Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto onklaar maken zonder dat dit op te sporen valt door garagist

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

kan je die distributiekettingspanner niet "los zetten" waar de ketting of riem na verloop begint te verlopen en de kleppen de pistons raken?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

dan is het bedachtzamer on zoals hierboven al aangehaald te zorgen voor een klein sneetje in de distributieriem.

Comment

Ja dan ga je toch al snel geratel beginnen horen als je die spanner lost.
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
          Is er nu eigenlijk niemand die zich hier vragen bij stelt? Iemand die zich pas heeft geregistreerd die een dergelijke vraag stelt over een crimineel feit?
          ik denk direct aan (vecht-)scheiding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Hij gaat een kortverhaal schrijven, toch duidelijk
            RIIIIIIIIIIIIIGHT

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Wa ne mottige kop , men antwoord was sarcastisch
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ah, daarvoor dienen die Franse auto's voor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 07stang Bekijk Berichten
                  Ah, daarvoor dienen die Franse auto's voor...

Hier zat ik al heel de tijd op te wachten, die gaan hun reputatie echt nooit kwijt krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opellover Bekijk Berichten
                    in dit verhaal wilt er iemand een auto saboteren zonder dat dit ooit aan het licht komt en zonder dat de schade nog te herstellen valt.

heeft er iemand onder jullie tips of ideeën? ik heb al iets gevonden op het internet over een product: sodiumsilicaatoplossing. maar is dit te traceren?
                    *grabs some popcorn*

Comment

Verdacht is het wel, maar als onze topicstarter een auto wil saboteren moet hij ten eerste de motorkap of tankdop al open doen. Ik denk niet dat hij de sleutels van die auto heeft.

Olieplas idee vind ik nog wel lachen. Het is tenminste niet gevaarlijk.

Comment

Hopelijk neemt hij geen wraak op een ex.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Comment

Motorkap openen is niet zo moeilijk, zelfs zonder sleutel..
                          Of iets simpel: massa van de alternator losmaken, maar dan zit je weer me zo'n icoontje op je dashboard.

Comment

massa van een alternator losmaken is volgens mij niet zo simpel sinds de hele alternator massa is......

Comment

Spanningregelaar van de alternator slopen, krijg je veel te veel spanning = batterij kapot + elektronica storingen.

Comment

en waar zit volgens u die spanningsregelaar ?

anyway, mensen, jullie zoeken het allemaal veel te ver.
                                je moet niet zoeken onder de motorkap als je de motorkap niet openkrijgt, en je moet ook niet in het interieur zoeken als je geen sleutel hebt.
                                Last edited by Timmie; 10/06/2012, 21:24.

Comment

Uitlaat volproppen, heb ooit voor de grap een appel in de uitlaat van een kameraad zijne civic gestoken, hij maar gasgeven en steeds stilvallen, toen hoorde ik dat de takelwagen is moeten komen :shame: . Had zen motor bijna stuk gedaan
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

om aan de alternator te prutsen, moet je niet altijd de motorkap openen, vaak genoeg is de alternator laag gelplaats
                                    Of als je niet onder de auto kan, is een fatsoenlijke krik meer dan voldoende, zo'n oude auto, heeft niet altijd een plastieken bescherming.

Comment

Als mekaniekertje heb ik eens per abuis(niet expres) een flacon sproeimiddel in het bakje van het koelwater gedaan ipvh sproeibakje.
                                      Vervolg via pm.
                                      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                        voila, now we are getting somewhere.
                                        Neen, want das opspoorbaar door garagist.

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                                        Als mekaniekertje heb ik eens per abuis(niet expres) een flacon sproeimiddel in het bakje van het koelwater gedaan ipvh sproeibakje.
                                        Vervolg via pm.
                                        Daar heb je wel een goed idee. Koelmiddel wisselen met een oplossing die heel snel bevriest of verdampt.
                                        Als het ff mag duren, gewoon vullen met zuiver water en blok open laten vriezen in de winter. Maar dan moet je wel alweer onder de motorkap.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                        X