Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlies motorvermogen bmw x3 E83

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb telefonisch contact genomen met de verkoper en hij komt niet tussen in de kosten (en ik had het hem zeer vriendelijk gevraagd !). Verder contact genomen met mijn verzekering en zoals 96gr het hiervoor uitlegde.....heeft hij gelijk! De verkoper heeft ook op de verkoopsfactuur gezet : "garantie op motorblok, versnellingsbak en differentieel"
    Volgens een gerechtsexpert die ik contacteerde valt alles wat rond het motorblok zit NIET onder garantie....wettelijk gezien zegt hij dat hij garantie geeft op het MOTORBLOK en niet de rest wat daar rond zit! In de praktijk zal iedere rechtsschapen handelaar inderdaad dit onder garantie herstellen. De verkoper maakt er nu een punt valt dat hij maar 1 keer door mij de kans heeft gekregen om de wagen te mogen herstellen. Persoonlijk vind ik 1 keer genoeg....bij BMW hebben ze ook even moeten zoeken maar daar kwamen ze met een juiste diagnose, oplossing en een nog binnen de perken haalbare rekening. Totaal bedrag was 332€ voor de herstelling. Begrijp me niet verkeerd...het is nog veel geld maar een kapotte turbo was ongeveer 6 keer zoveel.

Comment

Ik vind de herstel kosten nog goed meevallen en je kunt ook niet verwachten dat alles onder garantie valt.

Comment

Working...
      X