Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
    En ga nu maar gauw terug aan je vakantiejob om te werken voor je auto (of kreeg je hem van mama en papa?)
    Alle gekheid op een stokje... als je bewust te snel rijdt en gepakt wordt, heb ik daar geen medelijden mee...
    Ik vraag geen medelijden.. en als jij van je ouders een leuke wagen kreeg.. jij zou toch ook niet klagen ofwel? Trouwens ik deel deze wagen . Ben trouwens allesbehalve een wilde bestuurder, moest je die zone 50 baan kennen, je zou er ook 70 doen.. en met de auto's van vandaag lijkt 70 40 en 30 10
    En ik heb geen vakantiejob.. wegens privé redenen.. niet omdat ik niet wil .
    Last edited by Matt.V; 13/08/2008, 20:57.
    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Wat is bewust snel rijden?
      Zone 50 vet, 'k ga eens zien hoe snel ik hier kan..
      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
        Zone 50 vet, 'k ga eens zien hoe snel ik hier kan..
        Bij mij is bij 160 de straat altijd op.

Allé, ja, tis te zeggen, bij 160 + Remafstand is straat op

Comment

• Jouw kar is te traag.

Ik haal 180 .

Comment

• Who needs een remafstand?
            Kun je niet verhuizen naar een langere straat?

Comment

Who needs een remafstand?
              Aangezien dat een T-splitsing is die op een kleuterschool uitkomt heb ik liefst een veilige remafstand

Comment

• 't is toch vakantie?

Comment

't is toch vakantie?
                  Ja, half de fun weg.

Dan kan ik mijn investeringen in het fonds voor verongelukte kinderen niet laten renderen

Comment

• En da's een serieuze investering.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Ja, half de fun weg.

Dan kan ik mijn investeringen in het fonds voor verongelukte kinderen niet laten renderen
                        Nou da's pas respectl.... nee dat hebben we vandaag al eens gehad!
                        Last edited by ; 14/08/2008, 20:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
                          Wat is bewust snel rijden?
                          220 op cruise control

Comment

Ja, half de fun weg.

Die opmerking is best hard

Mja, in turnhout hebbe ze mij dus ook 50€ voor dat fonds aan men been gelapt indertijd dan Op de ring staat toch nergens zo'n bord dacht ik, maarja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                              Die opmerking is best hard

Mja, in turnhout hebbe ze mij dus ook 50€ voor dat fonds aan men been gelapt indertijd dan Op de ring staat toch nergens zo'n bord dacht ik, maarja
                              Die staan zeer zeker wel op de ring.

Als je daar aan carpetland indraait om oprit 24 van de E34 te pakken staat er zeker een.
                              En aan de carrefour volgens mij ook.

Comment

Die staan zeer zeker wel op de ring.

Als je daar aan carpetland indraait om oprit 24 van de E34 te pakken staat er zeker een.
                                En aan de carrefour volgens mij ook.
                                Is me nooit opgevallen dan, stond ook niet op dat papier van de boete ook niet (denk ik)

Achja, het is nu zo sindsdien wel men lesje geleerd...

Comment

• Jij wel, maar Carlito...

Comment

• Ik ook hoor.

Ik rij rustiger als vroeger.

Behalve als ik gehaast ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      Zone 30 rij ik echt altijd zeer rustig,je weet nooit met kinderen.
                                      Maar Zone 70 zou normaal gezien niet zomaar mensen moeten loslopen op de baan.
                                      In zone 70 rijden auto's normaal gezien maximum 70 kmh. En er is geen enkele reden waarom er geen mensen op de baan zouden lopen.

Comment

• Moesten ze hun zones nu eens wat deftiger indelen hé .. Op sommige banen waar je gerust 90 kan (rekening houdende met voetvolk en dergelijke) laten ze ons 50 rijden, en dan heb je van die baantjes waar je 90 mag waar je het gevoel krijgt dat 90 echt wel onverantwoord is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Moesten ze hun zones nu eens wat deftiger indelen hé .. Op sommige banen waar je gerust 90 kan (rekening houdende met voetvolk en dergelijke) laten ze ons 50 rijden, en dan heb je van die baantjes waar je 90 mag waar je het gevoel krijgt dat 90 echt wel onverantwoord is.
                                          Hier wringt het schoentje...

Comment

Working...
                                          X