Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Popcorn time, en dat zo vroeg op de ochtend!
    Wacht, ik kom af!
    BMW X5 45e

Comment

• Trouwens, BrunoL, heb je een andere mening op wat ik hier onderstaand geschreven heb dan Geert, of klopt z'n verhaal?

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Wil het dan zeggen dat als je geen testbank hebt, je niet op maat kan tunen?
      Neem je dan bij iemand zonder testbank, dan gewoon het risico dat je geen bewijs hebt van de aanpassing?
      Want heel kort door de bocht (ik ga even jou als vb nemen Geert), als ik zo'n generic file laat installeren, zoals bv Polestar doet, en dan gewoon bij jou een testbankrun laat doen ter controle, en dan zie dat de waarden ongeveer kloppen, wat is dan het verschil met jullie?
      Enkel dat jullie stap per stap waarden aanpassen, en Polestar dat al op voorhand doet voor elke type wagen?
      Krijgt elke wagen af fabriek trouwens niet gewoon altijd dezelfde software mee?
      Wat is dan het verschil tussen een op maat getunede 240 pk en een generic file geflashte 240pk?
      Is geen aanval naar jou he Geert, gewoon een interessante discussie.

Comment

• Zalig! Maar nu de vraag: waar moet ik gaan met de Leon? XD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
          Zalig! Maar nu de vraag: waar moet ik gaan met de Leon? XD
          Bij diegene die het meest korting geeft?

Comment

• Ofwel het meeste pk op papier! ik zie het al op café: mijne gti heeft 310pk van Dvx, ach de mijne 260 van br maar ik beat u! xD

Comment

• Forum rel jonges!

Comment

Ofwel het meeste pk op papier! ik zie het al op café: mijne gti heeft 310pk van Dvx, ach de mijne 260 van br maar ik beat u! xD
                Bmw pk's zijn ook altijd rapper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Moet ook wel, om dat extra gewicht van die dikke nekken vooruit te krijgen!

Comment

• Maar effe serieus nu, Bruno ik zie niet direct iemand met zijn (illegaal) gechipte kar naar een officiële instantie gaan om te klagen over de testbankmeting.

Comment

Maar effe serieus nu, Bruno ik zie niet direct iemand met zijn (illegaal) gechipte kar naar een officiële instantie gaan om te klagen over de testbankmeting.
                      Heeft die instantie iets met de overheid te maken? Want als dat gewoon een soort van Test-Aankoop is, dan boeit het toch niet of die kar nu gechipt is of niet, het gaat toch gewoon om de testbank? En kan toch ook zijn dat de klant gewoon zegt dat hij een stock testbankrun wou uitvoeren?
                      Alé ik kan er compleet naast zitten hé, maar tegenwoordig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Bij porsche is dat idd zo yes.
                        BMW X5 45e

Comment

Moet ook wel, om dat extra gewicht van die dikke nekken vooruit te krijgen!
                          BMW X5 45e

Comment

Heeft die instantie iets met de overheid te maken? Want als dat gewoon een soort van Test-Aankoop is, dan boeit het toch niet of die kar nu gechipt is of niet, het gaat toch gewoon om de testbank? En kan toch ook zijn dat de klant gewoon zegt dat hij een stock testbankrun wou uitvoeren?
                            Alé ik kan er compleet naast zitten hé, maar tegenwoordig...
                            Economische inspectie is een inspectiedienst van de federale overheidsdienst economie. Die kunnen verbaliseren ja.

Comment

Maar effe serieus nu, Bruno ik zie niet direct iemand met zijn (illegaal) gechipte kar naar een officiële instantie gaan om te klagen over de testbankmeting.
                              Ben ooit eens met een testbankmeting naar de dealer geweest, die kon er ook nie mee lachen
                              BMW X5 45e

Comment

• Bruno, je kan toch niet verwachten dat we jou nog serieus nemen, met jouw historie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Bruno, je kan toch niet verwachten dat we jou nog serieus nemen, met jouw historie?
                                  Komt het inderdaad wat op neer, hoe amusant die post ook was, zo (onprofessioneel) bashen zegt genoeg...

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Economische inspectie is een inspectiedienst van de federale overheidsdienst economie. Die kunnen verbaliseren ja.
                                  Dank u voor de info heer ambtenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Ben ooit eens met een testbankmeting naar de dealer geweest, die kon er ook nie mee lachen
                                    Ahja just met die P zeker?

Comment

• Ja en die gaan Mss vragen waarom op de ene curve uw wagen 211pk heeft en de ander 300...

Comment

Ahja just met die P zeker?
                                        Yes, maar das goe gekomen, halve nieuwe motor en klaar
                                        BMW X5 45e

Comment

Ja en die gaan Mss vragen waarom op de ene curve uw wagen 211pk heeft en de ander 300...
                                          Gewoon geschokt reageren "Hoe, is het ondertussen al 90 pk verschil in plaats van 30?! Dan moet ge ze zeker bekeuren!"

Comment

Working...
                                          X