Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2005 BMW E87 118d powered by PPE

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

118d, 120d, 140d, 180d, whatever, ze kunne niet allemaal met een M rijden hé. PsynceFiction zal wel z'n redenen gehad hebben.

Kan mij inbeelden dat je kar helemaal anders rijdt nu. Heb ooit nog een A4 1.9 TDI van 100 naar 130 pk laten chippen. Wat een wereld van verschil !

Enjoy!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      118d, 120d, 140d, 180d, whatever, ze kunne niet allemaal met een M rijden hé. PsynceFiction zal wel z'n redenen gehad hebben.

Kan mij inbeelden dat je kar helemaal anders rijdt nu. Heb ooit nog een A4 1.9 TDI van 100 naar 130 pk laten chippen. Wat een wereld van verschil !

Enjoy!
      Dat bestaat niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Dat bestaat niet.
        Je meen het

Er rijden meer 118d's rond dan 120d's hé, ze zijn nu eenmaal een stuk goedkoper en het scheelt wss wel in belasting ook. Dus neem die kerel z'n keuze toch eens niet kwalijk!

Mooi vermogen, alleen hopen dat de techniek die power lang volhoudt.

Comment

Gasten echt.

Als je hier begint te zagen over t feit dat hij beter een krachtigere 1 gekocht had moet je dat tegen zoveel andere mensen ook zeggen.

Comment

Bedankt voor het begrip aan diegene die de gemaakte keuze respecteren.

Nemo: net wat ik zei ... 2000€ duurder. (En nu ga je opeens in DE kijken ... Dringt het nu tot je door dat die prijzen (Kapaza) mijn wenkbrauwen doen fronsen?)
            En nogmaals, die 2000€ extra, dat kon ik er, met de bouw van onze woning, niet méér voor geven.

De wagens die jij post zijn trouwens van particulieren. De wagen die ik gekocht heb is een Premium Selection met 1 jaar Europlus Garantie.

En kunnen we daar nu bij laten ja?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
              Omdat een 120d met dezelfde opties mij 2000€ meer zou kosten en dat kon ik niet opbrengen.

@ Reynaerde: ik ben er maar een klein half uurtje gebleven. Het weer zat me, als fotograaf, echt niet mee.
              Bedankt voor het begrip aan diegene die de gemaakte keuze respecteren.

Nemo: net wat ik zei ... 2000€ duurder. (En nu ga je opeens in DE kijken ... Dringt het nu tot je door dat die prijzen (Kapaza) mijn wenkbrauwen doen fronsen?)
              En nogmaals, die 2000€ extra, dat kon ik er, met de bouw van onze woning, niet méér voor geven.

De wagens die jij post zijn trouwens van particulieren. De wagen die ik gekocht heb is een Premium Selection met 1 jaar Europlus Garantie.

En kunnen we daar nu bij laten ja?
              Dit lijkt me toch geen oplichter ?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Heeft uw wagen véél km's of is die al 3dehands? Want normaal geeft BMW 2 jaar waarborg als de wagens van eerste eigenaar zijn (dus 2dehands) en niet al teveel km's hebben en in perfecte staat zijn.

Ik snap volledig dat je 118d hebt gekocht maar vond het gewoon raar dat jij zei dat een gelijkaardige 120d 2000 € duurder is .

Comment

Het was me hier niet de bedoeling om een thread te starten "Discussie 118d vs 120d". Dat is hier, blijkbaar, reeds meerdere malen uitvoerig besproken.
                Dezelfde zever als 997 carrera en 997 carrera S
                Niet opletten, wacht tot ze zelf moeten kiezen
                Nice choice
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Dit lijkt me toch geen oplichter ?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                  Ik zie nergens het aantal km's staan. Ik zie ook al geen xenon's (full option?).
                  In Duitsland heb je onnoemelijk veel keuze en vind jij daar een 120d full option aan 13800€? Ik zal antwoorden in jou plaats: Nee. Waarom dan opeens in BE wel? Daar klopt iets niet. Misschien ben ik wel paranoïde of iemand met vooroordelen maar mijn gevoel laat me niet vaak in de steek.

Mijn wagen is 2de hands en had 82k km toen ik 'm kocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Dezelfde zever als 997 carrera en 997 carrera S
                    Niet opletten, wacht tot ze zelf moeten kiezen
                    Nice choice
                    Carrera ga je dan ook niet gaan tjoenen tot Carrera S-specs he.

Carrera vs Carrera S is niet willen.

Dit is willen maar niet kunnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Carrera ga je dan ook niet gaan tjoenen tot Carrera S-specs he.

Carrera vs Carrera S is niet willen.

kerel
                      Carrera + onze opties = Carrera S met minder opties.

Maar goed, we willen wel maar kunnen niet zeveraar

Comment

Ik zie nergens het aantal km's staan. Ik zie ook al geen xenon's (full option?).
                        In Duitsland heb je onnoemelijk veel keuze en vind jij daar een 120d full option aan 13800€? Ik zal antwoorden in jou plaats: Nee. Waarom dan opeens in BE wel? Daar klopt iets niet. Misschien ben ik wel paranoïde of iemand met vooroordelen maar mijn gevoel laat me niet vaak in de steek.

Mijn wagen is 2de hands en had 82k km toen ik 'm kocht.
                        Jij hebt toch ook geen xenon?
                        Deze heeft leer,navi,auto airco = is toch al zeer goed uitgerust .

Mijn 120i had voor meer dan 16 000 € aan opties en heeft nieuw 43 000 € gekost en heb hem met 40 000km's en nog BMW garantie zo'n 6a7 maanden geleden voor iets boven de 20 000 € gekocht .
                        Dus alles is mogelijk qua prijzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                          kerel
                          Carrera + onze opties = Carrera S met minder opties.

Maar goed, we willen wel maar kunnen niet zeveraar
                          Kerel, leer lezen.

2e regel.

Comment

Kerel, leer lezen.

2e regel.
                            juist. Excuses

Comment

ik wil veel , ik kan veel , maar ik mag niet altijd

on-topic

mooie 1serie en je hebt groot gelijk dat je hem hebt getuned

Comment

Is dat een sportuitlaat ofzo eronder?

Comment

Is dat een sportuitlaat ofzo eronder?
                                  Dikke Toeters .NL; de site met alles voor uw auto

Comment

Ik wist niet dat jij de status van mijn portefuille kent. Pas op, je woont hier 5km vandaan. 't Zou misschien nog kunnen.
                                    Zoals ik al zei, ons huis krijgt de prioriteit. Ik wil je graag een foto PM'en van ons ontwerp. Misschien neem je dan uw woorden terug.

Comment

Ik wist niet dat jij de status van mijn portefuille kent. Pas op, je woont hier 5km vandaan. 't Zou misschien nog kunnen.
                                      Zoals ik al zei, ons huis krijgt de prioriteit. Ik wil je graag een foto PM'en van ons ontwerp. Misschien neem je dan uw woorden terug.
                                      Je zegt het zelf toch.

Je bent een dik huis aan het bouwen, dus kan je nu dat geld daar niet aan geven

Comment

Ik ben blij dat we elkaar begrijpen.
                                        Ik was al zéér tevreden dat ik een recentere wagen kon kopen én dan nog van mijn persoonlijk geliefkoosd merk. Zij het nu een 118d of 120d, daar lig ik echt niet van wakker. En de chiptuning heeft daar echt niets mee te maken.

Comment

Je zal er zeker fun aan beleven,het is een perfecte rijdersauto.

Comment

Working...
                                          X