Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allé t'is nie perfect enzo kheb niets aan de kleuren gedaan of remklauwen juist gezet just dat ge er een gedacht van krijgt. Kzat just in de zetel eigenlijk ma kzag dees staan op men smartphone en kzeg kga nog keer iets rap in mekaar duwen
Leave a comment:
Guest replied
Is hier iemand die zich aangesproken voelt om nog eens een paar velgen (18") onder mijne cabbie te fotosoepen?
Ik zou graag eens willen weten hoe mijn auto er zou uitzien als de achterste ramen zwart getint zijn en als het lukt ook met een dubbele uitlaat er onder.
Misschien ook eens proberen met zwarte velgen?
Ik ga er zeker een nieuwe uitlaat onder leggen maar ik vraag me enkel nog af hoeveel diameter, 76mm of beter 80mm?
Zonder M-pack zou ik de 76mm nemen. Het ziet er iets verfijnder/eleganter uit imo.
-Wagen volledig in het wit, dak en spiegels mogen zwart blijven. De velgen mogen ook in het glazend zwart komen.
-Wagen blijft zwart, maar de spiegels en de velgen mogen in het rood komen.
Alvast bedankt!!
Last edited by ; 26/08/2011, 20:15.
Reden: tweede versie toegevoegd
Met men beperkt photoshop kennis snel wat gedaan trekt op niet veel maar goed. Kleuren heb ik niet aangepast naar de lichtsamenstelling van de originele foto daarom dat het wat fake lijkt.
Leave a comment: