Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• timothy
    replied
    @Jakkel: fair enough. Was ook niet aanvallend bedoeld trouwens.

Bij Kefkie zijn er blijkbaar dingen gebeurd die ik niet weet, vond hem nochtans een aangenaam forumlid.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

Oei?

Ik heb al even lopen zoeken ernaar maar kan het precies niet vinden waar het ergens was...iemand cliff notes, of een linkje?
    Reden zal je ook niet vinden, en nooit te weten komen.

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Kefkie is hier geband
    Oei?

Ik heb al even lopen zoeken ernaar maar kan het precies niet vinden waar het ergens was...iemand cliff notes, of een linkje?

Leave a comment:

• Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    Ik ga waarschijnlijk weer een hele zeik over me heen krijgen, maar in een discussie met jou vind ik je posts soms ook heel kleinerend overkomen Jakkel.
    Als je de voorgeschiedenis tussen mij en onze grote held zou kennen, dan zou je dat waarschijnlijk niet zeggen hoor. Ik heb een hekel aan omhoog gevallen en onverdraagzame hautaine types. Dat het lid TooTall na maanden van afwezigheid plots weer opduikt uit het niets en als eerste post plots weer een heel volwassen, volgens hem waarschijnlijk humoristische reactie hier neerzet, met mij in z'n vizier, zegt genoeg. De jongen kan er natuurlijk ook niets aan doen dat hij zich ergert in en aan zowat alles dat rond hem gebeurt. Maar het zou voor iedereen ook prettiger zijn dat hij z'n gefrustreerde en kinderachtige uitlatingen ergens anders zou ventileren.

Los van het feit of je al dan niet gelijk hebt.

Niet altijd aangenaam om te lezen... Je hebt zo bvb. Kefkie weggejaagd van AF. En nu ga ik het weer verkorven hebben.
    Ik heb kefkie niet weggejaagd. Kefkie is hier geband, en dat komt zeker niet door mij. Ik heb in het verleden zelfs al gepleit om 'm hier terug toe te laten. En ja, kefkie had soms problemen met dingen die geschreven werden. Als er zwart stond geschreven had ie dikwijls de neiging om wit te lezen. En als je tien keer zwart schrijft en hij blijft wit lezen, tsja... dan komt dat soms tot onderlinge conflicten hé.

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Ik ga waarschijnlijk weer een hele zeik over me heen krijgen, maar in een discussie met jou vind ik je posts soms ook heel kleinerend overkomen Jakkel.

Los van het feit of je al dan niet gelijk hebt.

Niet altijd aangenaam om te lezen... Je hebt zo bvb. Kefkie weggejaagd van AF. En nu ga ik het weer verkorven hebben.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

even gefrustreerd.

perte tootall ;-)

Leave a comment:

• Jakkel
    replied

Hier sé, onze te grote held is er ook nog eens. Welkom terug, en nog altijd even origineel en even gefrustreerd.

Leave a comment:

• TooTall
    replied
    Ik begin niet, en al zeker niet opnieuw, ik....

Leave a comment:

• Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Laten we een spelletje spelen, wie kan de wagen raden:

Nu echt spectaculair is dat allemaal niet natuurlijk. 6.0L V12...maar goed, belachelijk ga je daar niet mee gemaakt worden natuurlijk met 1300Nm, maar vind uit een 3.0L V6 van amper 204pk en 400Nm, 460pk halen en 885Nm toch nog wat anders. Is natuurlijk wel niet alleen softwarematig maar toch, gekker moet het allemaal niet meer worden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    misschien moeten we een nieuw topic starten : het grote niet-chiptuning topic :-)))

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Absoluut!

Ervaring met relatief recente Master en Megane in de familie, nooit enig probleem en rijden allebei in hun klasse heel goed.

Om on topic te blijven: ze zijn allebei NIET gechipt

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    of een française

Leave a comment:

• timothy
    replied
    VAG is, de spreekwoordelijke uitzondering daar gelaten, ook helemaal mijn ding niet. Veel en veel te steriel. Geef mij maar Italianen en Japanners!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    VW....ooit.... nu vind ik enkel de worsten nog te doen

Leave a comment:

• Maurice P.P.
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

golflengte ? Laat VW er maar buiten
    Het gaat hier over AUTO-liefhebbers. Een VW Golf, dat is toch geen auto, en mocht ik mij hierin vergissen, dan kan je toch geen liefhebber zijn van een VW Golf ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dan zitten we op dezefde golflengte!

golflengte ? Laat VW er maar buiten

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Dan zitten we op dezefde golflengte!

Er is zoveel meer dan een hoop pk's hebben en continu op 100% vermogen rijden.

Leave a comment:

• Maurice P.P.
    replied
    Jamaar, zijt ge autoliefhebber of niet? Ik kan gerust een hele dag over auto's praten zonder enig ander onderwerp aan te snijden.
    Maar natuurlijk ben ik een autoliefhebber!
    Het is toch niet omdat iemand zich aan de spelregels (verkeersregels en -wetgeving) probeert te houden dat het geen autoliefhebber kan zijn?
    Auto's zijn mijn inziens meer dan alleen maar power en snelheid...

Leave a comment:

• Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS
    Volgens mij hebben de dealers van vag in België vroeger zelf abt tuning aangeboden
    Klopt

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Leave a comment:

• timothy
    replied
    Jamaar, zijt ge autoliefhebber of niet? Ik kan gerust een hele dag over auto's praten zonder enig ander onderwerp aan te snijden.

Auto's alleen jammer dat de bestuurders irrationele, onvolmaakte wezens zijn die allen denken dat ze altijd alle wijsheid in pacht hebben...

Leave a comment:

Working...
X