Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet is ook schandalig. Niet omwille van die uitstoot, dat interesseert de gemiddelde koper geen bal. Maar fabrikanten laten mensen wel geloven dat een bepaald model een bepaald verbruik heeft, maar in de praktijk is dat dikwijls een pak meer. En dat is bedrog plegen.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenMij maakt het ook niet uit dat er meer uitstoot is. Het is gewoon niet netjes dat ze speciaal software ontwikkelen om erover te kunnen liegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMijn 320d heeft een opgegeven gecombineerd verbruik van 4,7l/100 km. In de praktijk zit ik bij normaal gebruik aan 6,1 liter. Ik weet ook wel dat die opgegeven cijfers niet kloppen (onder andere van m'n vorige BMW's), maar veel mensen weten dat niet en geloven de opgegeven cijfers. Puur bedrog dus.
Als ik écht moeite doe met mijne, krijg ik hem op 4.9. Het normverbruik is 4.2 geloof ik.
In de realiteit zit ik op 6.5 of 7. Maar daar zit mijn rechtervoet ook wel voor iets tussenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMijn 320d heeft een opgegeven gecombineerd verbruik van 4,7l/100 km. In de praktijk zit ik bij normaal gebruik aan 6,1 liter. Ik weet ook wel dat die opgegeven cijfers niet kloppen (onder andere van m'n vorige BMW's), maar veel mensen weten dat niet en geloven de opgegeven cijfers. Puur bedrog dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenMisschien moet je een rechtzaak openen dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIs ook zo. Eigenlijk is het triestig dat wanneer je naar een auto zijn verbruik kijkt, je meestal x 1,5 doet om een idee te hebben hoeveel die in het dagelijkse leven zal verbruiken.
Als ik écht moeite doe met mijne, krijg ik hem op 4.9. Het normverbruik is 4.2 geloof ik.
In de realiteit zit ik op 6.5 of 7. Maar daar zit mijn rechtervoet ook wel voor iets tussen
Allee gij, hoe komde daar nu bij met uwe rijstijlBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAllee gij, hoe komde daar nu bij met uwe rijstijlThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Ik heb tijdens m'n super ecorit 7,3 gehaald met de 530i !
Gemiddeld zit ik wel aan 12,8 nu sinds ik hem heb. Ook niet slecht als je de vlotte rijstijl meerekentClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
daarom dat we onze auto's laten chippen, zo worden deze zuinigeren komen dus meer tegen de fabrieksopgave
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk heb tijdens m'n super ecorit 7,3 gehaald met de 530i !
Gemiddeld zit ik wel aan 12,8 nu sinds ik hem heb. Ook niet slecht als je de vlotte rijstijl meerekent. Hoe haalde dat?
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtendaarom dat we onze auto's laten chippen, zo worden deze zuinigeren komen dus meer tegen de fabrieksopgave
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa tuurlijk dat. VW had beter de software laten schrijven door een plaatselijke tjoeningboer met een garage in de tuin, dan hadden ze nu al die problemen niet gehad hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten7,3. Hoe haalde dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtendaarom dat we onze auto's laten chippen, zo worden deze zuinigeren komen dus meer tegen de fabrieksopgave
Mijne Leon ging met 2 naar boven en de mini blijft ongeveer gelijk.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenSerieus?
Mijne Leon ging met 2 naar boven en de mini blijft ongeveer gelijk.
Comment
Comment