Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti-Dipped E92 335D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zijn die twee 'echte' auto's in de achtergrond ook van u? (links die zilvere gtt en rechts die blauwe gtt)

Als ge die ooit 'dipt', dan hebdet met mij aan de stok!
    Last edited by ; 22/04/2013, 19:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
      Volledig akkoord ben ook zo en begrijp u punt is gewaagd
      Voila!

Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
      Zijn die twee 'echte' auto's in de achtergrond ook van u? (links die zilvere gtt en rechts die blauwe gtt)

Als ge die oot 'dipt', dan hebdet met mij aan de stok!
      Van mijn collega.
      Eentje van de twee zal gedipped worden.

Ik heb besloten om pas foto's te posten als Dennis er heeft genomen.
      Anders krijg ik weer dat gedoe over gsm-foto's blabla.
      Reportage volgt...Tot binnenkort!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
        Ik heb besloten om pas foto's te posten als Dennis er heeft genomen.
        Anders krijg ik weer dat gedoe over gsm-foto's blabla.
        Reportage volgt...Tot binnenkort!
        Jammer....
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wel ik vind dat wel iets hebben en als demo/promovoertuig kan ik u 100% volgen. Zelfs de kleur vind ik magnifiek. Ik heb destijds ook eens van een mercedes CLK een stickermobiel gemaakt. Of een subaru Sti vol met muziek geduwd waar ge niet meer kon blijven in zitten En zelfs een porsche laten "verneuken" met stickers. Maar op events als Race Wars was ik wel gezien. En daar draait het om, gezien worden en reclame maken (de goedkoopste manier die er is). Maak van een demo/promovoertuig een blikvanger en het lokt automatisch tientallen klanten

Comment

plasti dip heeft toch wel iets, brengt dit geen schade aan de lak van de wagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MSP Security Bekijk Berichten
              Nope. Geen schade voor de lak.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MSP Security Bekijk Berichten
                Niet naar 't schijnt , al zal je het er niet zo makkelijk afkrijgen als op al die filmpjes...

Comment

toch wel

Comment

kan je even uitleggen hoe of je post gewoon wat onderbouwen?

Comment

het is echt poepsimpel, heb even een video gemaakt!

Comment

Zalig, dit begint me meer en meer te interesseren :]
                        En werkelijk nul lakschade?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                          het is echt poepsimpel, heb even een video gemaakt!

Verf teveel toevallig?

Nee het is zoals Dimitri het zegt.

Ook Hoe meer lagen, hoe makkelijker het er vanaf gaat.
                          Uiteraard nul lakschade..
                          Wat ik wel heb eens gehoord is dat je het best niet spuit op "nieuwe lak"..weet niet of het klopt, dus we gaan dit uittesten op onze eigen Sub.

Vandaag was een Astra aan de beurt. Niet zo spannend, gewoon zwart. Resultaat op FB morgen.

Last edited by ; 01/05/2013, 16:19.

Comment

wat ik wel niet snap, hier is dikwijls gezegd dat er nog een laag moest op bij komen, maar waarom wordt hij dan uit de spuitcabine gehaald?

is nu toch pak meer werk als hij weer terug cabine in moet, terug alles zuiver maken wat niet moest meegespoten worden en zo ...

Comment

Kon em geen 2 weken missen, klanten hebben voorrang...

Is een stukje donkerder nu!

Comment

Zo vind ik hem eigenlijk wel knap

Comment

Daar kunt ge echt schone dingen mee doen voor weinig geld. Youtube staat vol.
                                  Wordt die plati dip aangetast met et zout enz dat ze in de winter strooien en bij het krimpen en uitzetten door temperatuurveranderingen?

Comment

Ziet er wel goed uit, en als ik die prijzen op de site zie valt dat nog wel heel goed mee.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Check al die hoofden..mss dat nu iemand mijn promo snapt, héhé.

Comment

je weet natuurlijk nooit wat de mensen dan denken hè ...
                                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                          je weet natuurlijk nooit wat de mensen dan denken hè ...
                                          Als ze maar iets denken daar gaat het om.

Comment

Working...
                                          X