Een paar weken geleden merk ik dat één van mijn koplampen defect is op een vrijdagavond.
Om veilig verder te kunnen ga ik bij Auto5 een stel H7 van Philips halen, en vervang ik ze direct op mijn auto. 5 minuten werk.
Dus, ik stuur de rekening naar de leasingfirma met het gebruikelijke formulier.
Antwoord: omdat er nog andere kosten op de rekening staan (lees buitenlandse herstelling) zullen we dan deze keer bij grote uitzondering goedkeuren.
Vraag terug: wat had ik dan moeten doen op een vrijdag om 18h? De garage was al lang dicht.
Antwoord: bel de bijstand.
Toen ben ik even uit mijn sloffen geschoten. Denken die nu echt dat de bijstand (of dat VAB or Touring is hangt af van de stand van de maan denk ik) altijd reservelampen bij hebben?
En hoe lang duurt het eer die kerels bij mij zijn.
Ik dacht dan eens efficient te zijn en de zaak goedkoop (29€) op te lossen.
Heeft er iemand hier al beroep gedaan op zijn leasingbijstand voor een defecte lamp?
Wat doen die kerels?
Om veilig verder te kunnen ga ik bij Auto5 een stel H7 van Philips halen, en vervang ik ze direct op mijn auto. 5 minuten werk.
Dus, ik stuur de rekening naar de leasingfirma met het gebruikelijke formulier.
Antwoord: omdat er nog andere kosten op de rekening staan (lees buitenlandse herstelling) zullen we dan deze keer bij grote uitzondering goedkeuren.
Vraag terug: wat had ik dan moeten doen op een vrijdag om 18h? De garage was al lang dicht.
Antwoord: bel de bijstand.
Toen ben ik even uit mijn sloffen geschoten. Denken die nu echt dat de bijstand (of dat VAB or Touring is hangt af van de stand van de maan denk ik) altijd reservelampen bij hebben?
En hoe lang duurt het eer die kerels bij mij zijn.
Ik dacht dan eens efficient te zijn en de zaak goedkoop (29€) op te lossen.
Heeft er iemand hier al beroep gedaan op zijn leasingbijstand voor een defecte lamp?
Wat doen die kerels?
Comment