Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Start eens en kijk naar de uitlaatgassen, welke kleur heb je?
gaat niet, want de auto wil helemaal niet meer starten
Een auto met een kapotte koppakking zou normaal gezien nog moeten starten. (of ze moet al serieus kapot zijn)
Na 40.000km vind ik dat wel enorm snel
auto is altijd gebruikt om naar de winkel of familie te rijden. Hij heeft eigenlijk altijd stukken van 25km of minder gereden.
90% zijn gewone wegen en 10% snelweg...
40 000 km is toch wel heel vroeg voor een koppakking. Korte afstanden maakt niet zo veel uit. Een motor die heel vuil is zou ik eerder aan de kleppendeksel pakking denken.
Het stuk onder dat plastic deksel hangt comlpleet onder de smurrie...
Awel das de kleppendeksel, zo een 5 cm omder de kleppendeksel zal de koppakking zitten. Die smurrie bewijst dus helemaal niet dat de koppakking kapot zou zijn. Maar alles kan en uwe garagist zal t wel opgelost krijgen hoop ik.
Blijkbaar was de bobinne (ofzoiets) stuk en hebben ze gevonden dmv de computer. Bobinne zou iets van electronica zijn.
Er bleef een klep openstaan maar da's nu ook verholpen door aan te spannen zegt hij
Blijkbaar was de bobinne (ofzoiets) stuk en hebben ze gevonden dmv de computer. Bobinne zou iets van electronica zijn.
Er bleef een klep openstaan maar da's nu ook verholpen door aan te spannen zegt hij
Das het beest dat ervoor zorgt dat ge spanning en stroom hebt om de bougies te laten vonken.
Comment