Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een upgrade van de VW 1.6 TDI 105 PK naar 140 PK. Aanrader? Voel je dat verschil veel?
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWaarom word dat niet in de hoogste versnelling gedaan?
Alleen als je in 2de meet gaat de meting zo snel gaan dat je weinig meetpunten hebt en in 6de versnelling ( meestal een lange versnelling ) duurt de meting vaak zeer lang (of zit je tegen de topsnelheidsbegrenzer aan).
Vandaar dat meestal in 4 of 5 wordt gemeten
Leave a comment:
-
Guest repliedWaarom word dat niet in de hoogste versnelling gedaan?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenToch niet in 5e? Heb 6 versnellingen, dacht ook eerder aan 4e.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenMeestal wordt er in de voorlaatste versnelling gemeten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenIdd, wat ik dacht.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWat zijn zoal tips om je koppeling niet naar de knoppen te helpen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenBij mij was dat in 4de, dacht ik.
Leave a comment:
-
Zou graag eens met de Elise op de testbank willen, in welke vitesse wordt er eigenlijk gemeten?
Leave a comment:
-
Guest repliedWat zijn zoal tips om je koppeling niet naar de knoppen te helpen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMaakt u geen zorgen, als ik hem zo bezig hoor tussen pot en pint heeft de concurrentie al kansen genoeg gehad
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenTuurlijk, ik stuur je wel een mailtje ten gepaste tijde.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenKefke. Prijzen geven we via mail. Als we hier iets posten krijg je massas pms met tegenoffertes :-) Onze prijzen zijn goed en vast ;-).
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenKefke. Prijzen geven we via mail. Als we hier iets posten krijg je massas pms met tegenoffertes :-) Onze prijzen zijn goed en vast ;-)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMerci voor de tip. Ga ik onthouden voor binnekort.
Wat kost een herprogrammatie bij incl dat plaatse enal? Zit op iphone en da ding werkt nie echt mee.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEerst leren rijden
Mvg
Terug van 0 begonnen met de auto van de rijschool op de parking van de delhaize.
Na 10lessen van 2uur moet het wel lukken denk ik..
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHeren tuners,
Zoals jullie mss weten heb ik een leon laten tunen.
Nu is mijn vliegwiel zo goed als kapot doordat ik niet met een auto kan rijden
Mvg
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenPakt dan maar gewoon terug bi-mass. (comfort) en herdoe de mapping.
Bi mass kan je her en der kopen. Moet niet persé bij de seat dealer.
Dacht dat deze rond de 635 euro kosten (vorige week nog eentje geplaatst).
Wat kost een herprogrammatie bij incl dat plaatse enal? Zit op iphone en da ding werkt nie echt mee.
Leave a comment:
Leave a comment: