Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De gevaren van aftermarket aanpassingen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    op een bmw 3-compact 2.0d mag je vanachter een 255 leggen, tis zelfs een optie
    weet ni juist hoe breed de velg is achteraan bij dien Z3 coupé maar dien is echt wel breed..

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    zo blijkt

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    zelfs B4_avant is een wijze gast. soms.
    omdat ik toevallig iets weet van bmw-velgjes

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    zelfs B4_avant is een wijze gast. soms.

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    wil het anders wel is komen bewijzen ze mijn schroefkit is TUV en Goca gekeurd dus ik denk niet dat dat 'brol' zal zijn...

    hier een fotoke van de wagen om te bewijzen dak genen 'tjoener' van den auto 5 ben
    ik heb toch niet gezegd dat je brol onder je opel hebt steken, elke voertuig heeft zijn fysische limieten. Welke aanpassingen je ook doet, je kan deze nauwelijks verleggen zonder het gehele drijfwerk aan te passen. Het enige wat je voertuig nu doet is minder overhellen waardoor je het gevoel krijgt dat de wegligging beter is.

    Had je nu vanaf het begin gewoon gezegd dat ie nu minder overhelde, dan was ik deze polemiek niet begonnen

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    je wielen zijn te breed voor je banden. da's gepruts én gevaarlijk.

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    kennis van mij heeft zelfs nen 295 achteraan liggen op zijn Z3 coupé
    op een bmw 3-compact 2.0d mag je vanachter een 255 leggen, tis zelfs een optie

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    swat, jij je gedacht . Slaapwel.
    wil het anders wel is komen bewijzen ze mijn schroefkit is TUV en Goca gekeurd dus ik denk niet dat dat 'brol' zal zijn...
    Last edited by ; 04/02/2007, 21:57.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    rn's 500e staat op 225 ?
    die heeft geen slechte wegligging

    die 285 kan, maar is geen méérwaarde
    kennis van mij heeft zelfs nen 295 achteraan liggen op zijn Z3 coupé

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    heb ni gezegd dat mijn 'bredere' banden de wegligging verbeteren, maar da van die verlaging is gewoon een feit!
    swat, jij je gedacht . Slaapwel.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    rn's 500e staat op 225 ?
    die heeft geen slechte wegligging

    die 285 kan, maar is geen méérwaarde

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    wat met die andere wagens die nen 285 hebben liggen ofzo? hoe breed is dat niet?
    euh... 28,5 centimeter.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    heb ni gezegd dat mijn 'bredere' banden de wegligging verbeteren, maar da van die verlaging is gewoon een feit!

    + wat met die andere wagens die nen 285 hebben liggen ofzo? hoe breed is dat niet?

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    dat van die roetdeeltjes vind ik zever

    de rest vind ik dus ook juist

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    de kat blijft hangen, meneer b4

    leve de natuur
    en jij denkt dat er geen roetdeeltjes in je uitlaatpotten blijven hangen

    spijtig genoeg kent meneer b4 iets meer van autootjes dan de gemiddelde forummer hier denkt, maar bovenal heb ik iets tegen mensen die zeggen dat hun wagen een betere wegligging heeft door em te verlagen en bredere bandjes te steken.

    Wist je dat de kans op acquaplanning veel malen hoger ligt met een brede laagprofielband, dan met een smallere band met iets hogere flank

    Leave a comment:


  • B4_avant
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door XJefkeX Bekijk Berichten
    ni volledig mee eens, de meeste fabrikanten hebben met een of andere tuner een overeenkomst die voor hun wagen gehomeligeerde en gekeurde (door de fabrikant zelf) kids leveren. Deze hebben dan ook een attest van de fabrikant en zijn meestal verkrijgbaar bij de dealer zelf.
    Bij den beenhouwer een de hoek een kid aanschaffen zou ik toch ni zo zeer aanraden.
    Wat verlagen betreft is het inderdaad zo dat de wegligging verbeterd, maar men moet daar nu ook in overdrijven het is tenslotte geen F1 wagen


    Greetzzzz
    wat je zegt is waar, maar ik heb ook nooit gezegd dat mijn alfa van fabriek af met verlaagd onderstel was geleverd. Wat wel is (en dit weet ik van mijn periode bij Fiat Area Competenza Veicolo) is dat de fabriek zelf parameters opgeeft en die aan de betreffende leveranciers voorlegt, der komt dan een voorstel en die worden dan uitgebreid getest.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    tis een kit, geen kid

    ik let ni op taalfouten anders

    THX al aangepast



    Greetzzzz

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    iemand met een scoop. wel een wijze kerel.
    Dan had ik graag eens zijn mening over RF banden gehoord.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    ik verander gewoon enkele details om de wagen schoonder te maken
    ja, bredere velgen in je banden steken en zo.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door XJefkeX Bekijk Berichten
    Greetzzzz
    tis een kit, geen kid

    ik let ni op taalfouten anders

    Leave a comment:

Working...
X