Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi a5 dringend hulp gevraagd aub

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
    Mja dit krijg je nu eenmaal als je een bende 'professionele' klungelaars aan je motor laat zitten . Nu mag een Audi dealer het oplossen. Ik zou als dealer ook goed door vragen moest zo iemand bij mij langs komen om zulk amateuristisch gedoe op te lossen.
    zijt gij schizofreen?
    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      zijt gij schizofreen?
      Enkel gefrustreerd.

Comment

Ik vind DBR2 ke juist heel goe,om de maand lees ik al zijn posten eens , beter dan elk humoristisch programma op TV

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          zijt gij schizofreen?
          Dermee, ik heb audia5tt al een pm gestuurd om zo een reacties te omzeilen.
          Kan verschrildruksensor zijn van de roetfilter over mss egr koeler, zou ook KUNNEN eh
          niet dat het zo gaat zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
            Enkel nog afvragen, hoe ga ik dit rechtszetten op het forum zodat mijn tuner geen schade heeft aan dit verhaal...
            Er valt helemaal niets recht te zetten want topicstarter heeft zijn tuner op geen enkel moment 'aangevallen', zelfs niet vernoemd.
            Het zijn anderen die hebben uitgevlooid om wie het ging.
            2.0 JTDm

Comment

Vraag me af waarom diene dat codeert. TS staat er schoon bij nu. Tuner is op vakantie en niemand die er nu kan aan werken.

Comment

Ik heb 2 opties :
                ofwel laat ik mijn garagist de computer volledig wissen en de roetfilter verwijderen ( dan ben ik wel mijn tuning kwijt )

ofwel laat ik mijn garagist de roetfilter verwijderen en zend ik mijn computer op naar mijn tuner

wat zouden jullie doen ?
                Mijn tuner zijn zeer deskundige vakmensen ! Zeker geen prutsers !
                Last edited by ; 23/08/2014, 06:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Weer een typische reactie omdat de wagen getuned is.
                  Het is duidelijk wie de wagen onder handen genomen heeft en die persoon weet wel waar hij mee bezig is.
                  Jammer maar helaas is er een probleem net nadat de wagen getuned is en nu is het allemaal zijn fout??? Een probleem is er telkens van de ene dag op de andere en nu gaan we de rollen eens omdraaien.
                  Niet alleen jij hebt pech met je wagen, maar uw tuner heeft pech dat dit gebeurt op een korte tijd nadat je bij hem geweest bent.
                  Oeps vergeten, maar de garages staan vol met NIET getunde wagens EN problemen.

Zo hadden wij iemand met een C30 die ons de dag erna belde dat zijn wagen in de garage stond en de garage zei dat het ons fout was. Heb hem mijn verhaal gedaan en gevraagd me iets te laten weten als het probleem opgelost was. -> additief voor regeneratie was op. (ik had die dus leegezogen of wat?)

Volgens mij is het een technisch defect (ik denk aan een sensor) die vervangen moet worden.
                  Jammer dat uw tuner de toegang gecodeerd heeft, maar een andere tuner kan dit omzeilen hoor. Ik snap uw tuner wel dat hij zijn files wil beveiligen en dit ten koste van het verloop van dit verhaal, waar ik hem dan weer ongelijk geef. Er bestaan andere manieren om dit te doen.
                  Wacht gewoon op uw tuner, hij zal er even naar kijken en klaar.
                  Enkel nog afvragen, hoe ga ik dit rechtszetten op het forum zodat mijn tuner geen schade heeft aan dit verhaal...

Ik heb niet gezegd welke tuner het was he , er zijn nog veel tuners in verlof tot september hoor :-)
                  en ik geef niemand de schuld hiervoor , dit kan toeval zijn want ik heb ondertussen al 1000 km met de wagen geregen getuned. :-)

Comment

Het zou me verbazen dat die filter op amper twee weken compleet vol zit ... hij zit er per slot van rekening ook al ruim 60.000 km onder, ervan uitgaande dat de kilometerstand correct is.

Comment

Audia5tt, dus je bent zeker dat het probleem niet veroorzaakt is door de sensor die niet werkt?

En de filter kan ook niet meer gekuisd worden?

Heb je nog iemand gecontacteerd hierover buiten je dealer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                        Er valt helemaal niets recht te zetten want topicstarter heeft zijn tuner op geen enkel moment 'aangevallen', zelfs niet vernoemd.
                        Het zijn anderen die hebben uitgevlooid om wie het ging.
                        Het is idd verwarrend. Heb het niet op de starter, maar de personen die zo reageren lokken dergelijke veralgemeende besluiten uit wat niet goed is voor de betreffende tuner.

Comment

Beste ,
                          Nee de druksensor was het eerste dat mijn garagist vernieuwt heeft
                          Mijn tuner , mijn garagist en de audi dealer weet hier over gr
                          Last edited by ; 23/08/2014, 15:35.

Comment

Working...
                          X