Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou er iemand men velgen antractiet of gunmetal (of eventueel zwart, al vrees ik dat dat te donker word wellicht?)kunnen maken? Denk er over na men velgen ook donker te laten coaten, zilver nu steekt zo af op zen zwarte lak.
edit: dit is iets dat ik zou willen! mss ben je wel iets met volgende foto
ok , dit is een zeer oude foto van mijn wagen.
maar ik ben van plan om binnen dit een X maanden een nieuwe uitlaat te steken, maar ik kom er nog niet uit welke uitlaat tipjes ik wil nemen.
Toch wel :-) ze hebben een tegelprimer ( primer met verharder ) speciaal voor tegels en gladde ondergronden. .. En daarboven kunde dan muurverf zetten ;-)
Je kunt zelfs uw huishoudapparaten (frigo enzo) in een ander kleur zetten, mogelijkheden genoeg
En trouwens het zijn tegels die van kleur moeten veranderen, daar ben ik met levis verf niks mee
Toch wel :-) ze hebben een tegelprimer ( primer met verharder ) speciaal voor tegels en gladde ondergronden. .. En daarboven kunde dan muurverf zetten ;-)
Leave a comment: