Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De gevaren van aftermarket aanpassingen
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Guest replied
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzelfs B4_avant is een wijze gast. soms.
Leave a comment:
-
Guest repliedzelfs B4_avant is een wijze gast. soms.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenwil het anders wel is komen bewijzen zemijn schroefkit is TUV en Goca gekeurd dus ik denk niet dat dat 'brol' zal zijn...
hier een fotoke van de wagen om te bewijzen dak genen 'tjoener' van den auto 5 ben
Had je nu vanaf het begin gewoon gezegd dat ie nu minder overhelde, dan was ik deze polemiek niet begonnen
Leave a comment:
-
Guest repliedje wielen zijn te breed voor je banden. da's gepruts én gevaarlijk.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenkennis van mij heeft zelfs nen 295 achteraan liggen op zijn Z3 coupé
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenswat, jij je gedacht. Slaapwel.
mijn schroefkit is TUV en Goca gekeurd dus ik denk niet dat dat 'brol' zal zijn...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenrn's 500e staat op 225 ?
die heeft geen slechte wegligging
die 285 kan, maar is geen méérwaarde
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenheb ni gezegd dat mijn 'bredere' banden de wegligging verbeteren, maar da van die verlaging is gewoon een feit!. Slaapwel.
Leave a comment:
-
rn's 500e staat op 225 ?
die heeft geen slechte wegligging
die 285 kan, maar is geen méérwaarde
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenwat met die andere wagens die nen 285 hebben liggen ofzo? hoe breed is dat niet?
Leave a comment:
-
Guest repliedheb ni gezegd dat mijn 'bredere' banden de wegligging verbeteren, maar da van die verlaging is gewoon een feit!
+ wat met die andere wagens die nen 285 hebben liggen ofzo? hoe breed is dat niet?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende kat blijft hangen, meneer b4
leve de natuur
spijtig genoeg kent meneer b4 iets meer van autootjes dan de gemiddelde forummer hier denkt, maar bovenal heb ik iets tegen mensen die zeggen dat hun wagen een betere wegligging heeft door em te verlagen en bredere bandjes te steken.
Wist je dat de kans op acquaplanning veel malen hoger ligt met een brede laagprofielband, dan met een smallere band met iets hogere flank
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door XJefkeX Bekijk Berichtenni volledig mee eens, de meeste fabrikanten hebben met een of andere tuner een overeenkomst die voor hun wagen gehomeligeerde en gekeurde (door de fabrikant zelf) kids leveren. Deze hebben dan ook een attest van de fabrikant en zijn meestal verkrijgbaar bij de dealer zelf.
Bij den beenhouwer een de hoek een kid aanschaffen zou ik toch ni zo zeer aanraden.
Wat verlagen betreft is het inderdaad zo dat de wegligging verbeterd, maar men moet daar nu ook in overdrijven het is tenslotte geen F1 wagen
Greetzzzz
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis een kit, geen kid
ik let ni op taalfouten anders
THX al aangepast
Greetzzzz
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteniemand met een scoop. wel een wijze kerel.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenik verander gewoon enkele details om de wagen schoonder te maken
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door XJefkeX Bekijk BerichtenGreetzzzz
ik let ni op taalfouten anders
Leave a comment:
Leave a comment: