Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vocht in achterlicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Toppie

Zeg, ik weet het niet goed maar stel dat je een foutje hebt in de carroserie waardoor er water achter de lamp door loopt of zo, kan dat ook geen oorzaak zijn? (lees: misschien haalt een nieuwe lamp niets uit?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
      Er lijkt dan toch een oplossing in de zaak te komen. Ben bij een andere dealer gaan aankloppen, en heeft er direct werk van gemaakt. Hij heeft gezegd dat hij een nieuwe lichtunit gaat bestellen en mij op de hoogte ging houden.

Wordt vervolgd
      Daar zijn ze goed in

Veel succes alleszins, tis toch al een begin hè!
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Persoonlijk ben ik zo al bij de 3de opel-dealer terechtgekomen. Al bij al ben ik algemeen ontevreden van de Opel-service.

Hopelijk komt het gauw in orde.

Comment

Probleem opgelost. Achterlicht keurig onder garantie vervangen bij een andere Opel dealer.
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Ik werk bij een dealer van een concurrerend merk en als wij het hier zien dat er vocht in de lichtblok zit, wat zich zelfs al kan voordoen bij een aflevering, zullen we hem er uit halen en met perslucht droogblazen.

Komt het terug, dan vervangen we de unit onder garantie (als er nog garantie op zit, uiteraard).

Beetje flauw van je dealer, vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk Berichten
              Ik werk bij een dealer van een concurrerend merk en als wij het hier zien dat er vocht in de lichtblok zit, wat zich zelfs al kan voordoen bij een aflevering, zullen we hem er uit halen en met perslucht droogblazen.

Komt het terug, dan vervangen we de unit onder garantie (als er nog garantie op zit, uiteraard).

Beetje flauw van je dealer, vind ik.
              Garantie is garantie als merkgarage verlies je altijd een beetje qua tijd maar als je dit niet doet verlies je meer aan je klanten

Comment

Working...
              X