Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leasing - defecte lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Als er geen leasingwagens bij CarGlass meer komen kunnen ze binnen de kortste keren hun deuren sluiten.

    Comment


    • #22
      Ben ik de enige die 29 euro voor 2 H7's duur vind? Een Osram lampje kost maar 10 euro ofzo.
      Powered by Detroit Diesel.

      Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

      Comment


      • #23
        Is de gewone prijs voor Philips H7ultra ( of zo iets).
        Ik neem alijd de beste. Een beetje meer licht is altijd meegenomen.
        Als je die goedkoopste neemt, dan zijn ze na 6 maand terug kapot.

        Comment


        • #24
          osram zou ik toch geen brol noemen... en eerlijk gezegd gaan die van philips nu niet veel langer mee dan de goedkopere. Ik neem vaak het premiummerk van auto5 zelf, geven even veel licht en gaan evenlang mee. Kosten alleen een pak minder dan die van philips.
          www.peugeotforum.be

          Comment


          • #25
            Die ultrawitte van Philips kosten ongeveer 50 euro voor een set, en zouden maar 6 maanden mee gaan.


            .
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Is de gewone prijs voor Philips H7ultra ( of zo iets).
              Ik neem alijd de beste. Een beetje meer licht is altijd meegenomen.
              Als je die goedkoopste neemt, dan zijn ze na 6 maand terug kapot.

              nu moet ik eens goe lachen dan.
              als je een lampje voor 14V bouwt in een 14V voertuig (ja, met draaiende motor is je boordspanning rond de 14V) steekt, brand die normaal en gaat die lang mee
              als je een lampje voor 12V bouwt en in een 14V voertuig steekt, brand die heel fel en gaat nog beperkt mee
              als je een lampje voor 10V bouwt en in een 14V voertuig steekt, krijg je immens veel licht en is die weer snel kapot ook.

              mag jij eens raden welke je hebt gekocht dan. ik heb in mijn golf nog maar 2 lampjes vervangen op 4jaar tijd. 1 grootlicht die voor de keuring niet meer werkte (zoniet was het lampje nog steeds goed), en 1 achterlichtje.
              bij mijn leasewagens vroeger had ik elke 3maand wel ergens een kapot lampje. ik heb nog steeds 'oude' stock lampjes voor in mijn daily wagens liggen. en die geraken maar niet op

              Comment


              • #27
                Tja, absurde leasingtoestanden. Beide koplampen van mijn Golf sprongen opeens. 's Ochtends omgereden naar de garage, ergens anderhalf uur verloren =/
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten

                  nu moet ik eens goe lachen dan.
                  Klopt. Lampjes met hoge lichtopbrengst hebben een kortere levensduur. Daar heb ik zelf géén problemen mee. Mijn grootlichten zijn osram nightbreakers, en op de Franse binnenbaantjes zijn ze elke euro waard.
                  Merkproducten met "gewone" lichtopbrengst zijn de beste deal. Goedkope producten zijn de moeite niet indien er veel tijd in kruipt om de lampjes te wisselen. Soms ben je een half uur of langer bezig, en dan wil je toch geen 1 of 2 euro besparen met goedkope lampjes.
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                    Het feit dat het lichtblok er niet is uit geweest maakt niets uit ... vervangen = afstelling checken.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                    Heb ik nog nooit gedaan, en ik betwijfel of garages dit doen...

                    @fcapri: ik rij geen heel weekend met een defecte lamp als het enigszins anders kan.
                    Een lamp vervangen behoort volgens mij tot het normaal onderhoud wat een chauffeur zelf kan en moet doen. Net zoals olie en banden checken bv.
                    Bij mijn weten niet.
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

                    1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

                    1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

                    Comment


                    • #30
                      Ja bij ons werd dat altijd gedaan. Meestal was er niet echt aanpassing nodig maar 1op10 zat toch echt wel niet meer inorde qua lichtbeeld voor de keuring.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

                      1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

                      2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

                      2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

                      Comment

                      Working...
                      X