Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Overlaatst de politie zien patrouilleren op de kennedylaan van Zelzate naar Gent op snelheid.
Dat is toch althans hetgeen ik vermoed aangezien ik hun anonieme wagen die ze aan de kant van de weg geparkeerd hadden pas in actie zag schieten wanneer er een BMW met Y platen me aan immens hoge snelheid voorbij vlamde.
Kan ook drugscontrole zijn hoewel ik dat betwijfel. Het sluiten van alle coffeshops in Zeeuws vlaanderen heeft Zelzate wel een heel pak rustiger gemaakt.
nu dat idioot mens van een van brempt nog flitspalen bij wilt zetten, krijg ik het ver helemaal ! De maatregelen dienen helemaal niet om het aantal dodelijke slachtoffers te verminderen, maar het is wel een mooi excuus om ondertussen het gat in de staatskas wat te vullen.
Van Brempt weet waarover ze spreekt als ze de automobilist op de korrel neemt. Want ze gaat alle dagen naar haar werk... met de trein
Dat ze eens een goeie minister op mobiliteit zetten, ene die al het klappen van de zweet kent, een bezadigde ouwe rot in het vak, met een hoop ervaring. Ik denk nu aan types zoals De Gucht, Dedecker, S. De Clerck, ...
Ik krijg het van die jonge kuikentjes zoals van Brempt, en Freya Vandenbossche... De competentie lijkt mij soms heel ver zoek...
De voorbije week zijn er weer wat flitspalen als paddestoelen uit de grond geschoten Het is toch verschieten als er ineens zo'n flitspaal verschijnt op vertrouwde wegen. Oude Baan en Ringlaan in Maasmechelen en zelfs eentje in Uikhoven ... Linkje
De voorbije week zijn er weer wat flitspalen als paddestoelen uit de grond geschoten Het is toch verschieten als er ineens zo'n flitspaal verschijnt op vertrouwde wegen. Oude Baan en Ringlaan in Maasmechelen en zelfs eentje in Uikhoven ... Linkje
+ koning albertlaan, 2 op de thomasboslaan, in Opgrimbie zijn er ook 2 heel kort na elkaar bijgekomen.
Idd echt verschieten, van vandaag op morgen waren ze er
goed om te horen dat ons belastinggeld goed wordt besteed
deze namiddag gent-temse gedaan, fucking lange file voor de wegenwerken, om uiteindelijk slechts een handvol arbeiders te zien in hun camion. bende mongolen van de staat hebben natuurlijk geen zo'n haast als de mensen van wie ze leven.
goed om te horen dat ons belastinggeld goed wordt besteed
deze namiddag gent-temse gedaan, fucking lange file voor de wegenwerken, om uiteindelijk slechts een handvol arbeiders te zien in hun camion. bende mongolen van de staat hebben natuurlijk geen zo'n haast als de mensen van wie ze leven.
Wegenwerkers zijn zelden van de staat.
't Is zoals met alles, iedereen wil 't beste zolang we er maar geen last van hebben.
Die trajectcontrole op proef in Luik schijnt buiten werking te zijn, dat waarschuwingsbord op het einde van tunnel de cointe gaf alleszins geen plaatnummers of andere info.
Wegenwerkers zijn zelden van de staat.
't Is zoals met alles, iedereen wil 't beste zolang we er maar geen last van hebben.
ahzo, privé firmas die de werken uitvoeren.
al goed en wel, maar ik ben niet van dat kortzichtige type. heb niet liever dat de infrastructuur wordt verbeterd, maar dan moet er wel wat worden doorgewerkt hé. misschien kost het minder als het langer werk is met minder mensen, maar echt niemand zien werken wanneer er een grote file is...
Comment