@Jakkel: fair enough. Was ook niet aanvallend bedoeld trouwens.
Bij Kefkie zijn er blijkbaar dingen gebeurd die ik niet weet, vond hem nochtans een aangenaam forumlid.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
Oei?
Ik heb al even lopen zoeken ernaar maar kan het precies niet vinden waar het ergens was...iemand cliff notes, of een linkje?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKefkie is hier geband
Ik heb al even lopen zoeken ernaar maar kan het precies niet vinden waar het ergens was...iemand cliff notes, of een linkje?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk ga waarschijnlijk weer een hele zeik over me heen krijgen, maar in een discussie met jou vind ik je posts soms ook heel kleinerend overkomen Jakkel.
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenLos van het feit of je al dan niet gelijk hebt.
Niet altijd aangenaam om te lezen... Je hebt zo bvb. Kefkie weggejaagd van AF. En nu ga ik het weer verkorven hebben.
Leave a comment:
-
Ik ga waarschijnlijk weer een hele zeik over me heen krijgen, maar in een discussie met jou vind ik je posts soms ook heel kleinerend overkomen Jakkel.
Los van het feit of je al dan niet gelijk hebt.
Niet altijd aangenaam om te lezen... Je hebt zo bvb. Kefkie weggejaagd van AF. En nu ga ik het weer verkorven hebben.
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Hier sé, onze te grote held is er ook nog eens. Welkom terug, en nog altijd even origineel en even gefrustreerd.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk begin niet, en al zeker niet opnieuw, ik....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenLaten we een spelletje spelen, wie kan de wagen raden:
, maar vind uit een 3.0L V6 van amper 204pk en 400Nm, 460pk halen en 885Nm toch nog wat anders. Is natuurlijk wel niet alleen softwarematig maar toch, gekker moet het allemaal niet meer worden.
Leave a comment:
-
Guest repliedmisschien moeten we een nieuw topic starten : het grote niet-chiptuning topic :-)))
Leave a comment:
-
Absoluut!
Ervaring met relatief recente Master en Megane in de familie, nooit enig probleem en rijden allebei in hun klasse heel goed.
Om on topic te blijven: ze zijn allebei NIET gechipt
Leave a comment:
-
Guest repliedof een française
Leave a comment:
-
VAG is, de spreekwoordelijke uitzondering daar gelaten, ook helemaal mijn ding niet. Veel en veel te steriel. Geef mij maar Italianen en Japanners!
Leave a comment:
-
Guest repliedVW....ooit.... nu vind ik enkel de worsten nog te doen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
golflengte ? Laat VW er maar buitenHet gaat hier over AUTO-liefhebbers. Een VW Golf, dat is toch geen auto, en mocht ik mij hierin vergissen, dan kan je toch geen liefhebber zijn van een VW Golf ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDan zitten we op dezefde golflengte!
Leave a comment:
-
Dan zitten we op dezefde golflengte!
Er is zoveel meer dan een hoop pk's hebben en continu op 100% vermogen rijden.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenJamaar, zijt ge autoliefhebber of niet? Ik kan gerust een hele dag over auto's praten zonder enig ander onderwerp aan te snijden.
Het is toch niet omdat iemand zich aan de spelregels (verkeersregels en -wetgeving) probeert te houden dat het geen autoliefhebber kan zijn?
Auto's zijn mijn inziens meer dan alleen maar power en snelheid...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDSVolgens mij hebben de dealers van vag in België vroeger zelf abt tuning aangeboden
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Leave a comment:
-
Jamaar, zijt ge autoliefhebber of niet? Ik kan gerust een hele dag over auto's praten zonder enig ander onderwerp aan te snijden.
Auto'salleen jammer dat de bestuurders irrationele, onvolmaakte wezens zijn die allen denken dat ze altijd alle wijsheid in pacht hebben...
Leave a comment:
Leave a comment: