Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en waar zit die als het die onder het stuur zijn die zijn allemaal ok waar zitten er dan nog
ik heb wel gemerkt als mijn lichten van de wagen branden dan branden de lichtjes van de verwarmingsknoppen niet meer ik weet nu niet of dit op iets wijst
mvg
de weerstand van de chauffage zit meestal achter het handschoenkastje.
als je daar dan tch bent kun je ook eens kijken als er stroom toekomt daar
Neen, zeker niet. En zoals anderen hier op het forum had ik ook voor mijne Stinkende Klaas gevraagd dat ge terug zou komen... dus is mijn "bede" verhoord....
en dan: van waar herken je dit onderschrift?
juist ja
Nog altijd sorry (heb een postje van september 2008 van F.Loosveld bezien en daar staat geen onderschrift bij, dus ....???? Maar re BMW, het zou inderdaad zeer goed van hem kunnen komen, wat me wel zou verbazen, zijn kennis van auto's in gedachte hebbende en dan gaan insinueren dat dit Beiersche merk brol is ?????? Heb nog nooit een BMW gehad maar mijn Freelander Td4 heeft wel de M47 motor en ik moet zeggen dat die mij zeer goed bevalt. Ook mijn dochter haar 725 Tds beviel mij (en haar) zeer goed, dus.....)
Nog altijd sorry (heb een postje van september 2008 van F.Loosveld bezien en daar staat geen onderschrift bij, dus ....???? Maar re BMW, het zou inderdaad zeer goed van hem kunnen komen, wat me wel zou verbazen, zijn kennis van auto's in gedachte hebbende en dan gaan insinueren dat dit Beiersche merk brol is ?????? Heb nog nooit een BMW gehad maar mijn Freelander Td4 heeft wel de M47 motor en ik moet zeggen dat die mij zeer goed bevalt. Ook mijn dochter haar 725 Tds beviel mij (en haar) zeer goed, dus.....)
beter opletten int vervolg will
juist omdat ie iets van auto's kent insinueert ie dat
en de M47 motor is rommel, heb er al genoeg fratsen van gezien
beter opletten int vervolg will
juist omdat ie iets van auto's kent insinueert ie dat
en de M47 motor is rommel, heb er al genoeg fratsen van gezien
Zal dan aangeboren misvorming geweest zijn. Had vroeger al last om goed op te letten in de klas. Een vluchtig luisteren was al voldoende om alles nog bijna 'letterlijk' te kunnen herhalen op de examens. Dus .... (Let wel op mijn woordkeuze .... "vroeger" ....)
Re de M47, wel, voor het gebruik dat ik er van maak voldoet hij toch prima hoor. Gisteren nog nieuwe olie opgedaan plus een half busje Nulon HP, hij moet er weer een jaar (of twee) tegen kunnen. Welk soort fratsen heb je er dan al van gezien ? Ik vraag dit om me eventueel te kunnen voorbereiden of anders om eventuele problemen te kunnen voorblijven (zoals het kleppendekselfiltertje vervangen op tijd, wat vroeger niet in de onderhoudsvoorschriften stond maar nu wel....)
Comment