Hallo,
Pas nieuwe 2ehands wagen, foto's volgen nog.
Achterste banden zijn zoals mij, redelijk kaal. Ttz. bijna aan het blokje. (toch géén enkelen opmerking bij de keuring voor verkoop... wel door de garagist een 8000km geleden...)
Gezien de winter die voor de deur staat en de manier waarop ik afscheid heb moeten nemen van mijn vorige wagen wil ik géén enkel risico nemen.
Voorste banden, michelin, nog goed, zeker nog 6mm.
Wat zou ik nu doen?
Vanachter zeker en vast nieuwe banden, maar zou ik die vanvoor naar vanachter leggen? (kruisgewijs)
of de nieuwe en in principe beste vanvoor leggen?
Ik heb voortractie en weet dat deze in principe sneller slijten. Doch als hij vanachter begint te slippen... Ik heb mijn lesje geleerd, ...
Op mijn vorige wagen had ik goodyears, 40.000km en waren nog goed, een 5mm schat ik. half op denk ik.
Goedkope bocht is voor mij géén keuze.
Enfin de vraag van 1 miljoen, beste banden vanvoor of vanachter????
Pas nieuwe 2ehands wagen, foto's volgen nog.
Achterste banden zijn zoals mij, redelijk kaal. Ttz. bijna aan het blokje. (toch géén enkelen opmerking bij de keuring voor verkoop... wel door de garagist een 8000km geleden...)
Gezien de winter die voor de deur staat en de manier waarop ik afscheid heb moeten nemen van mijn vorige wagen wil ik géén enkel risico nemen.
Voorste banden, michelin, nog goed, zeker nog 6mm.
Wat zou ik nu doen?
Vanachter zeker en vast nieuwe banden, maar zou ik die vanvoor naar vanachter leggen? (kruisgewijs)
of de nieuwe en in principe beste vanvoor leggen?
Ik heb voortractie en weet dat deze in principe sneller slijten. Doch als hij vanachter begint te slippen... Ik heb mijn lesje geleerd, ...
Op mijn vorige wagen had ik goodyears, 40.000km en waren nog goed, een 5mm schat ik. half op denk ik.
Goedkope bocht is voor mij géén keuze.
Enfin de vraag van 1 miljoen, beste banden vanvoor of vanachter????
Comment