Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenZonda gaar met het kontje bloot.? chance gehad..
http://www.evoprints.com/ kan je hun foto's in groot formaat bestellen !
Leave a comment:
-
Guest repliedVriend aan huis bij EVO koopt tweedehands een grijze Carrera GT en laat die eventjes geel overspuiten.
Met een Lotus 340R opwintersport
RUF Yelllowbird
Leave a comment:
-
Guest repliedHier nog enkele voorsmaakjes over hun duurtestvloot en de knappe fotografie in EVO.
Hoe gebruik ik mijn Murcielago als waslijn op de camping van Le Mans.
Engine out bij groot onderhoud.
Zonda gaar met het kontje bloot.
Leave a comment:
-
Guest repliedEVO magazine;the trill of driving
Dit magazine is door mijzelf en anderen op dit forum al meerdere keren als het beste automagazine ter wereld genoemd.
Reden genoeg dacht ik om er een apart thread over op te starten.
Dit engels magazine verschijnt maandelijks en word ook door de constructeurs hoog ingeschat.Zo zijn ze bijna vriend aan huis bij Mr Pagani.
De test zijn meestal behoorlijk uitgebreid en dikwijls hangt er nog een mooi reisverhaal,reisroute,of annekdote bij.Het enige nadeel is,hoewel ik het engels behoorlijk machtig ben,de artikels lang zijn en je toch wat geconcentreerder moet lezen om met alles mee te zijn.Waardoor je er ook wat langer over doet dan een Nederlandstalig magazine.
Heel leuk om te volgen zijn ook de verslagen van hun eigen duurtestvloot.Dit kan gaan van een SportKa tot een Pagani Zonda.De meest van die wagens worden door de constructeurs geleverd.Een bepaald deel is ook eigen bezit of bezit van medewerkers.Zo hebben ze iemand die al meer dan een jaar een Murcielago als bijna dageliks vervoer gebruikt.Zo zie je eens goed wat het kost om een supercar rijdende te houden.
Binnenkort verschijnt reeds het 100ste nr van EVO,k ben blij dat ik er vanaf nr1 bij was.Ik heb er sindsdien nog geen enkele van gemist.
Door hun was ik ook vorig jaar op Top Marques in Monaco,elk abbonnee kreeg 2gratis toegangskaarten.
Voor de geinterreseerden is dit de site http://www.evo.co.uk
Veel plezier.Bijgevoegde Bestanden
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker
In welke Evo staat dat artikel? Ik zie er niks over in de nieuwste...
091 Mei 2006 pag.140
Leave a comment:
-
Guest replied[QUOTE=ICEFARMER]Oorspronkelijk geplaatst door RSOmgekeerdIe heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel
[/quot
Inderdaad ge hebt gelijk,ik had het artikel nog niet doorgelezen,ik ben afgegaan op de foto´s.Nu het blijft gekkenwerk,de meeste hier zouden tevreden zijn met een Carrera GT ongeacht de kleur.
Leave a comment:
-
Guest replied[quote=RS]OmgekeerdIe heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel
[/quot
Inderdaad ge hebt gelijk,ik had het artikel nog niet doorgelezen,ik ben afgegaan op de foto´s.Nu het blijft gekkenwerk,de meeste hier zouden tevreden zijn met een Carrera GT ongeacht de kleur.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERGele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!Ie heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door RenoOverigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Subaru555Heel goed magazine, prijzen lekker openlijk PK's aan...
En zie die cover
én Forester STI en Impreza WRX testveslagen. Nu nog vinden in Gent.
of anders euh korte wegbeschrijving: voorbij de nieuwe wandeling richting rabot. net voor het water afdraaien naar links, rechtdoor tot aan volgend kruispunt, daar links op de hoek isset.
ofwel ergens anders
ik vind het veel geld voor een boekje
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door RenoEVO is idd het beste magazine, met bovendien een zeer hoog 'collectable' gehalte. Ik zie mij binnen 20 jaar nog geen autowereld ter hand te nemen, maar mijn EVO's, die bewaar ik! K'heb nu 3 volledige jaargangen en k'probeer de oude issues op te snorren via EBAY, maar dit blijkt een dure aangelegenheid. De eerste nummers 'gaan' al gouw 30£ of meer, en dan moet je ze nog laten versturen....
Overigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...
In een vd nummers stond dat voor sommige nummers al 70£ gegeven word.
Ik heb ze allemaal van nr 1 tot nr 90,ik ga ze nog een tijd houden allesinds.
Autovisie begint mij de laatste tijd ook wat teleur te stellen,blijkbaar beginnen ze veel artikels van EVO gewoon over te nemen.Gelukkig maken ze zelf nog genoeg eigen reportages.Ik weet ook niet of ik mijn abonnement nog ga verlengen.
Ik heb wel het goede moment afgewacht om een abonnement te nemen.2jaar terug mocht je een uur met hun Donkervoort rijden als je abonnee werd.Ik heb niet getwijfeld,en het was onvergeetelijk,ondanks dat het berekoud was en op het einde vh ritje begon te regenen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERDie medewerkers van EVO moeten toch een ander jobke hebben,ik denk dat voor een paar journalistje spelen een hobby is.
Die Simon George heeft het afgelopen jaar een Murcielago gebruikt als bijna dagelijks vervoer in de duurtestvloot,en zie nu waar een andere nl.Paul Bailey mee rondtufthttp://www.evo.co.uk ,zoek naar Road Test en dan Long Term Test, hoe doen die gasten dat,dat is pas een droomjob
Gele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!
zalig
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMERIk ben ook geabbonneert vanaf nr 1,het is gewoon het beste magazine dat ik ooit gekend heb.Soms wel wat lange artikels.Prachtige foto´s en reisreportages.Als je een artikel gelezen hebt is het alsof je zelf met de wagen gereden hebt of het nu een Mini is of een Lambo ook al heb je dan nog nooit met iets dergelijks gereden zo goed word het gevoel omschreven.Het andere magazine dat ik heb is het Nederlandse Autovisie.Er is geen enkel belgisch magazine dat zo objectief over auto´s schrijft als deze 2,Belgische lijken meer op reclamebladen voor de auto´s die besproken worden.EVO kan het zich dan ook permiteren vanwege de grote afzetmarkt die ze hebben.Misschien kan Autowereld mij van het tegendeel overtuigen met een gratis abbonnement.
Overigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...
Leave a comment:
-
Guest repliedDie medewerkers van EVO moeten toch een ander jobke hebben,ik denk dat voor een paar journalistje spelen een hobby is.
Die Simon George heeft het afgelopen jaar een Murcielago gebruikt als bijna dagelijks vervoer in de duurtestvloot,en zie nu waar een andere nl.Paul Bailey mee rondtufthttp://www.evo.co.uk ,zoek naar Road Test en dan Long Term Test, hoe doen die gasten dat,dat is pas een droomjob
Gele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!
Leave a comment:
-
Inderdaad, Autovisie is ook een zéér goed magazine. Een van mijn favorieten
Leave a comment:
-
Guest repliedIk ben ook geabbonneert vanaf nr 1,het is gewoon het beste magazine dat ik ooit gekend heb.Soms wel wat lange artikels.Prachtige foto´s en reisreportages.Als je een artikel gelezen hebt is het alsof je zelf met de wagen gereden hebt of het nu een Mini is of een Lambo ook al heb je dan nog nooit met iets dergelijks gereden zo goed word het gevoel omschreven.Het andere magazine dat ik heb is het Nederlandse Autovisie.Er is geen enkel belgisch magazine dat zo objectief over auto´s schrijft als deze 2,Belgische lijken meer op reclamebladen voor de auto´s die besproken worden.EVO kan het zich dan ook permiteren vanwege de grote afzetmarkt die ze hebben.Misschien kan Autowereld mij van het tegendeel overtuigen met een gratis abbonnement.Bijgevoegde Bestanden
Leave a comment:
-
Guest repliedSinds n°1 een maandelijkse aanschaf voor mij.
Er bestaat geen beter automagazine, prachtig geschreven, schitterende locaties om nog maar te zwijgen van de foto's!
Een aanrader!!!
Leave a comment:
-
Guest replied't zeker een aanrader, deze COTH editieFord GT,F430,Gallardo SE,M3 CS,Cayman S,V8 Vantage,M6,SLK55 AMG en de Sagaris.
Verrassende uitslag wel :o
Leave a comment:
Leave a comment: