Mededeling

Collapse
No announcement yet.

airco Renault Grand Scenic (2012) slaat niet aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• airco Renault Grand Scenic (2012) slaat niet aan?

Hallo,
    Even een vraagje. Ik krijg de indruk dat de airco van onze Renault Grand Scenic niet aanslaat...De blazers doen het prima. Het lichtje van de knop ac werkt ook maar het koelt niet...
    doe ik nu iets verkeerd? of is er helaas al iets mis met de nieuwe (2e hands wagen?

Lijkt me zeer snel, maar je zou een te weinig aan Freon gas kunnen hebben.

Comment

Wat is Freon gas? (sorry ik ben een leek)

Comment

het gas dat gebruikt wordt in airco systeem om voor afkoeling te zorgen.

Ik zou het eens laten opvullen/nakijken op lekken.

Comment

Ik lees net op het keuringsbewijs van de wagen dat de airco niet getest werd... De auto is nog in fabrieksgarantie tot eind december. Hoe los ik dit het beste op?

Comment

airco Renault Grand Scenic (2012) slaat niet aan?

Renault-dealer, als het een garantiegeval is ?

Condensor kan ook lek zijn, door de impact van een steentje bv., en dan is garantie geen issue.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Als je nog garantie hebt , dan zou ik naar de dealer gaan............heb indertijd nog een volledig raammechanisme in garantie "gekregen" , ondanks dat ik die auto 2dehands gekocht had van een partikulier.

3 maand later met enige moeite ( en buiten garantie ) kon ik nog 50% recupereren van een andere vallende ruit en nog wat later niks meer..........was de slechtste generatie ooit van Renault en raammechanismes...bouwjaar 2004 .

Verzeker je er ff van of dit volledig gedekt is door de garantie , zo ontstaan er geen misverstanden.....

Comment

motorkap open doen, motor doen draaien, goed luisteren en iemand anders in de auto de AC laten indrukken.