Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
plan om de wagen opnieuw te verkopen en weer een andere te kopen is van de baan, m'n vrouw is volledig verliefd op de wagen dus kan dat om emotionele redenen niet doen. Wagen is voor de rest ook in goede staat (volgens mazda garage) maar dat ga ik toch nog eens afchecken bij de andere herstellers.
Amai, nu al emotionele redenen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Je hebt wel gelijk, daarom ga ik ook bij Schietecatte in Oudenaarde langs volgende week, schijnt een goede en betrouwbare carrosserier te zijn. Hij reageerde al direct niet enthousiast over de mazda 626...'ahja meneer, die rosten gemakkelijk e". 9 op 10 ga ik hem daar laten herstellen, goed gevoel bij.
Ga ook nog bellen naar 'car-ko' zouden ook goed zijn met roest, en we gaan langs in onze Ford garage (dze zouden ook ervaring moeten hebben met roest....). Vermoed dat deze beide wel duurder zullen zijn dan schietecatte, maar teveel meningen vragen kan ook geen kwaad.
Zo, eindelijk bij Schiettecatte kunnen gaan. Zeer sympathiek en professioneel, hij raadde mij aan er niets aan te doen en zo te laten, hoogstens wat bijwerken met verf (geen spuitbus). De kost om het echt goed te doen zou 1200 EUR zijn. Wel een stuk duurder dan bij de mazda garage, daar rekenden ze 800 voor platen op lassen en bijspuiten, vermoed wel dat schietecatte zijn werk tot in de puntjes doet?
Aan het huidig tempo waarin m'n vrouw auto's verslijt zou het al een hele prestatie zijn om hem 3 jaar te laten worden, dan zien we wel. Als hij technisch nog steeds in superconditie staat en een herstelling goedkoper is dan een andere wagen, en een herstelling echt onafwendbaar is, dan zien we wel.
Comment