Mededeling

Collapse
No announcement yet.

luchtverbruik van een auto :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
    niet vergeten wat zuurstof voor je hersenen over te houden
    Niet nodig aangezien hij er geen heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Niet nodig aangezien hij er geen heeft.
      lol
      de zelfrijdende auto zal oplossing bieden

Comment

kinderen zijn de toekomst
        dit ukkie heeft het al door dat het gedaan is met de petrolheads
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

niet vergeten wat zuurstof voor je hersenen over te houden
          doe jij dat dan soms ?
          ik bedoel, als ik je forum berichten soms lees dacht ik altijd dat jij een zuurstof tekort had.
          iets wat je dan in dit topic wou aankaarten.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

ik bedoel, als ik je forum berichten soms lees dacht ik altijd dat jij een zuurstof tekort had.
            En zeggen dat ik mij soms inhou om iets te posten als ik bepaalde dingen lees :-)

Comment

en omdat we van polemiek houden :
              Als een gemiddeld gezin zijn jaarlijkse vakantie met de auto naar het zuiden van Frankrijk gaat verpesten zij gemiddeld (stel 2500 km heen en terug)
              25 * 48.000 = 1200000 liter lucht. Zegge en schrijven 1 miljoen tweehonderd duizend.
              1 Gezin warmt dus 1.200.000 liter lucht op naar zo'n 900 à 1000 graden.

't Is niet dat ik iemand geen vakantie gun hé ! Maar een mens kan al eens nadenken, veel of weinig zuurstof in de lucht...
              En ja, ik ben nog steeds een autoliefhebber. Sorry voor deze rotzooi ;-)

Comment

En ja, ik ben nog steeds een autoliefhebber. Sorry voor deze rotzooi ;-)
                Onmogelijk volgens criteria van de hier aanwezige "echte" autoliefhebbers.
                Ik merk aan uw reacties dat je veel méér dan 2 hersencellen hebt en ze bovendien nog gebruikt ook! Dan val je er ook buiten, sorry.
                Last edited by Maurice P.P.; 20/07/2017, 12:42.

Comment

uiteraard heb je meer dan 2 hersencellen.
                  1 hersencell post onder maurice, de andere hersencel post onder herbie
                  beide hersencellen zijn zelfs communicatief met elkaar.
                  Hoe goed kennen jullie eigenlijk elkaar in jullie prive leven ?

Last edited by Timmie; 20/07/2017, 13:31.

Comment

't Wordt steeds moeilijker ze te gebruiken wegens acuut zuurstoftekort
                    Door zuurstofgebrek daarnet beginnen ijlen...en ik had een visioen, echt raar !
                    Ik moest denken aan Bokrijk, ja Bokrijk, zo een openluchtmuseum weet je wel ?
                    Ik zag een soort Bokrijk voor petrolheads voor me.... Daar zaten dan allemaal petrolheads tesamen in garagekes. En je kon die gaan bekijken.
                    Die petrolheads zaten daar te zitten in hun otto, ze zitten daar gas te geven. Er is er ééntje met een dpf-delete, dikke rookpluimen uitbrakend, er is er eentje met één of andere zware auto, ongelooflijk gebrul...en die gasten zitten daar de hele dag, te gassen. Er is er ook eentje aan het wassen en waxen (mét twee emmers jaja !)... En de bezoekers kunnen hun ogen niet geloven.. Er stonden ook bordjes met 'niet voederen'. Raar zeg, echt raar. Maak me echt zorgen om mijn zuurstoftekort.

Comment

je ontwijkt de vraag een beetje
                      Je mag zo hard niet nadenken Timmie :-)

Comment

oei oei ik heb een groen blokje bijgekregen. Is dat een teken van forumbevuiling ? Maurice, gij moet wel een heel vuile jongen zijn ! Foei !
                        Of is dat een soort ecolabeltje ?

Comment

Je mag zo hard niet nadenken Timmie :-)
                          opnieuw ontwijk je de originele vraag, hoe goed kennen jullie elkaar in het echte leven ?
                          familie ?
                          wonen jullie samen ?
                          slapen jullie in hetzelfde bedje ? lepeltje-lepeltje ?
                          ....

Comment

opnieuw ontwijk je de originele vraag, hoe goed kennen jullie elkaar in het echte leven ?
                            familie ?
                            wonen jullie samen ?
                            slapen jullie in hetzelfde bedje ? lepeltje-lepeltje ?
                            ....
                            heb jij hier veel vriendjes ? Met een heel groot bed erbij ?

Comment

mensen, mensen, denkt na nu er nog zuurstof is !

Comment

heb jij hier veel vriendjes ? Met een heel groot bed erbij ?
                                Je blijft de vraag wel ontwijken.....
                                is er iets mis ?

een andere vraag, hoe goed is jou kennis van internet en netwerken etc ?
                                ( geen nood, komt niet zoveel zuurstof aan te pas )

btw, ik heb het gevoel dat de post hierboven eigenlijk van maurice had moeten komen en niet van herbie
                                Last edited by Timmie; 20/07/2017, 13:50.

Comment

een andere vraag, hoe goed is jou kennis van internet en netwerken etc ?
                                  hopelijk beter dan de jouwe ?
                                  het is trouwens jouW kennis, bezittelijk voornaamwoord !
                                  Gaat hier wel over luchtverbruik, waar wil je naartoe ? Snap het niet ....

Comment

uiteraard heb je meer dan 2 hersencellen.
                                    1 hersencell post onder maurice, de andere hersencel post onder herbie
                                    Wat last van paranoia?
                                    Graag verklaar ik dit woord voor u nader, want ik neem aan dat als uw IQ ongeveer gelijk is aan uw schoenmaat het niet eenvoudig is zulke woorden te begrijpen.

De kerneigenschap van het paranoïde persoonlijkheidstype is wantrouwen. Wantrouwen tegenover alles en iedereen. Deze mensen kunnen moeilijk relaties volhouden, omdat zij snel slechte bedoelingen van de ander vermoeden, ook al is dit vermoeden totaal ongegrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Wat last van paranoia?

zuurstoftekort tijdens de zwangerschap waarschijnlijk

Comment

allez ik vermoed het, Zika virus is nog te recent om zich nu al te manifesteren bij iemand die op een forum kan brabbelen

Comment

Working...
                                        X