Mededeling

Collapse
No announcement yet.

airco Renault Grand Scenic (2012) slaat niet aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hallo,
    Gisteren ontdekte ik onder de opbervakjes van de bestuurder en de passagier een plas water. onmiddellijk naar de garage gebeld. Ze vermoeden dat er een buisje verstopt zit en dat t door de hevige regenval van laatste dagen overgelopen is. Het water ruikt niet en lijkt me gewoon water. Ik ben dit weekend ook naar de car wash geweest dus mss toch een beetje te veel water gehad. Aan de andere kant, vrees ik ervoor dat het zal te maken hebben met de airco. Onder de auto ligt een plasje (condens) die normaal is. Ik hoop dat dit een fabriekage fout zal zijn. Donderdag weet ik meer.

Comment

Zitten je roostertjes onder de motorkap niet verstopt, door bladeren of zo ? Dit kan ervoor.zorgen dat het water van bv de carwash niet weg kan, en aldus zijn weg zoekt, en aldus in het interieur geraakt.
      Kun je ook hebben als de afwatering van je schuifdak (in voorkomend geval) verstopt zit.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Hallo, het zat idd verstopt. Dus opgelost. Wat de airco betreft, vermoed de garagist dat er gewoon geen gas op zat. De airco doet het nog steeds. Mocht er een lek zijn was t waarschijnlijk al lang weer vervlogen.

Comment

Mss domme vraag maar welk geluid maakt jullie airco (Renault Grand Scenic) als je t kan horen en de radio dus niet aanstaat?
          groetjes

Comment

doe uw motorkap open en laat iemand anders de auto starten zonder de airco op

zet daarna de airco op en ge gaat dat zeker horen met de kap open...
            www.peugeotforum.be

Comment

Ja idd, klopt
              Ook zonder radio hoor je het als je zelf in de auto zit ook natuurlijk. Van zodra de motor afligt en de airco ligt toch nog aan hoor je niets meer. Indien je met een lek zit, zou je dat kunnen horen eigenlijk?

Comment

Is te zien waar het lek zit. Bij sommige mensen ruik je het zelfs dat ze lekken. Maar bij een airco hoor, voel of zie je dat niet.

Comment

We zitten idd met een lek. Vandaag de airco laten bijvullen en afspraak gemaakt voor na t verlof. ik ga me wel beroepen op de garantie die ik nog heb bij de garage waar we hem kochten...

Comment

Wat ik in dit verhaal niet begrijp is het feit dat men bij Renault vaststelde dat het systeem leeg was, men er een vulling op deed maar hierbij niet meteen fluor toevoegde ? ...

Comment

Hallo, we zijn even verder, en ik heb ondertussen gebeld met de het verkooppunt waar we de auto haalden, aangezien we nog 2 jaar garantie hebben en het lek er zeker zat toen we hem kochten, zullen ze ons vergoeden. oef. Ik mocht een garage kiezen waar ik de herstelling wil laten doen.

Comment

Leuk dat ze zo correct zijn !

Daar kan een mens alleen maar blij van worden ...

Comment

Working...
                        X