Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Dat probleem komt me bekend voor. Vorig jaar heb ik al eens geprobeerd een abonnement te nemen en toen ging mijn betaling ook niet door. Ze hebben mij daarvoor toen een brief gestuurd, heb je al zo'n brief ontvangen?





    Ik kreeg het toen niet in orde tot ik een jaar later nogmaals probeerde en toen ging het wel zonder probleem, zonder dat iets anders heb gedaan.

    Gewoon nog eens proberen?

    Leave a comment:


  • Porker
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Ik ben ook abonnee vanaf dit jaar, mag je ze doorgaans reeds zo vroeg in de bus verwachten?
    Blijkbaar is er iets fout gegaan met mijn abonnement, de betaling gaat niet door en ik kan er niemand bereiken.

    Via welke weg hebben jullie dat abonnement in orde gebracht?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Bij mij lag hij ook gisteren in de postbus, volledig onbeschadigd... Waarom heb ik niet eerder een abonnement genomen?

    Het ziet er overigens een zeer goed nummer uit, ik hou van die reisverhalen!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Ik ben ook abonnee vanaf dit jaar, mag je ze doorgaans reeds zo vroeg in de bus verwachten?
    Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik heb me ook geabonneerd. Het is wel sterk dat het nummer op de dag van de release in je bus ligt. Petje af voor de UK.
    In het begin was het soms lang onderweg,nu stond het nieuwe nr nog niet op hun site en het lag al in de bus.




    This month's evo
    Zonda F Roadster rips up Tuscany in 40-page Great Escapes special, £1,000 Grand Challenge, we're first to drive 9FF GTR9, 295bhp Astra and all the usual regulars. On sale now.


    6th January 2009



    News
    This issue’s craziest name belongs to the Zolfe Orange – Britain's exciting new bargain sports coupe
    Driven
    9FF GT9R, Wiesmann MF5, Litchfield Impreza, 888 Astra VXR

    Letters
    Some of you have only just emerged from reading eCoty! Cue sarcastic shock that the Porsche 911 didn’t win

    Great Escapes
    Some days, when the weather is dismal, the news bulletins seem to be particularly depressing, and you’re stuck in an office, all you want to do is escape. We show you how to do just that. David Vivian starts us off on page 56 by running off to Spain with the new Porsche Cayman. Then Ollie Marriage heads for the Scottish Highlands on page 64 with the mighty McMerc SLR Roadster. Catchpole’s careering round Corsica next with the awesome Mégane R26.R, then on page 80 John Simister saddles up for the wilds of England’s north-east in a Lotus Europa. Finally, on page 86, John Barker goes back to Tuscany – the location of his all-time perfect drive. He’s in the last ever Zonda F Roadster, which is nice.
    Performance test: 430 Scuderia
    Ferrari says that the Scuderia laps Fiorano as quickly as an Enzo. But can it match the Enzo’s lap time at the West Circuit, and just how fast is it in a straight line? John Barker goes in search of the answers

    The Grand Challenge: this time it’s convertible
    You don’t need a Zonda-sized bank account to get a convertible. We’ve bought four for £1000 each. Whether they’re any good, however…

    Citroen GT
    It doesn’t turn into a robot and dance, but it’s still pretty exciting

    Novitec F430 supercharged
    Exciting as the Scuderia is, there are companies out there who will make your F430 even faster. Henry Catchpole hangs on

    Mini John Cooper Works and 500 Abarth
    They’re small, they’re cute, they’re loveable. And now their fluffy exteriors conceal very sharp claws. We drive the must-have superminis of the moment
    Best job in the world: chief test driver for Michelin
    A Veyron wears Michelins, so Jéröme Haslin’s had to test one to the limit. Porsches wear Michelins too, so he’s driven all of them, too. You get the idea

    Infiniti G37S vs BMW 335i
    Infiniti might be a new brand in Europe, but its surprisingly characterful rear-wheel-drive, V6-powered G37S has a real chance of upsetting BMW

    How to buy a supercar bargain
    The recession means that there’s never been a better time to grab a Gallardo or acquire an Aston. Roger Green looks at where to buy and how to finance your dream

    Subscriptions
    Apparently both Alexandra Burke and Leonard Cohen subscribe

    Long-termers
    The biggest, the smallest, the rumbliest and… the best for playing drums next to. All these cars are leaving the fleet this month

    The Knowledge
    What will 2009 hold for everyone? Perhaps you’ll find the answer in The Knowledge. Try the ‘Small Coupe’ section

    Ask the Experts
    Ask them whatever you like, but try and make it car-related

    Birth of an Icon: Mazda MX-5
    They copied the exhaust note from an MG and the rest from Lotus…
    </IMG itxtvisited="1">














    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ik heb me ook geabonneerd. Het is wel sterk dat het nummer op de dag van de release in je bus ligt. Petje af voor de UK.

    Leave a comment:


  • Porker
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    De nieuwe EVO lag net in de bus,de cover is al veelbelovend,straks eens bladeren.
    Kon ik maar eens die leesachterstand wegwerken.
    Ik ben ook abonnee vanaf dit jaar, mag je ze doorgaans reeds zo vroeg in de bus verwachten?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    De nieuwe EVO lag net in de bus,de cover is al veelbelovend,straks eens bladeren.
    Kon ik maar eens die leesachterstand wegwerken.

    Leave a comment:


  • Wally
    replied
    Ach, zo erg is het ook weer niet...
    Ik rij wekelijks voorbij die IMS dus moeite kost het niet echt...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
    Vroeger heb ik een abonnement gehad en dat was niks dan last en gezever.
    Altijd geplooide enveloppen, waterschade (), soms zelf al geopend en gelezen.
    Meent ge dat nu,tot nu toe zijn alle nrs hier al perfect toegekomen.
    Ik ben al abonnee van nr 2,alleen spijtig dat ik in het lezen 7 nrs achterloop.



    THIS MONTH'S MAG
    News
    Porsche’s Panamera has finally shown itself, and our own Harry Metcalfe was there to see it. The ‘beauty or beast’ debate starts here
    Driven
    Mercedes SL65 Black, l IFR Aspid, Honda Civic Type-R, Oakley Design GT2, Renault Mégane, Audi S5 tiptronic, Mercedes ML63 AMG, Subaru Forester

    Letters
    We’re wrong, apparently. The GT-R shouldn’t have won eCoty and the X-Bow is wonderful. If you’d care to step outside for a moment…

    Nissan 370Z
    On a little piece of Germany in Japan we drive the eagerly awaited successor to the 350Z. It has a shorter wheelbase, more power and a very clever manual gearbox

    Lotus Celebration
    As Lotus reaches 60, we celebrate all that makes the cars from Hethel so special. It begins on page 76 with an exclusive look at the very, very first production-spec Evora to roll off the line. Then, on page 84, we look back at the Evora’s 2+2 forefathers. After that, starting on page 86, John Barker pops over to Wales to drive five iconic lightweight Lotuses, from Elite to 2-Eleven. And finally, on page 96, Gordon Murray examines the moustachioed genius of Colin Chapman

    Hire cars
    Handbrake turns, clutchless gearchanges, tyres peeling off rims… we go mental in four rentals, including the new Ka

    Rallying
    It’s the final stage of Catchpole’s first year in rallying

    Ruf’s supercar
    Take a Porsche 911, move the engine forward a bit and – bingo! – you can hit 235mph! Obviously it’s not quite that simple, because if you get it wrong you could end up with a Cayman…

    Electric 911
    Or how about this? Take a 911, rip out the flat-six, install an electric motor in its place, then fill every available square inch with batteries. We drive the result

    Buying Guide: hot Méganes
    Tightening your belt and downsizing from your Maser? You need a Renaultsport Mégane

    Long-term tests
    Our red BMW M3 has howled off into the wintry sunset and a silver Jaguar XF SV8 has emerged out of a frosty dawn (we’re painting pictures with words here, people)

    evo Sport
    Roger Green looks back at his season in the Westfield AeroRace that he and Tomalin concocted in an Oxfordshire shed

    The Knowledge
    If you find any cake crumbs caught between the pages then blame staff writer Stephen Dobie

    Icon: Ruf CTR ‘Yellow Bird’
    Actually, perhaps that should really be ‘Icons’, because test driver Stefan Roser’s white socks are nothing less than legendary


















    Leave a comment:


  • Wally
    replied
    Ik koop de mijn steeds bij IMS in Antwerpen.
    Vroeger heb ik een abonnement gehad en dat was niks dan last en gezever.
    Altijd geplooide enveloppen, waterschade (), soms zelf al geopend en gelezen.
    Dat ik nu een eurootje meer betaal geeft niet, elk kwartaal bij IMS een factuurtje scoren is trouwens goed voor de onkosten,....

    Leave a comment:


  • Porker
    Guest replied
    Aanrader voor de Porsche liefhebbers:

    Porsche Bookazine, te bestellen via evo.co.uk



    Waiting on mine

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    En als dat nog niet genoeg is, krijg je ook een exemplaar van British Supercars (het bookazine van 2 (?) jaar geleden), kan je artikelen downloaden via de website en krijg je Subscription-only covers.

    Het enige wat me altijd heeft tegengehouden was de onhandigheid van de postbode in combinatie met mijn iets te kleine postbus. Ik houd m'n hart vast voor het eerste nummer dat normaal vandaag in de postbus zou moeten zitten!

    Leave a comment:


  • rouquin
    replied
    En ik 11 of 11,5 € (Steevast op Munchen Airport). Moet dan toch eens uitkijken naar een abo. thanks!

    Leave a comment:


  • Porker
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
    Voor de vaste lezers van EVO; T'is de moment om een abonnement te nemen (gelet op de lage pond). Omgerekend komt het op 4,5 euro per nummer, toch wel een lekker verschil met de winkelprijs!
    Amai, geen klein beetje, ik betaal €9!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Voor de vaste lezers van EVO; T'is de moment om een abonnement te nemen (gelet op de lage pond). Omgerekend komt het op 4,5 euro per nummer, toch wel een lekker verschil met de winkelprijs!

    Leave a comment:


  • Porker
    Guest replied
    Even weer laten gaan op Ebay, nog 10 back issues op de kop kunnen tikken, nog een tiental en ik heb ze allemaal van 1 - 125

    Moesten er trouwens nog mensen op 't forum een paar exemplaren wegdoen, laat iets weten.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ik ben ook sinds jaren een trouwe lezer van Evo. Ik koop het boekje elke maand trouw sinds nr. 11, maar 1 tot 10 heb ik een paar jaar geleden aangeschaft via eBay. Een prijzige aankoop, maar zeker de moeite. Van beroep ben ik werkzaam in de fotosector en één van de redenen dat ik Evo koop zijn dan ook de verbuffende foto's. Wat ik ook schitterend vind zijn de reis- en raceverhalen. Zo kreeg ik echt kippevel toen ik enkele nummers terug het verslag van Richard Meaden over zijn deelname aan de 24u van de Nurburgring las. Schitterend geschreven! (En de man kan ook best goed aan zijn stuur draaien.)

    Wat slecht weinig mensen weten is dat er ook een soort nr. 0 bestaat van Evo. Dit is niet echt een officieel nummer maar werd in een zeer kleine oplage gedrukt en gebruikt als presentatie om investeerders/adverteerders te lokken bij de lancering van dit magazine. Ik zoek zelf al jaren een dergelijk nummer, maar zelfs op eBay ben ik deze nog nooit tegengekomen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    3.5 sterren voor sti
    4.5 voor evo

    MAAR IK GA HET NAKIJKEN
    dit is wat ik mij herrinner

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
    Hoe doen ze het toch é? Keer op keer.... op keer .....



    Kan er iemand eens samenvatten wat nu het resultaat is van de vergelijking tussen de nieuwe EVO en STI?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
    Weeral een vetgeil nummer (het is al uitgelezen...)

    Ik heb vandaag ook dat Ferarri Special Nummer in de bus gekregen.



    Een hele verzameling artikels over... Ferarri... , zowel van Evo als van Octane magazine...



    Nog Vetter Geiler....

    Heb je het besteld of krijg je dat bij een abonnement? K'vind het nogal duur om te bestellen, dan ga'k het liever gaan halen als ik nog eens naar london trek...


    Ik mag me sinds 2 dagen overigens EVO-abonnee noemen

    Leave a comment:

Working...
X