Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door audigirl
    Misschien dat ik hier nu op men dak ga krijgen maar ik vind de zware voet een dikke klucht. Om nog maar te zwijgen van die flikken die ze in dat programma tonen. Die twee me die Iranees daar, volgens mij weten die niet wat vriendelijk zijn is. En ja, zelfs al doe je een overtreding, dan nog moet die flik vriendelijk blijven maar het is toch oooh zo makkelijk om de stoere jongen uit te hangen tegen sociaal achterop gestelde mensen, heel chique! En dat vertegenwoordigt ons dan. Trouwens, dieje met zijnen dikke pens zou beter eens wat aan sport doen want als ik ga lopen zal hij me niet kunnen inhalen

Waren dat trouwens niet dezelfden die vorige keer eens voor dat frituur op de uitkijk stonden voor foutparkeerders? Ik geloof het wel hé, nu ja, in ieder geval het zou niets voor mij zijn. Dat van die Duitser was ook wel lichtelijk overdreven. Ja meneer u reed door het rood, hoe zien zij dat? Ik kan me niet voorstellen dat zo een cameraatje echt kan zeggen of hij al op het kruispunt was of niet, dieptezicht? Ik maak me er toch allemaal druk in hoor. Weet niet hoe jullie erover denken maar echt slim zijn die gasten volgens mij niet.

Klein verhaal, mij hebben ze ooit eens tegengehouden met de volvo van de zware voet in erpe mere. Wij waren daar op het industriepark rondjes aan het draaien met de motor. Hielden ze ons daar tegen, ik had me daar een gefrustreerde flik te pakken dat het niet normaal was, vriendelijk man, niet te doen
    De zware voet is nu eenmaal een klucht. Mensen viseren, dit dat. Wat kan mij het schelen of een 30 jarige die alleen in de wagen zit zijn gordel draagt of niet. De agenten nemen somso ook veel risico's om mensen te volgen ( zwaailicht en sirene zetten ze soms niet eens aan, want dan zijn ze natuurlijk betrapt.)
    En het excuus dat sommigen denken dat ze gevolgd worden door criminelen kan ik begrijpen: moest ik een auto en rijbewijs hebben, en er hangt een burgerwagen achter me met 1 lampje ( ja , de zware voet wagen heeft meer dan 1 lampje), dan zwaai ik even en rijd ik naar de dichtsbijzijnde verdeler van blauw op straat, naar het politiekantoor dus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana
      De zware voet is nu eenmaal een klucht. Mensen viseren, dit dat. Wat kan mij het schelen of een 30 jarige die alleen in de wagen zit zijn gordel draagt of niet. De agenten nemen somso ook veel risico's om mensen te volgen ( zwaailicht en sirene zetten ze soms niet eens aan, want dan zijn ze natuurlijk betrapt.)
      En het excuus dat sommigen denken dat ze gevolgd worden door criminelen kan ik begrijpen: moest ik een auto en rijbewijs hebben, en er hangt een burgerwagen achter me met 1 lampje ( ja , de zware voet wagen heeft meer dan 1 lampje), dan zwaai ik even en rijd ik naar de dichtsbijzijnde verdeler van blauw op straat, naar het politiekantoor dus .
      Oja met welke wagen rijd u dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
        Oja met welke wagen rijd u dan ?
        Geen, maar met burgerwagen bedoel ik geen wagen met politiestripping.

Moeilijke uitleg I know.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana
          Geen, maar met burgerwagen bedoel ik geen wagen met politiestripping.

Moeilijke uitleg I know.
          niet moeilijk zu ! Ik zou dat wss ook doen !

Comment

• De zware voet is toch pure sensatie zeker, het is em allemaal te doen om kijkcijfers. Valt niet echt onder de jobbeschrijving van een politieagent vind ik, nu ja, das mijn mening maar
            Als ik me niet vergis hebben ze trouwens meer dan 1 aanklacht tegen hun programma lopen.

Comment

De zware voet is toch pure sensatie zeker, het is em allemaal te doen om kijkcijfers. Valt niet echt onder de jobbeschrijving van een politieagent vind ik, nu ja, das mijn mening maar
              Als ik me niet vergis hebben ze trouwens meer dan 1 aanklacht tegen hun programma lopen.
              zelfs rechtzaken verloren ! En idd het is voor de sensatie ! Die toffe achtervolgingen van vroeger maar nu is het maar van niemandalletjes !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                zelfs rechtzaken verloren ! En idd het is voor de sensatie ! Die toffe achtervolgingen van vroeger maar nu is het maar van niemandalletjes !

Bij gebrek aan beter zetten ze dan maar de eerste beste op de bon Die met zen gsm de laatste aflevering, ik had er bijna medelijden mee, hem zo laten doen

Comment

Bij gebrek aan beter zetten ze dan maar de eerste beste op de bon Die met zen gsm de laatste aflevering, ik had er bijna medelijden mee, hem zo laten doen
                  Mjah dat vond ik ook! Hij heeft zich toch direct aan de kant gezet ! Alleen zijn zwieper naar het andere vak was idd wel gevaarlijk maar hem daarvoor een boete te geven ! volgens mij was hij te bang om tegen te spreken ...

Comment

De zware voet is toch pure sensatie zeker, het is em allemaal te doen om kijkcijfers. Valt niet echt onder de jobbeschrijving van een politieagent vind ik, nu ja, das mijn mening maar
                    Ik volg jouw mening volledig.

Comment

• Zware voet is juist begonnen , wel raar dat het zo laat begint, half 11, vroeger was het toch om 9 uur . Hopelijk is de aflevering van vandaag wat beter dan de vorige.
                      Last edited by TimKaa; 19/10/2005, 22:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                        Zware voet is juist begonnen , wel raar dat het zo laat begint, half 11, vroeger was het toch om 9 uur . Hopelijk is de aflevering van vandaag wat beter dan de vorige.
                        de programma is erop vooruitgegaan ! Weer lekkere achtervolgingen

Comment

• Voor de achtervolgingen en de zwaar gevallen zie ik dat ook nog graag, maar vanals dienen lul van ne presentator zijne mond opendoet is het om zeep. Dienen overdrijft altijd zo erg, volgens hem is enen da 5 per uur te snel rijdt al nen onverantwoorden doodrijder... Mijn oma zaagt nog nie half zoveel als hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                            Voor de achtervolgingen en de zwaar gevallen zie ik dat ook nog graag, maar vanals dienen lul van ne presentator zijne mond opendoet is het om zeep. Dienen overdrijft altijd zo erg, volgens hem is enen da 5 per uur te snel rijdt al nen onverantwoorden doodrijder... Mijn oma zaagt nog nie half zoveel als hem.
                            toffe oma

Er was iets dat hij zei achter een bepaalde reportage maar ik ben het vergeten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                              Voor de achtervolgingen en de zwaar gevallen zie ik dat ook nog graag, maar vanals dienen lul van ne presentator zijne mond opendoet is het om zeep. Dienen overdrijft altijd zo erg, volgens hem is enen da 5 per uur te snel rijdt al nen onverantwoorden doodrijder... Mijn oma zaagt nog nie half zoveel als hem.
                              Jij bent hier anders ook een stukje aan het "zagen" !

Comment

• Zageman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                  bent u van de polies?

Comment

• wie weet he..
                                    proficiat met uwe 45ste.

Comment

man toch, elk feit dat er iets over snelheid gaat, kom jij de moraalridder uithangen en doen of het een moord is. Of je nu crasht aan 120 of 130, zoveel zal dat niet uitmaken hoor, die kleine verschilletjes moet men niet zo extreem over doen, iedereen rijdt wel is te snel, zelfs jij zal het zonder dat te beseffen doen! Dat je 160 rijden niet akkoord mee bent, ok, maar over 5 of 10 te rap moet je niet zo zagen, want dat doe jij hier in de plaats van de persoon waarop je reageert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                        man toch, elk feit dat er iets over snelheid gaat, kom jij de moraalridder uithangen en doen of het een moord is. Of je nu crasht aan 120 of 130, zoveel zal dat niet uitmaken hoor, die kleine verschilletjes moet men niet zo extreem over doen, iedereen rijdt wel is te snel, zelfs jij zal het zonder dat te beseffen doen! Dat je 160 rijden niet akkoord mee bent, ok, maar over 5 of 10 te rap moet je niet zo zagen, want dat doe jij hier in de plaats van de persoon waarop je reageert.
                                        Och , Pirreke voelt zich weer aangesproken.

Jullie zagen hier als ouwe bomma's over snelheidsovertredingen en diegenen die daar op toe zien.
                                        Ik snap jullie niet.
                                        Hier werden al honderden commentaren volgeluld door mensen die maar 5 of 10 of 20 km/u te snel reden... en iedereen heeft zijn uitvlucht.
                                        Trouwens over kleine verschillen doet niemand extreem, er is altijd veel meer aan de hand in zulk geval.
                                        Volg de regels en dan hoef je hier niet te zagen en te klagen, of doe dat niet en slik dan de gevolgen zonder commentaar !

Comment

Och , Pirreke voelt zich weer aangesproken.

Jullie zagen hier als ouwe bomma's over snelheidsovertredingen en diegenen die daar op toe zien.
                                          Ik snap jullie niet.
                                          Hier werden al honderden commentaren volgeluld door mensen die maar 5 of 10 of 20 km/u te snel reden... en iedereen heeft zijn uitvlucht.
                                          Trouwens over kleine verschillen doet niemand extreem, er is altijd veel meer aan de hand in zulk geval.
                                          Volg de regels en dan hoef je hier niet te zagen en te klagen, of doe dat niet en slik dan de gevolgen zonder commentaar !

je kunt mss ook je commentaar voor je eigen houden, je bloeddruk zal je prijzen in de hemel. Ofwel doe je dat niet, en word je geprezen in de hel door ons.

Aan jou de keus.

Serieus nu, het feit dat je er kritiek op geeft, dat deert me niet, te snel is immers te snel, maar de manier waarop je dat doet, tjonge jonge. Ge hebt er echt niet veel kaas van gegeten.

n/o hé.

Comment

Working...
                                          X