Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wij zorgen voor de veiligheid in de bebouwde kom wij zorgen er immers voor dat de jeep- en leasing-wagenrijders niet tegen 60 over de drempels scheuren in de dorpskernen meestal liggen die drempels toch in zone 30 of 50
Neen. Niet als ik achter hem rijdt.
Eigenlijk heb ik altijd zin om gewoon in de flank te rijden van zo een johnny die schuin op de verkeersdrempel rijdt.
Dat ligt aan die parkings in Aalst. Slecht gelegd he. Wedden dat de parkings in Dendermonde veel beter zijn ?
*loopt weg*
niet weglopen
deiremone is veel beter. die hebben tenminste een echt paard en geene tractor.
en
zelfs een gerechtsgebouw dat heeft "stad" aalst ook niet.
Toch niet noodzakelijk? Bij 'n ophanging met dubbele driehoeken b.v. hoeft dit niet per se. Maar 't wordt meestal wel zo geconcipieerd, dat wel.
Bij standaard auto's is 't inderdaad wel zo dat 't camber wijzigt als je 'm dropt. Lichtjes verlagen (met goed materiaal) lijkt me geen probleem, immers met een te hoge zachte ophanging gaat 'n auto teveel hellen in de bochten, en dan is 't weggedrag evenzeer "fucked".
Al dat "buik tegen de grond"-gedoe echter : pure rubbish.
Toch niet noodzakelijk? Bij 'n ophanging met dubbele driehoeken b.v. hoeft dit niet per se. Maar 't wordt meestal wel zo geconcipieerd, dat wel.
Bij standaard auto's is 't inderdaad wel zo dat 't camber wijzigt als je 'm dropt. Lichtjes verlagen (met goed materiaal) lijkt me geen probleem, immers met een te hoge zachte ophanging gaat 'n auto teveel hellen in de bochten, en dan is 't weggedrag evenzeer "fucked".
Al dat "buik tegen de grond"-gedoe echter : pure rubbish.
Dat is toch de keuze van de bestuurder, of niet soms?
Neen. Niet als ik achter hem rijdt.
Eigenlijk heb ik altijd zin om gewoon in de flank te rijden van zo een johnny die schuin op de verkeersdrempel rijdt.
I agree, al is 't niet erg goed te zien op de foto (je zou je voorruit 'es moeten poetsen ).
Wel vreemd want die kar lijkt me niet extreem verlaagd. Maar er zijn er wel die 't camber van hun wielen aanpassen omdat ze geloven dat dat op de openbare weg een beter bochtengedrag zal opleveren. Da's niet bij veel auto's mogelijk, tenzij door schriel gepruts of mits 't plaatsen van niet toegelaten stukken.
Misschien is 't dat laatste?
Hopelijk heeft 'ie z'n toe-in achteraan ook gewijzigd naar ferme toe-out, zodat 'ie binnenkort aan den bome ondervindt hoezeer dat ook z'n weggedrag verbetert.
je haalt hier enkele zaken aan die de doordeweekse tjoener zeker niet doet, maar je begrijpt wel dat de wagen compleet gefuckt is.
Bij verlagen zal je camber lichtjes wijzigen, maar als je dan al slijtage hebt aan de ophanging zal dit nog harder opvallen. Door het verlagen zal je ophanging dus sneller slijten en dus je voertuig veel gevaarlijker worden.
Besluit: verlagen=weggedrag verkloten (om geen enkele nuance in de mond te nemen)
btw, aanpassen van camber. Zoals je kan zien zal het voertuig bij het nemen van een bocht het buitenste wiel vlak op de weg zetten waardoor het contact vergroot, het binnenste wiel zal echter al het contact verliezen en het pootje lichten (denk maar aan golf I gti). Bij kleine aanpassing van het camber (lees een beetje verlagen) kan het weggedrag nog enigszins verbeteren, maar door de snellere slijtage van gewrichten en rubbers is dit snel te niet gedaan.
camber van het wiel lijkt me toch niet volledig ok
I agree, al is 't niet erg goed te zien op de foto (je zou je voorruit 'es moeten poetsen ).
Wel vreemd want die kar lijkt me niet extreem verlaagd. Maar er zijn er wel die 't camber van hun wielen aanpassen omdat ze geloven dat dat op de openbare weg een beter bochtengedrag zal opleveren. Da's niet bij veel auto's mogelijk, tenzij door schriel gepruts of mits 't plaatsen van niet toegelaten stukken.
Misschien is 't dat laatste?
Hopelijk heeft 'ie z'n toe-in achteraan ook gewijzigd naar ferme toe-out, zodat 'ie binnenkort aan den bome ondervindt hoezeer dat ook z'n weggedrag verbetert.
Leave a comment: