Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben van het Leuvense en heb al veel goede zaken gehoord ivm hun individuele afstellingen en dat ze zo'n goeie testbank hebben.
Omdat ik van plan ben om mijn wagen GOLF+ tdi 105pk wat votter te laten gaan wou ik eerst eens polsen. Het moet gewoon goed gedaan zijn en ik zou graag ervaring van mensen horen die er dieseltuning laten doen hebben.
ik bezit dezelfde wagen en ben ook vollop aant vergelijken en zoeken. over intertuning ook veel goede reacties maar heb er geen ervaring mee. met heinz wel en was zeer ok!
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Ze hebben al enkel rally-wagens afgesteld en de verschillen zijn er duidelijk.
Rallyteam vermeulen (Corsa B met 1600cc) rijdt in sommige rally's snellere tijden dan grote rallykanonen (evo's en zo).
Die mannen zijn uiterst tevreden over de afstellingen van bij inter-tuning.
En ik heb ook weet van enkele circuitwagens.
dat heb ik in een ander topic al kunnen lezen. Maar ik kan moeilijk in die andere topic gaan vragen naar ervaring over dieseltuning van intertuning. Dat zou ik willen weten.
kheb een astra 1.3 cdti 90pk besteld. heb op de site van heinz dat ie op te kittelen valt naar 110 pk. Zou dat de levensduur van de al licht uitvallende motor niet drastisch verkorten?
kheb een astra 1.3 cdti 90pk besteld. heb op de site van heinz dat ie op te kittelen valt naar 110 pk. Zou dat de levensduur van de al licht uitvallende motor niet drastisch verkorten?
en geven ze bij heinz eigenlijk garantie?
Hopelijk voor't vrouwke?
La bella vliegt toch nie de deur uit?
Ik zou oppassen met het tunen van die kleine dieselstoofjes
110pk uit een 13-hondertje
Als ge power wilt, steek daar een 1.9cdti in
Comment