Bon, deze morgen ben ik voor de laatste keer met 122pk en 280Nm vertrokken met de wagen. ;D De rit, die mij potverdorie 2 (!!) uur kostte, ging naar Brussel. Power Plus Engineering om precies te zijn. Onmiddelijk een fijn onthaal door Stef en Manu. De wagen direct op de rollen gezet en het bleek dat hij 127pk en 295Nm had. Dat was alvast een mooie uitvalsbasis!
Na een uurtje tuning de wagen opnieuw op de testbank gezet en daar bleek dat er een mooi resultaat was neergezet.
Cijfers:
Stock : 122pk / 280Nm
Pre-chip: 127pk (4039RPM) / 295Nm (2321RPM)
Post-chip: 153pk (3765RPM) / 344Nm (2141RPM)
Maar toen ... toen kwam het! Ik ging eventjes de baan op voor een testrit. Lang had ik wel niet nodig om het verschil te voelen! :o Damn... wat een verschil! Het regende en de baan was goed nat maar de volledige eerste 2 versnellingen had ik wielspin. Niet normaal!
Toen besloten om nog eventjes langs Zolder te rijden waar Skylimit een trackday organiseerde. Jammer dat het niet stopte met regenen. Had geen zin om daar lang te blijven en m'n kleren vuil te maken door over/tussen de omheining te kruipen om langs de baan te kunnen staan. Dan nog maar wat genieten van de extra paarden en koppel. Echt geweldig!
Ohja, ook nog even bij "Den Derrem" gestopt voor de wagen te laten uitlijnen. Hij neigde een beetje naar rechts. 't Was weer de moeite! Ronnie ging er volledig voor. :toofunny: Na een uurtje was alles in orde. Klaar voor de Nürburgring nu vrijdag! Benieuwd of ik nu wat vlotter aan de 200kmph geraak. Daar moest ik de laatste keer hennig moeite voor doen. Daarstraks zat ik zó aan de 170 dus ik veronderstel dat de 200 ook wel iets makkelijker wordt.
Stef (PPE), nogmaals nen dikke merci hé maat! Het is echt fenomenaal! :thumbsup: :thumbsup:

.

.

.
Master @ Work

.

.

E30 M3 HEAVEN!

Wederom een tevreden klant! :bow:
Direct link: http://gallery.boelsphotography.be/#home
Na een uurtje tuning de wagen opnieuw op de testbank gezet en daar bleek dat er een mooi resultaat was neergezet.
Cijfers:
Stock : 122pk / 280Nm
Pre-chip: 127pk (4039RPM) / 295Nm (2321RPM)
Post-chip: 153pk (3765RPM) / 344Nm (2141RPM)
Maar toen ... toen kwam het! Ik ging eventjes de baan op voor een testrit. Lang had ik wel niet nodig om het verschil te voelen! :o Damn... wat een verschil! Het regende en de baan was goed nat maar de volledige eerste 2 versnellingen had ik wielspin. Niet normaal!
Toen besloten om nog eventjes langs Zolder te rijden waar Skylimit een trackday organiseerde. Jammer dat het niet stopte met regenen. Had geen zin om daar lang te blijven en m'n kleren vuil te maken door over/tussen de omheining te kruipen om langs de baan te kunnen staan. Dan nog maar wat genieten van de extra paarden en koppel. Echt geweldig!
Ohja, ook nog even bij "Den Derrem" gestopt voor de wagen te laten uitlijnen. Hij neigde een beetje naar rechts. 't Was weer de moeite! Ronnie ging er volledig voor. :toofunny: Na een uurtje was alles in orde. Klaar voor de Nürburgring nu vrijdag! Benieuwd of ik nu wat vlotter aan de 200kmph geraak. Daar moest ik de laatste keer hennig moeite voor doen. Daarstraks zat ik zó aan de 170 dus ik veronderstel dat de 200 ook wel iets makkelijker wordt.
Stef (PPE), nogmaals nen dikke merci hé maat! Het is echt fenomenaal! :thumbsup: :thumbsup:

.

.

.
Master @ Work

.

.

E30 M3 HEAVEN!

Wederom een tevreden klant! :bow:
Direct link: http://gallery.boelsphotography.be/#home
Comment