Mededeling

Collapse
No announcement yet.

peugeot 306 ventilator / aanjager

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• peugeot 306 ventilator / aanjager

vrijdag mijn 1ste autotje gekregen een peugot 306 van 1993 ondertussen aal een beetje in gedaan nieuwe radio gestoken de nieuwe boksen ingestoken enz maar nu hebben we ondekt omdat het zo koud was dat de venilator niet werk na een halfuur is het wel warmer in de auto maar hij blaast niet wie kan mij helpen
    PS: ik ken niks van auto's ik weet enkel dat er 4 willen en een stuur aan zit
    alvast bedankt

En ondertussen heb je ook al geleerd dat er een ventilator inzit ..... In mijnen tijd wist ik zoveel dingen nog niet op zo ne korten tijd hoor.... (Is er geen zekering gesprongen ?)

Comment

en waar ergens zitten die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nesti Bekijk Berichten
        en waar ergens zitten die
        In de zekeringenkast ? Maar waar die zit bij een Peugeot weet ik niet hoor noch welk nr. van zekering het zou kunnen zijn. Zie eens in het instructieboekje, normaal gezien staat die info. daar wel ergens in hoor.

Comment

de zekering zitten onder het stuur die hebben we al gevonden maar onder de motorkap zitten er presies ook er zit zo een bakje en der sta een licht op en een 2 voetjes enz zou het daar kunnen zitten de rest van zekeringen zijn in orde

Comment

Misschien de reostaat die de verschillende versnellingen van de ventilator stuurt die doorgebrand is ??

Comment

is dat het knopje aan de voorkant ?

Comment

Normaal gezien wel, waar je de 3 of 4 versnellingen van de ventilator kunt op selecteren.

Comment

die was het dus niet maar die motor waar zit die kan het zijn onder het handschoen kasje

Comment

Die zit normaal toch in de chauffage/ventilatie-behuizing onder het dashboard?

Comment

dus kun je er niet aan zonder het dachbord uit te breken

Comment

ik zou beginnen met die schakelaar te demonteren en te meten of die stroom krijgt/'geeft'

Comment

er zit een adere in waar we zeker van zijn dat hij werkt
                          maar iki ga da ding een opengooien en zoeken tot ik het heb gevonden als er iemand een
                          zekering schema heeft die dou me zeer goed kunnen helpen

Comment

ik zou eens beginnen met naar de weerstand te kijken

Comment

en waar zit die als het die onder het stuur zijn die zijn allemaal ok waar zitten er dan nog
                              ik heb wel gemerkt als mijn lichten van de wagen branden dan branden de lichtjes van de verwarmingsknoppen niet meer ik weet nu niet of dit op iets wijst
                              mvg

Comment

en waar zit die als het die onder het stuur zijn die zijn allemaal ok waar zitten er dan nog
                                ik heb wel gemerkt als mijn lichten van de wagen branden dan branden de lichtjes van de verwarmingsknoppen niet meer ik weet nu niet of dit op iets wijst
                                mvg
                                Waarschijnlijk zullen die lampjes achter de middentunnel wel stuk zijn, komt wel vaker voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Waarschijnlijk zullen die lampjes achter de middentunnel wel stuk zijn, komt wel vaker voor.
                                  of dat heel die middentunnel geen stroom meer heeft

Comment

maar ze branden enkel als ik de lichten aansteek niet meer

Comment

maar ze branden enkel als ik de lichten aansteek niet meer
                                      Als mijn lichten uit zijn, branden die lampjes nooit, en bij u is het precies het omgekeerde geval.

Comment

ja dat klopt zou er dan egens een kortsluiting zijn omdat mijn aanjager ook niet werkt

Comment

Working...
                                        X