Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
    Wel, van die praktijken vind ik schandalig.

Ik vind dat de politie regelmatige controles zou mogen uitvoeren om te controleren op versleten banden en op de bandendruk.

Zijn je banden echt versleten dan heb je 2 weken de tijd om je banden te laten wisselen, en na 2 weken breng je je oude banden binnen bij de politie + 2€ recupel-bijdrage.

Banden niet gewisseld ==> 150€ boete.
    mag je je banden niet gewoon bij de bandenboer laten, als die een document aftekend dat er nieuwe banden gelegd zijn of je de factuur erbij legt, dan moet de politie dit toch kunnen aanvaarden, ik zou het toch een last vinden die banden nog eens te moeten meeslepen.
    Maar ik geef je voor de volle 100% gelijk, banden is een van de meest belangrijke delen van de wagen om je veilig te verplaatsen, daar moet niet mee geknoeit worden. Wij laten die meteen vervangen als we de limiet bereikt hebben of er niet ver van af zijn.

Comment

• viel het jullie ook op dat de vrouwelijke agente gisteren in een achtervolging
      bij een snelhied tot 178km/h (waar men 70 mag ) zonder gordel reed ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi
        viel het jullie ook op dat de vrouwelijke agente gisteren in een achtervolging
        bij een snelhied tot 178km/h (waar men 70 mag ) zonder gordel reed ?
        Zij zijn dan ook niet verplicht om een gordel te dragen hé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
          Zij zijn dan ook niet verplicht om een gordel te dragen hé !
          Zij zijn al evenveel verplicht als wij om de gordel te dragen. Ze zijn er alleen van vrijgesteld als ze in bepaalde situaties zouden komen waarin het hun opdracht zou bemoeilijken. En aan 178 per uur vond ik wel dat ze hem had mogen aandoen.

Ik vond het trouwens schandalig onverantwoord hoe ze bleven jagen op die 'ontsnapte' ondanks dat het duidelijk was dat ze hem niet zouden pakken. Wat zij deden was al even gek en nutteloos als de snelheidsduivel zelf, maar allicht waren ze in de ban van hun quota die ze moesten halen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
            Zij zijn al evenveel verplicht als wij om de gordel te dragen. Ze zijn er alleen van vrijgesteld als ze in bepaalde situaties zouden komen waarin het hun opdracht zou bemoeilijken. En aan 178 per uur vond ik wel dat ze hem had mogen aandoen.

Ik vond het trouwens schandalig onverantwoord hoe ze bleven jagen op die 'ontsnapte' ondanks dat het duidelijk was dat ze hem niet zouden pakken. Wat zij deden was al even gek en nutteloos als de snelheidsduivel zelf, maar allicht waren ze in de ban van hun quota die ze moesten halen!
            Dan schatte ze deze situatie andres in dan u é . Heb het spijtig genoeg nie gezien !

Comment

Dan schatte ze deze situatie andres in dan u é . Heb het spijtig genoeg nie gezien !
              Jeps

Zij: "Vlug, vlug. Deze moet ik nog hebben, staat goed op mijn CV"
              Ik: "Waarom moet zij nodeloos 180 vlammen als het duidelijk is dat die andere al lang weg is"

Inderdaad. De politie en wetgeving houdt er een andere visie op na dan ikzelf!

Comment

Ik vond het eigenlijk fantastisch dat ze hem niet konden inhalen, het geeft een mens hoop, zou ik zeggen.

Maar dat ze er achter bleven "jagen",... Het gaf een beetje de indruk dat ze het niet konden verkroppen dat ze hem moesten laten gaan. Hun ego was een beetje gekrenkt.
                A Twist of the Wrist

Comment

• Och geef gelijk wie een Evo of STI en je rijdt die er zo af op de binnenbaantjes.

Maar het zou wel zo kunnen zijn zoals je zegt

Comment

Och geef gelijk wie een Evo of STI en je rijdt die er zo af op de binnenbaantjes.
                    Ik denk dat je zelfs geen Evo of STi nodig hebt om ze er af te rijden.

Een beetje voorsprong hebben, de weg goed kennen, beetje geluk en geen slak van een wagen hebben,...
                    A Twist of the Wrist

Comment

• LOL, die Volvo heeft me nog nooit echt kunnen overtuigen. Dat is waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                        Ik denk dat je zelfs geen Evo of STi nodig hebt om ze er af te rijden.

Een beetje voorsprong hebben, de weg goed kennen, beetje geluk en geen slak van een wagen hebben,...

geef hen anders maar een V70R

Comment

• Maar wie probeert er nu van de flikken weg te rijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                            Maar wie probeert er nu van de flikken weg te rijden ?
                            ik met de fiets in Leuven en het lukt verdomd goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                              ik met de fiets in Leuven en het lukt verdomd goed.
                              lol 1234567890

Comment

• Wie heeft gekeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                  Wie heeft gekeken?
                                  Ik kon kiezen voetbal of zware voet ... Is dan toch de zware voet geworden maar één iets dat interessants was en dat was het laatste ! De rest jah zever

Comment

Ik kon kiezen voetbal of zware voet ... Is dan toch de zware voet geworden maar één iets dat interessants was en dat was het laatste ! De rest jah zever

Die pakistaan (of wa wast?) vond ik ook nog wel grappig Die verstond de balle van wat die flik zei De volgende aflevering is nu terug door de week (vanaf woensdag 19 okt.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                      Die pakistaan (of wa wast?) vond ik ook nog wel grappig Die verstond de balle van wat die flik zei De volgende aflevering is nu terug door de week (vanaf woensdag 19 okt.)
                                      Achter blind date ! Mjah als het altijd zo'n zever is van niemandalletjes ! Enigste echte "zware" snelheidsovertredingen was die golf en peugot zeker?

edit: ja die pakistan en die barst in die ruit

Comment

edit: ja die pakistan en die barst in die ruit
                                        "van bal" zeit em

Flik: Wanneer maken?

woensdagmiddag van bal

Comment

• Die met zijn oening golf was wel goe! Die zegt: ik rij met slechte banden rond
                                          Ik dacht: aah, nu heeft hem het dik aan zijn kl*ten!
                                          Maar nee, die zeggen daar niks van Dat is normaal ofwa?

Comment

Working...
                                          X