Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    U nemen we heel serieus.
    Oei, ik zeg nochtans weinig serieuze dingen.
    het spijt me dat dit voor jou niet duidelijk was.
    Hopelijk kan je nog slapen...
    Last edited by Ralphke; 23/04/2016, 13:28.

Comment

U nemen we heel serieus.
      Net zoals je toen zelf genomen bent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Net zoals je toen zelf genomen bent?
        Post maar nog iets over hoe slecht tuning is .Op naar de 30000 berichten.

Comment

Post maar nog iets over hoe slecht tuning is .Op naar de 30000 berichten.
          Oei, je blijkt wel heel hard genomen te zijn! Als je wil spreken over uw traumatische ervaring, ik ben een luisterend oor hé, zwartpaardje.

Comment

• Hoe zit het momenteel met de tuning van de N20 (28i) motoren van BMW?
            Zijn er tot op de dag van vandaag geen bijzonder negatieve ervaringen met het blok na chippen?
            De mijne is uit garantie en het kriebelt om hem te chippen, gewoon het benieuwd zijn naar de prestaties van een 435i doen me twijfelen :p

Comment

• Misschien mag deze vraag ook in dit topic omdat de chiptuning mannen hier toch wel uitleg over kunnen geven.

Welke benzine kan je het best tanken. Zowel voor een standaard wagen als eentje met een mapping erop?

Total, Shell, Q8, etc... ? Waarmee krijg je de beste resultaten?

Comment

• vpower normaal.

Comment

• Vpower is correct! En na dat alle 98ron van A merken.

Comment

• V-Powaaah was toch maar 97 met wat additieven bij?
                    Kan mis zijn natuurlijk.

Comment

• Vpower diesel voor wannabes! Hoger cetaan gehalte en meer additieven voor minder KEIHARDE DIESELREUTEL

Comment

• Euh gaat hier over geblazen koffiemolenmotors van de cupra en die hebben baat bij de 98. Op forums gezien dat in uk veel mensen geen 98 kunnen krijgen en die draaien 20-30pk minder op de bank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                          Euh gaat hier over geblazen koffiemolenmotors van de cupra en die hebben baat bij de 98. Op forums gezien dat in uk veel mensen geen 98 kunnen krijgen en die draaien 20-30pk minder op de bank
                          Idd. Ik zeg altijd tegen mensen met sportieve benzines om 98 te tanken. Vaak kijken ze me raar aan.

Doe het dan niet hé sukkels!

Comment

• Voor uw uber m diesel pakt ge best pro-diesel 2000+! nee diesel maakt niet zoveel uit heb ik ondervonden.

Comment

• Heb me laten wijsmaken dat V-Powaaah diesel gewoon goed is om de motor properder te houden tov normale diesel.

Comment

• Ik denk dat het belangrijkste is niet te veel te wisselen van benzine omdat het octaangetal verschilt tussen de verschillende supers en telkens het octaangetal zakt krijgt ge pingelen en moet de motor zich snel aanpassen. Maar van iemand die grondig met mappings en loggen bezig is las ik dat Lukoil momenteel goed presteert, beter dan de bekende merken.
                                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Idd. Ik zeg altijd tegen mensen met sportieve benzines om 98 te tanken.
                                  Yes, ik mag 95 tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                    Heb me laten wijsmaken dat V-Powaaah diesel gewoon goed is om de motor properder te houden tov normale diesel.
                                    Voor mensen die hun diesel chippen zou dat dus niet slecht zijn!

Comment

Ik chip niet, is illegaal.

Comment

Verkeerd gedacht! Mensen met een gechipte diesel belasten (volgens sommigen hier) de motor veel zwaarder, waardoor hij uit zichzelf al properder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                          Verkeerd gedacht! Mensen met een gechipte diesel belasten (volgens sommigen hier) de motor veel zwaarder, waardoor hij uit zichzelf al properder is.
                                          I like the way you think!

Comment

Working...
                                          X