Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Marly: waarheid of verkoopspraat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    Als ge het baadt, niet met water eh? Puur in de brandstof, anders hebt ge er geen baat bij.

fack wat een kanjer

Mijn verstand geef me een impuls toen ik het tikte, maar ik wist niet waarom

baat dus

Comment

Comment

laat je iets weten wat je er van vindt ?
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Mijn vader gebruikt het al jaren voor ons S en het is een subliem product!
          Ook op de autokeuring en voor onderhoud enz.. alleen positieve reacties!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            laat je iets weten wat je er van vindt ?
            Ik ga dat zeker doen, alhoewel ik me maar al te goed inprent dat ik moet opletten dat ik niet te zwaar de placebo-toer op ga,als je me begrijpt

Comment

Mjah, maar jou kennende, denk ik niet dat je je zal laten leiden door wat je denkt, maar wel terechte commentaar zal geven. Ben ook benieuwd! Misschien geef ik Babs op haar laatste maanden nog wel 'n klein verjongingskuurtje ermee.

Comment

Heb me ooit laten vertellen dat in die motor-reinigende-additieven detergenten zitten die bij een regelmatig gebruik het brandstof toevoer systeem zou kunnen beschadigen. Die detergenten zouden te agressief zijn voor synthetische delen en op termijn dus ook voor problemen zorgen.

Iemand dat ook gehoord of meer informatie daarover?

Comment

zou't in feite kwaad kunnen het in een gas-mobiel te kappen als der tank maar op een jaar wordt op-geconsumeerd

degradeert het ?

Comment

Vind je die Marly-produkten enkel in speciaalzaken of kan je het ook bij een om het even welke autozaak vinden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                      Vind je die Marly-produkten enkel in speciaalzaken of kan je het ook bij een om het even welke autozaak vinden?
                      Zo speciaal dat het zelfs in de Makro te koop is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk Berichten
                        Zo speciaal dat het zelfs in de Makro te koop is
                        Voor sommigen is de Makro mss een speciaalzaak.

Thx!

Comment

Je vindt het in veel tankstations ook hoor. Niet bij Texaco, dat heb ik al ondervonden
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik ga komende week de koelvloeistof vervangen. Ook ga ik er een Marly additief bijdoen om de pomp te smeren omdat die soms 'fluit" bij koudstart, naar het schijnt zou het helpen.... . We zullen zien
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik ga pas volgende week ergens mijn bevindingen kunnen posten als mijn bakje diesel met het spul op is en hij een dag of 3 stil heeft gestaan en ik hem s ochtends start buiten.

Dan zou ik al een eerste verbetering moeten merken, namelijk minder ruwe koudstart.

On verra!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                Heb daarstraks staan twijfelen om zo'n bus Marly Zenox te kopen in den ... (jawel) ... Auto5. Was 44 EUR en een sjiek. Toch niet gedaan, 'k ga eerst wat user reviews lezen op 't net, voor ik zo'n best wel prijzig busje paardenmiddel aanschaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  allright heb marly Zenox gekocht, speciaal ontwikkeld voor Commen Rail systemen.

baad het niet, dan schaadt het niet, me dunkt.

21€ we gaan er niet van dood gaan.
                                  Eh? In den Auto5 kost zo'n bus (ter grootte van een drankblikje) Zenox 44 EUR. Bestaan er verschillende versies van, dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Eh? In den Auto5 kost zo'n bus (ter grootte van een drankblikje) Zenox 44 EUR. Bestaan er verschillende versies van, dan?
                                    Zo een verpakking?

Bijgevoegde Bestanden
                                    A Twist of the Wrist

Comment

Neen, zo'n "blikje", een metalen cilinder met een kleine zwarte kunststofdop erop.

Comment

Ik hou dit topic in't oog.
                                        Ons 80.000 kilometer-rijk 1400'tje reageert heel verschillend op verschillende benzinetypes- en merken, en dan zou zo'n additief ook wel eens een duidelijk (positief?) verschil kunnen teweegbrengen...

Maar nog even afwachten dus
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                          Zo een verpakking?

Ik had de deze!

Comment

Working...
                                          X