Oorspronkelijk geplaatst door herbie66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
luchtverbruik van een auto :-)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Niet nodig aangezien hij er geen heeft.
de zelfrijdende auto zal oplossing bieden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenniet vergeten wat zuurstof voor je hersenen over te houden
ik bedoel, als ik je forum berichten soms lees dacht ik altijd dat jij een zuurstof tekort had.
iets wat je dan in dit topic wou aankaarten.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
ik bedoel, als ik je forum berichten soms lees dacht ik altijd dat jij een zuurstof tekort had.
Comment
-
en omdat we van polemiek houden :
Als een gemiddeld gezin zijn jaarlijkse vakantie met de auto naar het zuiden van Frankrijk gaat verpesten zij gemiddeld (stel 2500 km heen en terug)
25 * 48.000 = 1200000 liter lucht. Zegge en schrijven 1 miljoen tweehonderd duizend.
1 Gezin warmt dus 1.200.000 liter lucht op naar zo'n 900 à 1000 graden.
't Is niet dat ik iemand geen vakantie gun hé ! Maar een mens kan al eens nadenken, veel of weinig zuurstof in de lucht...
En ja, ik ben nog steeds een autoliefhebber. Sorry voor deze rotzooi ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenEn ja, ik ben nog steeds een autoliefhebber. Sorry voor deze rotzooi ;-)
Ik merk aan uw reacties dat je veel méér dan 2 hersencellen hebt en ze bovendien nog gebruikt ook! Dan val je er ook buiten, sorry.Last edited by Maurice P.P.; 20/07/2017, 12:42.
- Likes 1
Comment
-
uiteraard heb je meer dan 2 hersencellen.
1 hersencell post onder maurice, de andere hersencel post onder herbie
beide hersencellen zijn zelfs communicatief met elkaar.
Hoe goed kennen jullie eigenlijk elkaar in jullie prive leven ?
Last edited by Timmie; 20/07/2017, 13:31.
Comment
-
't Wordt steeds moeilijker ze te gebruiken wegens acuut zuurstoftekort
Door zuurstofgebrek daarnet beginnen ijlen...en ik had een visioen, echt raar !
Ik moest denken aan Bokrijk, ja Bokrijk, zo een openluchtmuseum weet je wel ?
Ik zag een soort Bokrijk voor petrolheads voor me.... Daar zaten dan allemaal petrolheads tesamen in garagekes. En je kon die gaan bekijken.
Die petrolheads zaten daar te zitten in hun otto, ze zitten daar gas te geven. Er is er ééntje met een dpf-delete, dikke rookpluimen uitbrakend, er is er eentje met één of andere zware auto, ongelooflijk gebrul...en die gasten zitten daar de hele dag, te gassen. Er is er ook eentje aan het wassen en waxen (mét twee emmers jaja !)... En de bezoekers kunnen hun ogen niet geloven.. Er stonden ook bordjes met 'niet voederen'. Raar zeg, echt raar. Maak me echt zorgen om mijn zuurstoftekort.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenje ontwijkt de vraag een beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
Je mag zo hard niet nadenken Timmie :-)
familie ?
wonen jullie samen ?
slapen jullie in hetzelfde bedje ? lepeltje-lepeltje ?
....
Comment
-
opnieuw ontwijk je de originele vraag, hoe goed kennen jullie elkaar in het echte leven ?
familie ?
wonen jullie samen ?
slapen jullie in hetzelfde bedje ? lepeltje-lepeltje ?
....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
heb jij hier veel vriendjes ? Met een heel groot bed erbij ?
is er iets mis ?
een andere vraag, hoe goed is jou kennis van internet en netwerken etc ?
( geen nood, komt niet zoveel zuurstof aan te pas )
btw, ik heb het gevoel dat de post hierboven eigenlijk van maurice had moeten komen en niet van herbieLast edited by Timmie; 20/07/2017, 13:50.
Comment
-
een andere vraag, hoe goed is jou kennis van internet en netwerken etc ?
het is trouwens jouW kennis, bezittelijk voornaamwoord !
Gaat hier wel over luchtverbruik, waar wil je naartoe ? Snap het niet ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenuiteraard heb je meer dan 2 hersencellen.
1 hersencell post onder maurice, de andere hersencel post onder herbieWat last van paranoia?
Graag verklaar ik dit woord voor u nader, want ik neem aan dat als uw IQ ongeveer gelijk is aan uw schoenmaat het niet eenvoudig is zulke woorden te begrijpen.
De kerneigenschap van het paranoïde persoonlijkheidstype is wantrouwen. Wantrouwen tegenover alles en iedereen. Deze mensen kunnen moeilijk relaties volhouden, omdat zij snel slechte bedoelingen van de ander vermoeden, ook al is dit vermoeden totaal ongegrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Wat last van paranoia?
Comment
Comment