Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vond het programma wel goed. Maar ik had wel de indruk dat de reclame langer duurde als het programma zelf. Op Ned2 hebt ge ook zo'n programma: www.blikopdeweg.nl. Dat duurt veel langer daar. Daar rijden ze met dezelfde Volvo rond maar dan een 2.4T van 200pk. Ik denk dat ze hier ook wel zoiets zullen hebben.
Ja ik kijk(keek) daar ook altijd naar, naast de volvo rijden ze ook met nen passat 2.8 v6
en ook nog enkele moto's, en ook nog een S60 D5, ...
is het geen V70 T5 ipv een 2.4 T bij Blik op de weg? (maakt zo'n 50pk verschil )
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Audi S8 vs Gendarmerie Française
BMW M5 vs Peugeot 406
BESTE ACHTERVOLGINGSSCENE OOIT !!!
Thx voor de tip. Was idd een extreem goede achtervolgingsscene!!!!!!!!!!
Wat ik wel niet begrijp is dat ze de rotondes in de regelementaire richting namen als ze links wilden afslaan. Het is dan toch sneller om gewoon af te snijden door in de foute richting (uurwijzerzin) van de rotonde te rijden.
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Ik heb nog eens snel bekeken. Bedoelde dat fragmentje vooralleer ze de tunnel in gaan(M5<->406). Want dat stukje vind ik ook maar absurd: ze willen rechts afslaan op rotonde wat doen ze allebei, ze maken eerst een volledig rondje en slaan dan pas af!
Ik vond het programma wel goed. Maar ik had wel de indruk dat de reclame langer duurde als het programma zelf. Op Ned2 hebt ge ook zo'n programma: www.blikopdeweg.nl. Dat duurt veel langer daar. Daar rijden ze met dezelfde Volvo rond maar dan een 2.4T van 200pk. Ik denk dat ze hier ook wel zoiets zullen hebben.
Ja ik kijk(keek) daar ook altijd naar, naast de volvo rijden ze ook met nen passat 2.8 v6
en ook nog enkele moto's, en ook nog een S60 D5, ...
is het geen V70 T5 ipv een 2.4 T bij Blik op de weg? (maakt zo'n 50pk verschil )
Het zou mij ook verbazen dat het een diesel is, ik ga ook eerder voor de 2.4T of de T5.
in het volk stond een interview met de presentator van blik op de weg en die zei, dat wie Blik op de weg kopieerde, zich geen zorgen maakte over verkeersveiligheid.
En ik kan hem daarin volgen, ik denk dat vtm dat programma het leven heeft ingeroepen puur om de kijkcijfers op te drijven.
Gelieve niet de inhoud van de TV programma's hier te bespreken, open hierover liever een andere topic...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jullie hebben het altijd meteen over de motorinhoud..
hoe weten jullie dat? goed kijken naar de achterkant nummeraanduiding?
of horen jullie dat.. TELL ME!!!!! :snipersmile:
Daar rijden ze met dezelfde Volvo rond maar dan een 2.4T van 200pk. Ik denk dat ze hier ook wel zoiets zullen hebben.
Dus als je een degelijke chaufeur bvb in een porsche, ferrari of dergelijk zet, kan die volvo het wel schudden !
Heb bij blik op de weg eens gezien dat ze ne BMW M5 achtervolgde. De chauffeur van die M5 twijfelde even wat hij ging doen maar besloot dan toch door te rijden en ging er met 250 km/u vandoor. En ja hoor, de volvo moest lossen
Jullie hebben het altijd meteen over de motorinhoud..
hoe weten jullie dat? goed kijken naar de achterkant nummeraanduiding?
of horen jullie dat.. TELL ME!!!!! :snipersmile:
Gewoon uit ervaring, kennis vd wagens zelf, vb als je een 5 reeks met links en rechts 2 uitlaatjes dan is dat een m5(daar zal je het ook wel bij horen )
Gelieve niet de inhoud van de TV programma's hier te bespreken, open hierover liever een andere topic...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vanavond op Kanaaltwee om 22u55, de film 'Bullitt' met Steve McQueen. Naar het schijnt zit er in deze film een 14 minuten durende achtervolging met een Mustang GT. Dat kan wel eens de moeite zijn!
Vanavond op Kanaaltwee om 22u55, de film 'Bullitt' met Steve McQueen. Naar het schijnt zit er in deze film een 14 minuten durende achtervolging met een Mustang GT. Dat kan wel eens de moeite zijn!
die is idd de moeite !!!
BIG DILEMMA: vanavond ook EUROVISIESONGFESTIVAL: WEE O WEE WAT ZOU IK KIEZEN
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Audi S8 vs Gendarmerie Française
BMW M5 vs Peugeot 406
BESTE ACHTERVOLGINGSSCENE OOIT !!!
vraagje: die 'M5' uit Ronin, is dat wel een M5 ?!? mijn pa beweert dat er van dat modeljaar nooit een M-versie gebouwd was. en eerlijk gezegd, ik vind er ook maar bijhoorlijk weinig "M" aan, kan het niet zijn dat het een 540i was of zo ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Top Gear was weer zalig. Vooral dat onderdeel met die Alpina... je ziet Jeremy sukkelen om met die wagen te rijden waarna hij besluit dat het totaal geen sportwagen is en zelfs ronduit een slechte wagen. Eventjes later neemt de Stig de wagen mee op het circuit en draait er zowaar precies dezelfde rondetijd mee als met een Lambo Murcielago. Dus 't is geen sportwagen, maar wel even snel als de Lambo. Mooi
Comment