Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kijk eens in de linkerbovenhoek van de koffer (kan aan andere kant zitten in jouw auto), je ziet daar een zwart buisje lopen, dat is een flexibele buis die de kabels vanuit de auto naar de kofferklep transporteert.
En door veelvuldig openen en sluiten van een koffer kan het wel eens gebeuren dat die kabels verslijten. Kiujk dus eens of de kabels in die buis geen externe schade vertonen.
En je zou inderdaad de motor horen draaien als de sproeier verstopt is.
ik heb het draadwerk achterin gecontroleerd en op het eerste blik zag ik zo 123 niets verkeerds/beschadigd. Waar zit het kabel voorin? Vanaf waar word het bestuurd?
Trouwens, het draadwerk is bij mij zowel rechts als links daar op het punt niet te zien, het draadwerk zit allemaal weggewerkt in de deur dus had wat open moeten schroeven.
Het is allemaal gelukt. Er zat nog ergens zekeringen in mn auto verstopt. Hier waren meerdere zekeringen doorgebrand. Deze zijn vervangen en bleek het een en ander weer te werken. Echter sommige zekeringen brande nog steeds door na het vervangen. Even kabels nagelopen en gezien dat er sluiting was bij 2 draden. Sluiting opgelost, alles functioneerd weer en ik ben blij.
Comment