Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2 & 3 juni 2007 @ Francorchamps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Zeg Timmeke, zou ik de foto's van de stradale () en die van de 512 TR met nr plaat VGR-... eens in iets groter/groter/grootst formaat mogen hebben?
    Tiens ... ik dacht dat gij ondertussen overtuigd German Car liefhebber geworden waart? Vanwaar die plotse ommekeer?

Wacht nog maar ffkes met je full size verzoekjes, der volgt denk ik nog wel wat Ferrari materiaal (nog 4Gb aan kaartjes te gaan). Ge kunt beter in ene keer bestellen achteraf.
    Last edited by ; 03/06/2007, 17:05.

Comment

• Ziekheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        heb je meer foto's van deze?
        Zoals gezegd meer foto's van de Lambo. Aan de foto's van oveRRide kan ik helaas niet tippen. Prachtige foto's altijd!

Comment

• zo'n 400GT 2+2 blijf ik zalig vinden, merci voor de foto's!

Comment

zo'n 400GT 2+2 blijf ik zalig vinden, merci voor de foto's!
            Het is trouwens de eerste keer in m'n leven dat ik zo eentje zie. Deed me een beetje denken aan een Corvette trouwens.

Comment

• Nog één gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                hi-res please, danku
                Je moet me je e-mailadres is doorsturen dan.

Comment

• Ik ben dus vandaag terug een paar uurtjes naar ginder geweest. Integenstelling tot gisteren was er vandaag wel veel volk en waren er ook meer wagens dan gisteren

Veel foto's heb ik niet genomen aangezien er een slimme medewerker iedereen uit de pits kwam jagen deze middag... Ook de media mocht niet blijven staan waarna ik het maar afgebold ben en gekozen heb voor een ritje door de Ardennen

Ik zal deze week wel enkele foto's online plaatsen

Voor mij was het de 2de keer SpaItalia is mss ook de laatste keer... Serieuze achteruitgang me dunkt...

Comment

niet bepaald makkelijk vast te krijgen... 't is veel makkelijker een paar exclusieve oldies vast te krijgen er zijn niet bepaald veel MC12's in Europa, grootste deel zit in de US of Azië helaas... (kben er nochtans zot van maja nog maar eentje gezien en dat was op een veiling)
                    Er zit zeker eentje in België hoor .. is wel in Lux. ingeschreven
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                      't Kon in geen geval tippen aan de PD's van vorige week. De entrée van LAM-666 zal ik wel niet snel vergeten.

Een paar foto's van mij. Spijtig dat de kwaliteit zo slecht is door het verkleinen.

Foto's van de Zagato?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                        Nog één gevonden.

Zo'n Espada is toch wel een afgrijselijk ding hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                          Zo'n Espada is toch wel een afgrijselijk ding hoor
                          Zwijgen gij .

Zalige kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                            Zwijgen gij .

Zalige kar!
                            Baneet gij, die snuit, die lijn,...

Miskleun²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                              Baneet gij, die snuit, die lijn,...

Miskleun²
                              Laat ons het er op houden dat je hem ofwel prachtig ofwel afschuwelijk vindt, zonder tussenweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                Er zit zeker eentje in België hoor .. is wel in Lux. ingeschreven
                                mja ik bedoelde ingeschreven in België hé

Comment

Laat ons het er op houden dat je hem ofwel prachtig ofwel afschuwelijk vindt, zonder tussenweg.
                                  Ok!

Comment

Foto's van de Zagato?

Comment

ik behoor tot de eerste groep

Comment

Foto's van de Zagato?

Astemblief!

Comment

• Speciaal Lambootje:

Let vooral op die bovenste sticker! *grin*

Comment

Working...
                                          X