Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Turbo reinigen
Collapse
X
-
al platte commerce
dat er 1/3de de geest geeft omdat heinz maar met pk's en Nm's staat te goochelen staat er wel niet in.
Hoeveel mensen kappen er nog een Marly bij hun olie of brandstof?
tis zoals met cholesterol. eerst de mensen bang maken dat ze aant dichtslibben zijn en ze pillen verkopen en nu afvragen waarom iedereen cholesterolpillen slikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
tis zoals met cholesterol. eerst de mensen bang maken dat ze aant dichtslibben zijn en ze pillen verkopen en nu afvragen waarom iedereen cholesterolpillen slikt.so true!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenal platte commerce
dat er 1/3de de geest geeft omdat heinz maar met pk's en Nm's staat te goochelen staat er wel niet in.
Hoeveel mensen kappen er nog een Marly bij hun olie of brandstof?
tis zoals met cholesterol. eerst de mensen bang maken dat ze aant dichtslibben zijn en ze pillen verkopen en nu afvragen waarom iedereen cholesterolpillen slikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenWax-it zegt dat je je turbo het beste kan reinigen met het 2 emmers principe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenwij hadden het dan ook niet over een dom diesel additief , maar wel over een professionneel reinigingsproduct , je moet de inlaat hiervoor demonteren en daar inspuiten terwijl de motor op stationair toerental draait , dat is ook iets wat je maar 1 keer kan doen , je hoeft de bahandelijk niet te herhalen dus je gaat zeker niet verslaafd geraken zoals aan u pillen
Wat me bij mijn volgende punt brengt: wat gaat een middeltje helpen dat je van ver eens door de inlaat spuit? ga je daarmee roet van uw turbo halen? ik denk het niet.
Comment
Comment