Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2 & 3 juni 2007 @ Francorchamps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

't Kon in geen geval tippen aan de PD's van vorige week. De entrée van LAM-666 zal ik wel niet snel vergeten.

Een paar foto's van mij. Spijtig dat de kwaliteit zo slecht is door het verkleinen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        inside info? jamaja mammie wie a zegt...

tja zagen helpt idd niets, khad morgen liever op spa gezeten maar in de plaats wordt 't in de voormiddag start van een oldtimerrondrit meepikken en daarna studeren... veel plezier morgen alleszins!
        Spaitalia is begonnen als evenement van en voor de Belgische Alfaclub , ettelijke jaren geleden . Het is nu uitgegroeid tot een commerciele prut . Tot daar mijn luie samenvatting .

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
        Wel ... ik mis waarschijnlijk een gegeven maar Ford -en vooral de GT40 dan- was enorm goed vertegenwoordigd vandaag. Is Ford overgenomen door Italianen of zo?

Dit is m'n eerste keer dat ik het evenement bezoek dus ik kan niet vergelijken met vorige jaar. Met de Porsche Days vergelijken kan ik wel en ik vond die alvast heel wat beter qua opkomst.

Circuit qua infrastructuur is heel knap gedaan. Ook veel extra leuke plekken voor de fotografen. Hoewel ik er wel ff bij wil zeggen dat ze nog niet alle fencing af hebben volgens mij.
        Don't worry about fencing . Een goede tang helpt .

Wallonie remember .

Meestal is het de zondag wel drukker . Maar toch .

Ik heb al gezegd dat zagen niet helpt , maar nog één ding : Alfa's zijn altijd in de meerderheid ( betaalbaar uiteraard ) en die worden telkens weggepropt .

Voor mij is Italiaans Italiaans , wat het ook kost of hoe het er al dan niet uit ziet .

Blijkbaar hebben de Belcar Historics daar ook gereden vandaag .

Niet dat ik dat erg vind hoor . Maar noem het dan anders . Voor mijn part mag er elk weekend een oldtimer Grand Prix zijn .
        Last edited by SPIDERVELOCE1750; 02/06/2007, 20:30.
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Forza Italia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

damn da zal echt wel raar doen om daar rond te lopen op dat vernieuwde circuit

Comment

Comment

Comment

heb je meer foto's van deze?

Comment

Comment

De rest volgt later. (+1000 foto's)

Comment

Man man man

Wat is die Challenge Stradale toch beestig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                  Spaitalia is begonnen als evenement van en voor de Belgische Alfaclub , ettelijke jaren geleden . Het is nu uitgegroeid tot een commerciele prut . Tot daar mijn luie samenvatting .
                                  serieus? die organisatie had/heeft toch niets te maken met de alfaclub of vergis ik mij? feit is wel dat de eerste jaren alfa veel meer plaats en aandacht kreeg en nu in een hoekje gepropt, heb je helaas gelijk in... das mss ook een van de redenen waarom er nu veel leuke alfa's enzo wegblijven, maar zoiezo ist precies gene vetten van opkomst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Man man man

Wat is die Challenge Stradale toch beestig
                                    Tell me .. foto's dat ik daarvan heb genomen. Mijn #1 van vandaag samen met de F40 (en de G Spyder).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                      heb je meer foto's van deze?
                                      Ja, een tiental. Ik zal ze uploaden van zodra ik al de foto's heb.

Comment

Ja, een tiental. Ik zal ze uploaden van zodra ik al de foto's heb.
                                        okidoki, dank bij voorbaat

Comment

Tell me .. foto's dat ik daarvan heb genomen. Mijn #1 van vandaag samen met de F40 (en de G Spyder).
                                          hi-res please, danku

Comment

Working...
                                          X