dus, erg vermoeiend ook, mensen die graag snel rijden om mee te rijden
                  rijdt is met dt ?

omdat het over deze gaat ??

Comment

• Maar jij rijdt mee, dus toch d?

Comment

• Overlaatst de politie zien patrouilleren op de kennedylaan van Zelzate naar Gent op snelheid.
                      Dat is toch althans hetgeen ik vermoed aangezien ik hun anonieme wagen die ze aan de kant van de weg geparkeerd hadden pas in actie zag schieten wanneer er een BMW met Y platen me aan immens hoge snelheid voorbij vlamde.

Kan ook drugscontrole zijn hoewel ik dat betwijfel. Het sluiten van alle coffeshops in Zeeuws vlaanderen heeft Zelzate wel een heel pak rustiger gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                        nu dat idioot mens van een van brempt nog flitspalen bij wilt zetten, krijg ik het ver helemaal ! De maatregelen dienen helemaal niet om het aantal dodelijke slachtoffers te verminderen, maar het is wel een mooi excuus om ondertussen het gat in de staatskas wat te vullen.

Van Brempt weet waarover ze spreekt als ze de automobilist op de korrel neemt. Want ze gaat alle dagen naar haar werk... met de trein
                        Dat ze eens een goeie minister op mobiliteit zetten, ene die al het klappen van de zweet kent, een bezadigde ouwe rot in het vak, met een hoop ervaring. Ik denk nu aan types zoals De Gucht, Dedecker, S. De Clerck, ...
                        Ik krijg het van die jonge kuikentjes zoals van Brempt, en Freya Vandenbossche... De competentie lijkt mij soms heel ver zoek...

Comment

• controle E19 op 19 mei

Iemand de controle gespot op E19 Brussel-Mechelen Thv wegenwerken zaventem op 19 mei? Stond die links of rechts?
                          Kvrees dak et vlaggen heb...

Comment

• De voorbije week zijn er weer wat flitspalen als paddestoelen uit de grond geschoten Het is toch verschieten als er ineens zo'n flitspaal verschijnt op vertrouwde wegen. Oude Baan en Ringlaan in Maasmechelen en zelfs eentje in Uikhoven ...
                            Linkje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                              De voorbije week zijn er weer wat flitspalen als paddestoelen uit de grond geschoten Het is toch verschieten als er ineens zo'n flitspaal verschijnt op vertrouwde wegen. Oude Baan en Ringlaan in Maasmechelen en zelfs eentje in Uikhoven ...
                              Linkje
                              + koning albertlaan, 2 op de thomasboslaan, in Opgrimbie zijn er ook 2 heel kort na elkaar bijgekomen.
                              Idd echt verschieten, van vandaag op morgen waren ze er

Comment

• goed om te horen dat ons belastinggeld goed wordt besteed
                                deze namiddag gent-temse gedaan, fucking lange file voor de wegenwerken, om uiteindelijk slechts een handvol arbeiders te zien in hun camion. bende mongolen van de staat hebben natuurlijk geen zo'n haast als de mensen van wie ze leven.
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                  goed om te horen dat ons belastinggeld goed wordt besteed
                                  deze namiddag gent-temse gedaan, fucking lange file voor de wegenwerken, om uiteindelijk slechts een handvol arbeiders te zien in hun camion. bende mongolen van de staat hebben natuurlijk geen zo'n haast als de mensen van wie ze leven.
                                  Wegenwerkers zijn zelden van de staat.
                                  't Is zoals met alles, iedereen wil 't beste zolang we er maar geen last van hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                    Ik ben er weer bij vrees ik. Tussen Halen en Lummen zag ik een Vectra in de middenberm. +140 op de teller...
                                    3 weken later, nog niets in de brievenbus...
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                      3 weken later, nog niets in de brievenbus...
                                      Niet vergeten dat er een lang weekend tussenzat, met een beetje "chance" komt het nog. (Alhoewel ik voor u hoop van niet natuurlijk).

Comment

• Die trajectcontrole op proef in Luik schijnt buiten werking te zijn, dat waarschuwingsbord op het einde van tunnel de cointe gaf alleszins geen plaatnummers of andere info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          Wegenwerkers zijn zelden van de staat.
                                          't Is zoals met alles, iedereen wil 't beste zolang we er maar geen last van hebben.
                                          ahzo, privé firmas die de werken uitvoeren.
                                          al goed en wel, maar ik ben niet van dat kortzichtige type. heb niet liever dat de infrastructuur wordt verbeterd, maar dan moet er wel wat worden doorgewerkt hé. misschien kost het minder als het langer werk is met minder mensen, maar echt niemand zien werken wanneer er een grote file is...
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X