Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti-Dipped E92 335D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
    Voor een sportwagen kan zo'n kleur nog wel. Maar een diesel zal nooit een sportwagen zijn dus blijf ik het vreemd vinden. Ik denk dat je beter een Kever had gekocht om promotie te maken
    Deze diesel kan uw M3 (als je r eentje hebt) nochtans serieus laten verschieten.
    Maargoed, bedankt voor de raad. . . niet dat het echt van toepassing is, je moet de context/het idee erachter (opvallen, promotiestunt,...) ook begrijpen vind ik.

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
    Grijs, wit of zwart is maar saai eh.
    Al een geluk dat er soms is iemand op het idee komt om zijn auto in een excentriek kleurtje te zetten, tis anders al saai genoeg op de baan (qua kleur).
    Die nieren zijn ze volgens mij vergeten afkuisen.
    Haha geen idee waarom iedereen over de nieren begint, maar dat is dus nog NIET het eindresultaat.
    Je ziet ook aan de motorkap dat het nog niet volledig gedekt is.

Ziet er ook niet echt uit op GSM-foto's, maar ik wil graag alle stappen laten zien.
    Binnenkort Dennis wat foto's laten maken.
    Last edited by ; 21/04/2013, 01:48.

Comment

Heb nog wat foto's toegevoegd van mijn kever.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Had ik dus ook niet gedaan. Zelf de radiator grill is blauw..
        _- De grill zal sowieso zwart zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
        Kar heeft terug originele velgen nodig, origineel kleur, spoiler weg, en dat logo achteraan weg.
        De velgen zijn origineel. . Kleur oké, maar wat er mis is met OEM performance goodies (spoiler, grill, spiegels..?) kan ik niet inkomen.
        BRP logo achteraan is van BR-Performance, ze leveren prachtig werk, helpen mij als ik iets nodig heb en dat logo draag ik met alle plezier. Ook niet echt van toepassing voor mij sorry.

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
        Vind k niet geslaagd, mocht de grill nog zwart gebleven zijn en dergelijke accenten dan mss,
        maar nu vindt ik het een smurf :s
        Welke accenten bedoel je dan? De grill zal sowieso zwart zijn.
        Grill, spiegels, spoiler en velgen zijn zwart of carbon.

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        ik vind het leuk!
        grill zou ik nu niet meespuiten.
        Bedankt!
        Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
        Misschien komen er nog wat aanpassingen zoals grill, logo's,...
        Het is iets speciaal en gaat goed komen als je effectief die aanpassingen doet
        Ik ben benieuwd wat het gaat worden, ga hem hier nog niet afbreken
        Thanks. Iemand die ziet dat het nog niet af is..ik zal volgende keer wat duidelijker zijn.
        Dat is dan ook mijn fout.
        Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
        Die was al even aan het slot aan het friemelen heb ik de indruk... Niet mijn ding, totaal niet.
        Dat is uw goed recht! Misschien moet je'm toch eens IRL zien.
        Last edited by ; 21/04/2013, 02:12.

Comment

Ik vind het zelfs afschuwelijk. Promotie is ok maar zorg er dan voor dat je dat doet met iets wat de meesten mooi vinden want dergelijke zaken zorgen vooral voor negatieve publiciteit. Een foto's trekken met een GSM ter promotie van een zaak is ook al zoiets twijfelachtig. Het klinkt misschien als harde kritiek maar het is eerder goedbedoelde feedback.

Comment

Het laat de mogelijkheden wel goed zien en dat lukt minder met zwart.
            Ik zie me er ook niet mee rondrijden maar t resultaat is wel top
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

klasse van de wagen is totaal weg en zou het zelf nooit doen maar langs de andere kant is uw opzet mbt promovoertuig volledig geslaagd.
              Komt uw logo of website nog op het voertuig?
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                Het laat de mogelijkheden wel goed zien en dat lukt minder met zwart.
                Ik zie me er ook niet mee rondrijden maar t resultaat is wel top
                Dit is ideaal voor te tracken en andere evenementen zoals race wars,...
                Voor dagelijkse verplaatsingen heb ik immers nog een wagen maar daar wordt de 335 ook voor gebruikt.

Heb gisteren een toerke gedaan, wat een blikken haha . Iedereen heeft je gezien..das een beetje het doel.
                Last edited by ; 21/04/2013, 10:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                  klasse van de wagen is totaal weg en zou het zelf nooit doen maar langs de andere kant is uw opzet mbt promovoertuig volledig geslaagd.
                  Komt uw logo of website nog op het voertuig?
                  Voila .
                  Er komt een kleine sticker op de zijkant in het wit en op de achterruit wat groter+website.
                  Last edited by ; 21/04/2013, 10:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Ik vind het zelfs afschuwelijk. Promotie is ok maar zorg er dan voor dat je dat doet met iets wat de meesten mooi vinden want dergelijke zaken zorgen vooral voor negatieve publiciteit. Een foto's trekken met een GSM ter promotie van een zaak is ook al zoiets twijfelachtig. Het klinkt misschien als harde kritiek maar het is eerder goedbedoelde feedback.
                    Dat mag je zeker afschuwelijk vinden. Kleur is persoonlijke smaak, kan je uren over discussiëren. Ik vind het wel geslaagd en het is gekozen via een Poll.
                    Probeer er nu maar eens langs te kijken. .
                    "GSM"is hier ook relatief..aan de Galaxy S2 zal het niet liggen he? Al stond ik hier met een DSLR, in de zon is die gewoon kleur niet te fotograferen. Dat laat ik aan Dennis over binnenkort. Maar wou graag n voorproefje laten zien. (Staat al ergens vermeld.)
                    Last edited by ; 21/04/2013, 11:07.

Comment

Komt zeker goed !

( maar doe dan aub een dressing op je banden )

Comment

Frack, mijn pm al gelezen?
                        BMW X5 45e

Comment

Een niet onbelangrijk detail, mijn collega heeft een Subaru GTT, deze wordt deze of komende week Gunmetal met Zwart geplasti-dipped (duotone). Het stond sowieso vast dat ik dus voor iets flashy zou gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                            De velgen zijn origineel. . Kleur oké, maar wat er mis is met OEM performance goodies (spoiler, grill, spiegels..?) kan ik niet inkomen.
                            BRP logo achteraan is van BR-Performance, ze leveren prachtig werk, helpen mij als ik iets nodig heb en dat logo draag ik met alle plezier. Ook niet echt van toepassing voor mij sorry.
                            Oei, excuses dan. De velgen zijn dan gewoon niet echt mijn ding. Ivm de performance addenda, ik vind het een beetje out of line op een E92 zonder M-pack. Een E9x zonder M-Pack is een knappe wagen maar imo moet je hem discreet houden, dat is hier wel het tegenovergestelde . Maar goed ik snap dat je reclame moet maken en in die opzet ben je geslaagd, niemand zal er alleszinds naast kijken.

Comment

Qua promo kleur ga je wel je doel bereiken...Lelijk is het niet maar ik had bv voor mat oranje gegaan. Zoals je zelf al aangaf: des gouts et des couleurs, on ne discute pas...

Comment

oranje
                                BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Oei, excuses dan. De velgen zijn dan gewoon niet echt mijn ding. Ivm de performance addenda, ik vind het een beetje out of line op een E92 zonder M-pack. Een E9x zonder M-Pack is een knappe wagen maar imo moet je hem discreet houden, dat is hier wel het tegenovergestelde . Maar goed ik snap dat je reclame moet maken en in die opzet ben je geslaagd, niemand zal er alleszinds naast kijken.
                                  Np, je mag je mening delen..!
                                  Zijn trouwens BMW velgen, maargoed.
                                  En ieder zijn ding hé..ik vind bijvoorbeeld echt niet dat het er minder bij past omdat ik geen M-pack heb.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                                  Qua promo kleur ga je wel je doel bereiken...Lelijk is het niet maar ik had bv voor mat oranje gegaan. Zoals je zelf al aangaf: des gouts et des couleurs, on ne discute pas...

Misschien voor over een paar maanden?

Nee nee geen Blaze dan, maar gewoon mat.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  oranje
                                  Last edited by ; 21/04/2013, 13:31.

Comment

Nog 1 laagje:

Daglicht:

vind het wel iets hebben zo,zou het persoonlijk zelf wel niet doen

Comment

Ziet er op die daglicht foto slecht gespoten uit (op foto dus). Lijkt zo 'wolkerig'.

Als promo auto zal dat idd goed opvallen. Geslaagd in uw opzet!
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                                        vind het wel iets hebben zo,zou het persoonlijk zelf wel niet doen
                                        Niet veel zouden het doen...als dat wel zo was, dan zou ik het niet doen.
                                        Ideaal voor een maand of 2.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Ziet er op die daglicht foto slecht gespoten uit (op foto dus). Lijkt zo 'wolkerig'.
                                        Als promo auto zal dat idd goed opvallen. Geslaagd in uw opzet!
                                        Er staat toch dat er toen nog een laag over moest? Of ben ik ergens niet duidelijk geweest.
                                        Ik post straks de foto's als ik thuis ben!

Ja voila

Comment

Niet veel zouden het doen...als dat wel zo was, dan zou ik het niet doen.
                                          Ideaal voor een maand of 2.
                                          Volledig akkoord ben ook zo en begrijp u punt is gewaagd

Comment

Working...
                                          X