Mededeling

Collapse
No announcement yet.

peugeot 206 sw 1400 benzine draait op 3 poten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Thx voor de update !
    Met het doorlezen van dit topic heb ik ergens gemist of je nu wel of niet de bougiekabels 'vernieuwd' hebt, dus een nieuw exemplaar ipv 'vervangen' door zijne collega van een andere cylinder ?

Toch oppassen met laattijdig naar de TC te gaan, als je nu bv. ergens geflitst bent, krijg je niet enkel die boete voor de snelheidsovertreding, maar ook een boete voor het laattijdig aanbieden op de TC.

Comment

Kabels zijn vervangen toen ik bobijn veranderde.
      Die zaten daar namelijk bij.
      Nu via nederlands forum op mogelijk defect gekomen van injector van cilinder 4.
      Ik ga ze eens meten. Verklaring dat dit in winter alleen is strookt wel niet maar is het waard om het te proberen.
      En compressie verhouding nog altijd meten.
      Auto staat zo goed als stil.
      Ook lang getwijfeld om hem weg te doen. Rijdt een 2000km per jaar denk ik.
      Heb ook nog 2cv die ik verder moet opmaken maar is natuurlijk niet zo veilig als deze 206 om kinderen in te vervoeren.
      Dit is natuurlijk ook relatief aangezien wij vroeger steeds met 2cv zijn groot gebracht.
      Ook wel nooit een ongeluk gehad.

Comment

hey
        Probleem opgelost. Het was de injector van cilinder 4. Deze was gecorrodeerd op de aansluiting in de fiche. Dus waarschijnlijk met koud of mistig weer werd dit effect versterkt.
        Andere erin en voila gekeurd.

Robin

Comment

merci voor het te laten weten!
          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
          X