Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb contact gehad met Heinz en na het salon kunnen die gasten de vraag ni bijhouden. Gelieve dus een beetje respijt te hebben voor die gasten. En als je echt info wil, kan je altijd bellen!
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Op aanraden van Freude Am Fahren post ik mijn vraag hier nog eens:
De BMW 318i en 320i hebben voor zover ik weet dezelfde motor, enkel een ander motormanagement. De 318i heeft 129pk en de 320i heeft 150pk. Via chiptuning kan men de 318i tot 145pk brengen (met 30Nm hoger koppel).
Waarom haalt men via chiptuning niet de 150pk van de 320i als het toch om exact dezelfde motor gaat?
De 320i kan men trouwens op 168pk brengen.
ik zou hem niet tot 145 laten chippen, kwestie van de duurzaamheid niet in gevaar te brengen. 130 pk is goed genoeg. Kan de 5V-bak de 320Nm aan?
En wat kost dit alles?
130 pk is geen probleem. dan kunnen ze de curves bovendien nog mooier doen verlopen. de precieze prijs gaak me ni over uitspreken, want iedereen krijgt andere voorwaarden, maar tzal rond de 500 euro zijn!
Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
130 pk is geen probleem. dan kunnen ze de curves bovendien nog mooier doen verlopen. de precieze prijs gaak me ni over uitspreken, want iedereen krijgt andere voorwaarden, maar tzal rond de 500 euro zijn!
Geen probleem. Zo zie je maar, tis niet altijd zagen wat ik doe. Ik probeer altijd goede info te geven, maar had het gewoon effe moeilijk met die corsa ...
Moest je het laten doen, laat me het resultaat weten!
Want ik ben ook nog steeds aan het twijfelen ...
Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
Geen probleem. Zo zie je maar, tis niet altijd zagen wat ik doe. Ik probeer altijd goede info te geven, maar had het gewoon effe moeilijk met die corsa ...
Moest je het laten doen, laat me het resultaat weten!
Bouwen ze ook chips in, of veranderen ze enkel de software? Het inbouwen zal teveel werk zijn wss.
Ze herprogrameren meestal de orginele chip zodat er ook niets aan te merken is bij de garage of verzekering (bij een ongeval). Ik zie daarom het nut van een andere chip ook niet?
passen de Sportec 18' velgen op de Golf GTI en hoeveel kosten die?
welke 'tuning' is er mogelijk voor de GTI?
ten tweede: passen de Sportec 18' op een Audi A4 Avant 3.0 quatro Tiptronic?
en ook hier: welke mogelijkheden zijn er om deze te 'tunen'?
alvast bedankt
L.
passen de Sportec 18' velgen op de Golf GTI en hoeveel kosten die?
welke 'tuning' is er mogelijk voor de GTI?
ten tweede: passen de Sportec 18' op een Audi A4 Avant 3.0 quatro Tiptronic?
en ook hier: welke mogelijkheden zijn er om deze te 'tunen'?
alvast bedankt
L.
Sportec velgen passen zeker op een GTI.Reken daar op een 450euro per stuk zonder band.
Heinz brengt u GTI met een chip tussen de 240 en de 250pk Als je daar dan nog een uitlaatlijn en airbox bijneemt komt hij tussen de 260 en 270pk
Ik ben van het Leuvense en heb al veel goede zaken gehoord ivm hun individuele afstellingen en dat ze zo'n goeie testbank hebben.
Omdat ik van plan ben om mijn wagen GOLF+ tdi 105pk wat votter te laten gaan wou ik eerst eens polsen. Het moet gewoon goed gedaan zijn en ik zou graag ervaring van mensen horen die er dieseltuning laten doen hebben.
Comment