Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En het rijgedrag blijft ongewijzigd? Heb je toevallig een voor en na? Kostprijs?
Het rijgedrag verbetert er niet op. Een voor en na kan ik wel voor zorgen als je me enkele min geeft. Ik heb er 150 euro voor betaald. Maar hangt er vanaf voor welk model en de maat denk ik. Zoveel weet ik er ook niet van.
Het rijgedrag verbetert er niet op. Een voor en na kan ik wel voor zorgen als je me enkele min geeft. Ik heb er 150 euro voor betaald. Maar hangt er vanaf voor welk model en de maat denk ik. Zoveel weet ik er ook niet van.
spoorverbreders zijn het veiligste met een centreerrand waar de velg op kan rusten.
Je kan verbreders steken met langere bouten zoals deze:
maar die zijn enkel aan te raden als je niet breder dan 40mm/as gaat.
Wil je breder dan 40mm/as raad ik je aan andere verbreders te nemen zoals deze:
hier schroef je de spoorverbreder op je as, en je velg op de verbreder.
Let wel dat spoorverbreders in belgië illegaal zijn!
dit wordt meestal gebruikt voor velgen met verkeerde ET-waarde te doen passen (anders lopen ze aan in kassen) ofwel voor de velgen wat breder te doen uitkomen.
prijs varieren. moest je er kopen zou ik er alleen kopen met TUV-goedkeuring.
ze worden altijd per paar verkocht, wel opletten dat je de juiste bouten erbij koopt (beter als ze erbij zitten) en ideaal is als ze +/- 5 à 6keer ronddraaien eer ze vastzitten.
Op ebay gaan de prijzen vanaf 89€, in dealers (bv. bandencentrales) eerder vanaf 110€
Comment