geschiedenis;
1-Na groot onderhoud; darm aan brandstoffilter slecht aangesloten, losgekomen met veel brandstofverlies als gevolg.
tijdelijk straps rond leidingen in lokale garage,
dag nadien rit 40 km naar garage + na 20 min op autosnelweg= maximum 100 km/h + indicator motormanagement + sterke brandstofgeur
2-Garage vervangt leidingen van filter tot motor.
rit 40 km ok geen probleem. 135 km/h is ok voor deze wagen
dag nadien kan er maximum 110 km/h op autosnelweg + indicator motormanagement + opnieuw sterke brandstofgeur
3-Garage vervangt leidingen aan motorblok waar blijkbaar ook een lekkage zat. was bij uitlezen blijkbaar ook melding common rail, maar wagen reed perfect na vervangen leidingen
rit 80 km ok geen probleem.
vandaag kan er opnieuw maximum 110 km/h op autosnelweg + indicator motormanagement
rijgedrag:
is precies rijden op 3 cylinders waarbij het maximum vermogen bij 3000 tr is bereikt.
aangezien het niet constant is, er geen schokken of extra rookontwikkelling is, denk ik niet dat er lucht in de leidingen zit.
heeft iemand hier ervaring mee??
welke problemen lijken het meest voor de hand liggen
1-Na groot onderhoud; darm aan brandstoffilter slecht aangesloten, losgekomen met veel brandstofverlies als gevolg.
tijdelijk straps rond leidingen in lokale garage,
dag nadien rit 40 km naar garage + na 20 min op autosnelweg= maximum 100 km/h + indicator motormanagement + sterke brandstofgeur
2-Garage vervangt leidingen van filter tot motor.
rit 40 km ok geen probleem. 135 km/h is ok voor deze wagen
dag nadien kan er maximum 110 km/h op autosnelweg + indicator motormanagement + opnieuw sterke brandstofgeur
3-Garage vervangt leidingen aan motorblok waar blijkbaar ook een lekkage zat. was bij uitlezen blijkbaar ook melding common rail, maar wagen reed perfect na vervangen leidingen
rit 80 km ok geen probleem.
vandaag kan er opnieuw maximum 110 km/h op autosnelweg + indicator motormanagement
rijgedrag:
is precies rijden op 3 cylinders waarbij het maximum vermogen bij 3000 tr is bereikt.
aangezien het niet constant is, er geen schokken of extra rookontwikkelling is, denk ik niet dat er lucht in de leidingen zit.
heeft iemand hier ervaring mee??
welke problemen lijken het meest voor de hand liggen
Comment