Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
'k weet het wel.
editLast edited by PT Cruiser; 24/10/2008, 20:41.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenOmdaze daar ni kunnen flitsen, maar iswel 901963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nonkel fillemon Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door josenjef
PS: waar zijn die wegen waar iedereen 210 of meer rijdt waar 90 is toegestaan want ik kom die niet tegen en bol toch 50 000 kilometer per jaar ...
IDD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenbaan Brugge-Zeebrugge
baan Ieper-Poperinge
etc etc
Dat lukt gewoon niet, als je op je weg let dan rij je daar zo 110. En wat is het veiligste? Opletten en aan 110 rijden, of heel de tijd aan 90 naar je teller zitten staren om niet te snel te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenze kunnen daar wel staan hoor ... ik heb ze er al gezien met zo'n vuilbak ding
Kut tochni opde brug zelf?
Comment
-
Ze kunnen daar perfect gaan staan, op de viaduct. Let maar eens op de ijzeren trappen die je ziet, net op de overgang tussen beton en asfalt, aan beide zijde van de brug. Met statief of Multa-guard sta je daar vrijwel uit het zicht van nietsvermoedende automobilisten. Ik kijk eens in't archief of ik daar wat foto's van heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenVannacht eens geprobeerd gans die viervaks (van aan de A19 tot aan de lichten in Poperinge) aan 90 af te haspelen.
Dat lukt gewoon niet, als je op je weg let dan rij je daar zo 110. En wat is het veiligste? Opletten en aan 110 rijden, of heel de tijd aan 90 naar je teller zitten staren om niet te snel te rijden.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtencruise control kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten'k geef dan veel liever m'n geld aan cruise control dan aan een licht of regensensor.
m'n cruise control heeft me toch al wat geld bespaart.
Comment
Comment