Mededeling

Collapse
No announcement yet.

banden: A-merk of B-merk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De vredestein ultrac sessanta had ik op de twintop en die waren toch wel goed hoor. Zeker op autostrades met veel water op. Aquaplanning komt voelbaar later op.
    De beste maar ook zeer dure is de continental sportcontact 5P.
    Die heb ik nu op de A8 liggen.
    Uniroyal heeft net de rainsport 3 gelanceerd. Misschien die eens proberen. De vorige rainsport was ook heel goed in het nat.

Banden is zo een discussiepunt waar iedereen een andere mening over heeft. Voor mij gaat het vooral om goed remmen en goede waterafvoer.

Comment

Ik rijd nu nog maar alleen met 'b' merken rond en toch nog niet bedrogen uitgekomen. Op de vrouw haar c4 barum bravuris2, welke het beter doen dan deze koers prinselijke michelins. Zelfs als winterband heeft barum polaris2. Ikzelf heb nu voor hankook gekozen en die doen het beter dan de mich hp's vroeger en de goodyears. Winterband wel Conti ts810 wegens goedkoop in de garage te krijgen.
      www.peugeotforum.be

Comment

Vroeger op mijne ford Kleber gehad, voor mij zeker niet als herhaling vatbaar. Had op een natte ondergrond bijna geen grip. Heb er dan ook niet lang mee rondgereden.

Comment

Op mijn ma's A3 liggen Klebers. Een Audi onderstuurt zo al, en met die banden erop, is het nog duizend keer erger.
          Ik zweer persoonlijk altijd bij A-merken, met een sterke neiging naar Michelin, maar nu liggen er Uniroyal winterbanden onder de Volvo - orders van Alphabet-lease - en die vallen tot nu toe heel goed mee. Nu nog wachten op sneeuw.
          Duurzaamheid moet zich ook nog bewijzen - ze liggen er nu een 6000 km op, en de gekleurde streepjes op het loopvlak zijn nog altijd zichtbaar.

Op de Mini liggen er Bridgestone Potenza vanuit de fabriek. Die lagen ook op mijn 1reeks, maar dan in RFT. Grip en duurzaamheid zijn OK, rijden wel nogal hard.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Och klever zwijgt mij ervan! De winterbanden op mijne vorige waren ook klebers, ze doen echt alles behalve 'kleben'.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Ik heb Toyo liggen, liever geen 2 keer meer.
              Ben nochtans heel tevreden van mijn toyos.
              Na de winter 2 verse T1Sports eronder. (ofwel yokohama, ook content van)

Comment

uniroyal raintires op de camaro

natte wegen + RWD + slechte banden is niet zo fijn als je echt gewoon wilt rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                  Ben nochtans heel tevreden van mijn toyos.
                  Na de winter 2 verse T1Sports eronder. (ofwel yokohama, ook content van)

Niet veel grip en in het natte nog minder.

Comment

voor mij zijn er maar twee belangrijke factoren: duurzaamheid maar vooral de prestaties in natte omstandigheden

Comment

Working...
                    X