Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beide dimlichten stuk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichten
    kijk gewoon eerst of je lampjes nie stuk zijn, heb dat ook al voor gehad vond het ook raar dat ze alle twee stuk waren maar toch was het zo

grtjs

Wat is er raar aan dat 2 lampen die evenveel branden gelijk kapot gaan.
    Meestal is het zo dat als er 1 de geest geeft, de andere binnen een relatief korte tijd ook stuk gaat hoor. Anders zou het pas raar zijn.

Comment

Mijn Renault Trafic heeft het ook gehad! Beide dimlichten tegelijkertijd stuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        update, mijn pa heeft met zijn citroen hetzelfde voorgehad.
        wat blijkt volgens de citroengarage .
        paf, na mijn werk kruip ik in miin auto en mijn dimlichten branden een fractie van een seconde en gedaan er mee.
        nog een geluk dat ik mistlichten heb én dat ze verwerkt zitten in de gewone lichten, moet ik niet als een johnny rondrijden met enkel mijn mistlichten onderaan de grond.
        morgen eens zien of ik niet te bevroren ben om de zekeringen eens te bekijken.
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn1980 Bekijk Berichten
          je kent alles van elentriek zelfs dat de draden te dun zijn
          maar 2 lampjes vervangen of 1 zekering lukt je niet
          strange....

huh ?
          wtf, welke plantjes ben jij aan het roken ?
          waar heb ik ergens gezegd dat ik geen zekering of 2 lampjes kan vervangen.
          gelieve een reactie te plaatsen als de plantjes zijn uitgewerkt
          de reden dak ik een UPDATE plaatste was omdat ik eindelijk de reden wist waarom die lampjes dus ineens kunnen springen.
          Last edited by Timmie; 14/12/2009, 22:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
            paf, na mijn werk kruip ik in miin auto en mijn dimlichten branden een fractie van een seconde en gedaan er mee.
            nog een geluk dat ik mistlichten heb én dat ze verwerkt zitten in de gewone lichten, moet ik niet als een johnny rondrijden met enkel mijn mistlichten onderaan de grond.
            morgen eens zien of ik niet te bevroren ben om de zekeringen eens te bekijken.
            heb het en beetje beter uitgelegd wat het probleem bij mijn pa was
            Last edited by Timmie; 14/12/2009, 22:31.

Comment

Working...
            X