Dat probleem komt me bekend voor. Vorig jaar heb ik al eens geprobeerd een abonnement te nemen en toen ging mijn betaling ook niet door. Ze hebben mij daarvoor toen een brief gestuurd, heb je al zo'n brief ontvangen?
Ik kreeg het toen niet in orde tot ik een jaar later nogmaals probeerde en toen ging het wel zonder probleem, zonder dat iets anders heb gedaan.
Gewoon nog eens proberen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben ook abonnee vanaf dit jaar, mag je ze doorgaans reeds zo vroeg in de bus verwachten?
Via welke weg hebben jullie dat abonnement in orde gebracht?
Leave a comment:
-
Guest repliedBij mij lag hij ook gisteren in de postbus, volledig onbeschadigd... Waarom heb ik niet eerder een abonnement genomen?
Het ziet er overigens een zeer goed nummer uit, ik hou van die reisverhalen!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben ook abonnee vanaf dit jaar, mag je ze doorgaans reeds zo vroeg in de bus verwachten?Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenIk heb me ook geabonneerd. Het is wel sterk dat het nummer op de dag van de release in je bus ligt. Petje af voor de UK.
This month's evo
Zonda F Roadster rips up Tuscany in 40-page Great Escapes special, £1,000 Grand Challenge, we're first to drive 9FF GTR9, 295bhp Astra and all the usual regulars. On sale now.
6th January 2009
News
This issue’s craziest name belongs to the Zolfe Orange – Britain's exciting new bargain sports coupe
Driven
9FF GT9R, Wiesmann MF5, Litchfield Impreza, 888 Astra VXR
Letters
Some of you have only just emerged from reading eCoty! Cue sarcastic shock that the Porsche 911 didn’t win
Great Escapes
Some days, when the weather is dismal, the news bulletins seem to be particularly depressing, and you’re stuck in an office, all you want to do is escape. We show you how to do just that. David Vivian starts us off on page 56 by running off to Spain with the new Porsche Cayman. Then Ollie Marriage heads for the Scottish Highlands on page 64 with the mighty McMerc SLR Roadster. Catchpole’s careering round Corsica next with the awesome Mégane R26.R, then on page 80 John Simister saddles up for the wilds of England’s north-east in a Lotus Europa. Finally, on page 86, John Barker goes back to Tuscany – the location of his all-time perfect drive. He’s in the last ever Zonda F Roadster, which is nice.
Performance test: 430 Scuderia
Ferrari says that the Scuderia laps Fiorano as quickly as an Enzo. But can it match the Enzo’s lap time at the West Circuit, and just how fast is it in a straight line? John Barker goes in search of the answers
The Grand Challenge: this time it’s convertible
You don’t need a Zonda-sized bank account to get a convertible. We’ve bought four for £1000 each. Whether they’re any good, however…
Citroen GT
It doesn’t turn into a robot and dance, but it’s still pretty exciting
Novitec F430 supercharged
Exciting as the Scuderia is, there are companies out there who will make your F430 even faster. Henry Catchpole hangs on
Mini John Cooper Works and 500 Abarth
They’re small, they’re cute, they’re loveable. And now their fluffy exteriors conceal very sharp claws. We drive the must-have superminis of the moment
Best job in the world: chief test driver for Michelin
A Veyron wears Michelins, so Jéröme Haslin’s had to test one to the limit. Porsches wear Michelins too, so he’s driven all of them, too. You get the idea
Infiniti G37S vs BMW 335i
Infiniti might be a new brand in Europe, but its surprisingly characterful rear-wheel-drive, V6-powered G37S has a real chance of upsetting BMW
How to buy a supercar bargain
The recession means that there’s never been a better time to grab a Gallardo or acquire an Aston. Roger Green looks at where to buy and how to finance your dream
Subscriptions
Apparently both Alexandra Burke and Leonard Cohen subscribe
Long-termers
The biggest, the smallest, the rumbliest and… the best for playing drums next to. All these cars are leaving the fleet this month
The Knowledge
What will 2009 hold for everyone? Perhaps you’ll find the answer in The Knowledge. Try the ‘Small Coupe’ section
Ask the Experts
Ask them whatever you like, but try and make it car-related
Birth of an Icon: Mazda MX-5
They copied the exhaust note from an MG and the rest from Lotus…
</IMG itxtvisited="1">
Leave a comment:
-
Guest repliedIk heb me ook geabonneerd. Het is wel sterk dat het nummer op de dag van de release in je bus ligt. Petje af voor de UK.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDe nieuwe EVO lag net in de bus,de cover is al veelbelovend,straks eens bladeren.
Kon ik maar eens die leesachterstand wegwerken.
Leave a comment:
-
Guest repliedDe nieuwe EVO lag net in de bus,de cover is al veelbelovend,straks eens bladeren.
Kon ik maar eens die leesachterstand wegwerken.
Leave a comment:
-
Ach, zo erg is het ook weer niet...
Ik rij wekelijks voorbij die IMS dus moeite kost het niet echt...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenVroeger heb ik een abonnement gehad en dat was niks dan last en gezever.
Altijd geplooide enveloppen, waterschade (), soms zelf al geopend en gelezen.
Ik ben al abonnee van nr 2,alleen spijtig dat ik in het lezen 7 nrs achterloop.
THIS MONTH'S MAG
News
Porsche’s Panamera has finally shown itself, and our own Harry Metcalfe was there to see it. The ‘beauty or beast’ debate starts here
Driven
Mercedes SL65 Black, l IFR Aspid, Honda Civic Type-R, Oakley Design GT2, Renault Mégane, Audi S5 tiptronic, Mercedes ML63 AMG, Subaru Forester
Letters
We’re wrong, apparently. The GT-R shouldn’t have won eCoty and the X-Bow is wonderful. If you’d care to step outside for a moment…
Nissan 370Z
On a little piece of Germany in Japan we drive the eagerly awaited successor to the 350Z. It has a shorter wheelbase, more power and a very clever manual gearbox
Lotus Celebration
As Lotus reaches 60, we celebrate all that makes the cars from Hethel so special. It begins on page 76 with an exclusive look at the very, very first production-spec Evora to roll off the line. Then, on page 84, we look back at the Evora’s 2+2 forefathers. After that, starting on page 86, John Barker pops over to Wales to drive five iconic lightweight Lotuses, from Elite to 2-Eleven. And finally, on page 96, Gordon Murray examines the moustachioed genius of Colin Chapman
Hire cars
Handbrake turns, clutchless gearchanges, tyres peeling off rims… we go mental in four rentals, including the new Ka
Rallying
It’s the final stage of Catchpole’s first year in rallying
Ruf’s supercar
Take a Porsche 911, move the engine forward a bit and – bingo! – you can hit 235mph! Obviously it’s not quite that simple, because if you get it wrong you could end up with a Cayman…
Electric 911
Or how about this? Take a 911, rip out the flat-six, install an electric motor in its place, then fill every available square inch with batteries. We drive the result
Buying Guide: hot Méganes
Tightening your belt and downsizing from your Maser? You need a Renaultsport Mégane
Long-term tests
Our red BMW M3 has howled off into the wintry sunset and a silver Jaguar XF SV8 has emerged out of a frosty dawn (we’re painting pictures with words here, people)
evo Sport
Roger Green looks back at his season in the Westfield AeroRace that he and Tomalin concocted in an Oxfordshire shed
The Knowledge
If you find any cake crumbs caught between the pages then blame staff writer Stephen Dobie
Icon: Ruf CTR ‘Yellow Bird’
Actually, perhaps that should really be ‘Icons’, because test driver Stefan Roser’s white socks are nothing less than legendary
Leave a comment:
-
Ik koop de mijn steeds bij IMS in Antwerpen.
Vroeger heb ik een abonnement gehad en dat was niks dan last en gezever.
Altijd geplooide enveloppen, waterschade (), soms zelf al geopend en gelezen.
Dat ik nu een eurootje meer betaal geeft niet, elk kwartaal bij IMS een factuurtje scoren is trouwens goed voor de onkosten,....
Leave a comment:
-
Guest repliedAanrader voor de Porsche liefhebbers:
Porsche Bookazine, te bestellen via evo.co.uk
Waiting on mine
Leave a comment:
-
Guest repliedEn als dat nog niet genoeg is, krijg je ook een exemplaar van British Supercars (het bookazine van 2 (?) jaar geleden), kan je artikelen downloaden via de website en krijg je Subscription-only covers.
Het enige wat me altijd heeft tegengehouden was de onhandigheid van de postbode in combinatie met mijn iets te kleine postbus. Ik houd m'n hart vast voor het eerste nummer dat normaal vandaag in de postbus zou moeten zitten!
Leave a comment:
-
En ik 11 of 11,5 € (Steevast op Munchen Airport). Moet dan toch eens uitkijken naar een abo. thanks!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenVoor de vaste lezers van EVO; T'is de moment om een abonnement te nemen (gelet op de lage pond). Omgerekend komt het op 4,5 euro per nummer, toch wel een lekker verschil met de winkelprijs!
Leave a comment:
-
Guest repliedVoor de vaste lezers van EVO; T'is de moment om een abonnement te nemen (gelet op de lage pond). Omgerekend komt het op 4,5 euro per nummer, toch wel een lekker verschil met de winkelprijs!
Leave a comment:
-
Guest repliedEven weer laten gaan op Ebay, nog 10 back issues op de kop kunnen tikken, nog een tiental en ik heb ze allemaal van 1 - 125
Moesten er trouwens nog mensen op 't forum een paar exemplaren wegdoen, laat iets weten.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk ben ook sinds jaren een trouwe lezer van Evo. Ik koop het boekje elke maand trouw sinds nr. 11, maar 1 tot 10 heb ik een paar jaar geleden aangeschaft via eBay. Een prijzige aankoop, maar zeker de moeite. Van beroep ben ik werkzaam in de fotosector en één van de redenen dat ik Evo koop zijn dan ook de verbuffende foto's. Wat ik ook schitterend vind zijn de reis- en raceverhalen. Zo kreeg ik echt kippevel toen ik enkele nummers terug het verslag van Richard Meaden over zijn deelname aan de 24u van de Nurburgring las. Schitterend geschreven! (En de man kan ook best goed aan zijn stuur draaien.)
Wat slecht weinig mensen weten is dat er ook een soort nr. 0 bestaat van Evo. Dit is niet echt een officieel nummer maar werd in een zeer kleine oplage gedrukt en gebruikt als presentatie om investeerders/adverteerders te lokken bij de lancering van dit magazine. Ik zoek zelf al jaren een dergelijk nummer, maar zelfs op eBay ben ik deze nog nooit tegengekomen.
Leave a comment:
-
Guest replied3.5 sterren voor sti
4.5 voor evo
MAAR IK GA HET NAKIJKEN
dit is wat ik mij herrinner
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenHoe doen ze het toch é? Keer op keer.... op keer .....
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenWeeral een vetgeil nummer (het is al uitgelezen...)
Ik heb vandaag ook dat Ferarri Special Nummer in de bus gekregen.
Een hele verzameling artikels over... Ferarri..., zowel van Evo als van Octane magazine...
Nog Vetter Geiler....
Heb je het besteld of krijg je dat bij een abonnement? K'vind het nogal duur om te bestellen, dan ga'k het liever gaan halen als ik nog eens naar london trek...
Ik mag me sinds 2 dagen overigens EVO-abonnee noemen
Leave a comment:
Leave a comment: